بدون آزمون دانشگاه دولتی و پردیس خودگرداندانشگاه های بدون آزمون

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سنجش اقدام به دریافت آن نمایند. متقاضیان شرکت در رشته‌های با آزمون باید با همراه داشتن کارت ورود به جلسه در آزمون شرکت نمایند. هرسالهبرخی مواقع اشتباهات و تناقض‌‌هایی در اطلاعات کارت ورود به جلسه دیده می‌شود که اصلاح آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه در غیر این صورت اجازه شرکت در آزمون داده نمی‌شود. برای کسب اطلاع کامل از دریافت کارت ورود به جلسه کاردانی فنی حرفه ای 1402 و ویرایش اطلاعات تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و یا با شماره‌های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

 

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۰۴۲

تحصیل در مقطع کاردانی از دو روش با آزمون و بدون آزمون امکان‌پذیر است. علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های فنی حرفه‌ای با آزمون می‌توانند در کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای شرکت نمایند. داوطلبان پس از آمادگی برای کنکور و مطالعه منابع ذکر شده در دفترچه باید در زمان مشخص وارد سایت سازمان سنجش شوند و کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ را دریافت نمایند. در این مطلب به بررسی کامل زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه پرداخته‌ایم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کاردانی فنی حرفه ای 1402

افرادی که متقاضی تحصیل در رشته‌های با آزمون کاردانی فنی حرفه ای هستند باید ابتدا از طریق سایت سنجش در این آزمون ثبت نام نمایند. چند روز قبل از برگزاری آزمون لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ فعال می‌شود و داوطلبان می‌توانند با ورود به سایت سنجش کارت خود را مشاهده نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای از ۳۱ مرداد ماه منتشر خواهد شد.

تاریخ برگزاری کنکور کاردانی 1402 در سوم شهریور برگزار می‌شود. تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود همچون سال‌های گذشته چند روز قبل آزمون منتشر شود. به محض اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای این مطلب بروزرسانی می‌شود. برای کسب اطلاع سریع از جدول زمانبندی کنکور کاردانی فنی حرفه ای می‌توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

 

نحوه دریافت کارت کنکور کاردانی فنی ۱۴۰۲

برای شرکت در آزمون کاردانی داوطلبان باید علاوه بر مدارک شناسایی، کارت ورود به جلسه را نیز با خود به همراه داشته باشند. نحوه دریافت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ به شرح زیر می‌باشد.

✅ورود به سیات سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

✅انتخاب گزینه کاردانی فنی حرفه ای

✅انتخاب لینک فعال دریافت کارت ورود به جلسه

✅وارد کردن شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام

✅دریافت کارت کنکور کاردانی فنی

 

راهنمای تصویری

به منظور سهولت کار شما داوطلبان گرامی در این بخش راهنمای تصویری و گام به گام دریافت کارت ورود به جلسه کاردانی فنی حرفه ای را آماده کرده‌ایم. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه به شرح زیر می‌باشد.

1️⃣ در مرورگر خود عبارت سایت سنجش و یا آدرس sanjesh.org را جستجو نمایید. در میان گزینه‌های جستجو شده اولین صفحه را باز کنید.

   کارت ورود به جلسه کاردانی

2️⃣ در پایین صفحه گزینه ” کاردانی فنی حرفه‌ای ” را انتخاب نمایید.

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

3️⃣ در منوی سمت راست بر روی گزینه ” کارت ” کلیک کنید. سپس بر روی لینک ” کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای ۱۴۰۲ ” کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

4️⃣

کارت کنکور کاردانی

5️⃣ در صحفه جدید جهت دریافت کارت ورود به کاردانی فنی حرفه ای یکی از از روش های روبرو را انتخاب کنید.

        ✅ روش اول: شماره پرونده + کدرهگیری رسید ثبت نامی

        ✅ روش دوم: شماره پرونده + کد ملی

        ✅ روش سوم: شماره پرونده و شماره داوطلبی

        ✅ روش چهارم: شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه

شماره پرونده

7️⃣ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی را به صورت فایل pdf ذخیره کنید و سپس یک نسخه از آن پرینت گرفته و همراه خود به جلسه آزمون ببرید. 

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کاردانی فنی حرفه ای 1402

به طور معمول همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان می‌توانند اطلاعات ثبت نامی خود را نیز ویرایش نمایند. مواردی همچون معدل دیپلم در مهلت ویرایش اطلاعات قابل اصلاح هستند. در این شرایط داوطلبان می‌توانند به صورت غیر حضوری و از طریق سایت سنجش اشتباهات را ویرایش نمایند.

برخی مواقع نیز پیش می‌آید که داوطلب تمامی اطلاعات را به درستی وارد کرده است اما در کارت ورود به جلسه تناقض وجود دارد. در این شرایط داوطلب بایستی به صورت حضوری به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کند تا اشتباهات اصلاح شوند. تاریخ ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 هنوز مشخص نشده است اما پیش‌بینی می‌شود مانند سال‌های گذشته همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه باشد. به محض انتشار تاریخ ویرایش اطلاعات این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره آزمون کاردانی فنی

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه درغیر این صورت داوطلب اجازه شرکت در کنکور را نخواهد داشت و یا هرگونه مغایرت در اطلاعات کارت نیز می‌تواند مشکلاتی را به وجود آورد. چنانچه پس از خواندن این مقاله همچنان سوال یا ابهامی در مورد دریافت کارت ورود به جلسه برای‌تان به وجود آمده است، می‌توانید از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کار‌دانی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای چگونه باید اقدام کرد؟

دانشجویان در زمان تعیین شده باید وارد سایت سازمان سنجش شوند و از طریق لینک دریافت کارت اقدام نمایند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کاردانی فنی 1402 چه تاریخی است؟

با توجه به زمان کنکور کاردانی 1402 که در سوم شهریور است انتظار می‌رود که چند روز قبل از برگزاری آزمون باشد.

برای دریافت کارت کنکور کاردانی 1402 چه اطلاعاتی را باید وارد کرد؟

داوطلبان باید از طریق اطلاعات شخصی همچون شماره پرونده، کدملی و یا کد رهگیری کارت خود را دریافت نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره