بدون آزمون دانشگاه دولتی و پردیس خودگرداندانشگاه های بدون آزمون

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ یکی از سوالات داوطلبان این آزمون می‌باشد. آگاهی از زمان برگزاری آزمون برای داوطلبان امری بسیار مهم است چراکه اینگونه می‌توانند روند مطالعه و آمادگی خود برای کنکور را برنامه ریزی کنند. سازمان سنجش در یک اطلاعیه زمان برگزاری آزمون را منتشر کرده است که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم. برای کسب اطلاع از زمان برگزاری کاردانی فنی حرفه‌ای این مطلب را تا اتنها مطالعه فرمایید و همچنین برای کسب اطلاع از سایر موارد مربوطه می‌‌توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو صحبت کنید.

 

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

کنکور فنی حرفه‌ای در مقطع کاردانی توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود و هرساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آن می‌شوند. همچنین دانشگاه‌های فنی حرفه ای به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی نیز دانشجو پذیرش می‌کنند. 

هر سال زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای طی اطلاعیه سازمان سنجش اعلام می شود. داوطلبان رشته های فنی حرفه ای که از رشته‌های هنرستان، کاردانش، فنی حرفه ای و نظری فارغ التحصیل شده‌اند باید منتظر اطلاعیه سازمان سنجش باشند تا زمان برگزاری آزمون را از دست ندهند.

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ در تاریخ ۳ شهریور ماه می باشد. تاریخ آزمون در سال بعد 1403 در 2 شهریور ماه می باشد.

بر اساس اطلاعیه‌های سازمان سنجش متقاضیان می‌توانند از تاریخ 18 تیر تا 25 تیر 1402 در آزمون ثبت نام نمایند. زمان برگزاری کاردانی فنی حرفه‌ای ۱۴۰۲ نیز در سوم شهریور می‌باشد. برای کسب اطلاع سریع از دیگر وقایع کنکور کاردانی می‌توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

 

دریافت کارت ورود به جلسه

سازمان سنجش چند روز پیش از زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای کارت ورود به جلسه را منتشر می کند. داوطلبان شرکت کننده با مراجعه به سایت سنجش به آدرس الکترونیکی sanejsh.org می توانند کارت را دریفات کنند. کارت ورود به جلسه حاوی اطلاعت مهمی همچون زمان و ساعت برگزاری آزمون، آدرس و مکان حوزه امتحانی و شماره داوطلبی می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای از ۳۱ مرداد ماه منتشر خواهد شد.

 

مدارک لازم برای شرکت در آزمون کاردانی فنی حرفه ای

در هنگام ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای داوطلبان بایستی مدارک خود را به صورت اینترنتی بارگزاری نمایند. علاوه بر این در روز آزمون نیز به همراه داشتن مدارک مورد نیاز بسیار مهم است و در غیر این صورت ممکن است به داوطلب اجازه شرکت در آزمون داده نشود. داوطلبان باید کارت ملی و شناسنامه خود و همچنین کارت ورود به جلسه را در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند.

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 چند روز قبل زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای در سایت سنجش منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه sanjesh.org نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند.

 

زمان برگزاری آزمون فنی حرفه ای سال بعد ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای در سال 1403 را دارند، باید برای آزمون مطالعه کرده و آماده شوند. اطلاع از تاریخ آزمون 1403 برای این داوطلبان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سازمان سنجش طی اطلاعیه‌ای زمان برگزاری کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳ را نیز اعلام کرده است که طبق آن آزمون در دوم شهریور برگزار می‌گردد.

زمان برگزاری کاردانی فنی حرفه ای سال بعد 1403 در 2 شهریور ماه می باشد.

 

نکات مهم برای شرکت در کنکور کاردانی ۱۴۰۲

توصیه می‌شود که نیم ساعت و یا حتی یک ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشید. حضور به موقع و زودهنگام استرس شما برای تاخیر را از بین می‌برد و باعث می‌شود که زودتر با محیط آزمون آشنا شده و اضطراب‌تان را کاهش دهید.

پس از اطلاع از زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای به سایت سنجش مراجعه کرده و کارت خود را دریافت نمایید. کارت ورود به جلسه را به هیچ عنوان فراموش نکنید و مدارک هویتی خود را نیز به همراه داشته باشید.

و در آخر توصیه می‌شود که قبل از شرکت در آزمون با مشاوران تحصیلی صحبت نمایید تا نکات کوچک و بزرگ و پر اهمیت به شما یادآور شوند و به کاهش اضطراب‌تان کمک کنند.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

استرس و اضطراب یکی از مسائل طبیعی قبل از شرکت در آزمون و کنکورهای مختلف است. اما در صورت عدم کنترل ممکن است مشکلات جدی به وجود آورد و عملکرد داوطلب را تا حد زیادی کاهش دهد. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از شرکت در آزمون با متخصصان این حوزه صحبت نمایید تا در جهت کاهش استرس و اضطراب به شما کمک کنند.

همچنین در صورتی که پس از خواندن این مقاله همچنان سوال و ابهامی در مورد زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 برایتان به وجود آمده است، می‌توانید با مشاوران صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور فنی حرفه ای سایت ثبت نام نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان برگزاری کاردانی فنی حرفه‌ای ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

طبق اطلاعیه‌های سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای در سوم شهریور ۱۴۰۲ می‌باشد.

برای شرکت در آزمون کاردانی چه مدارکی را باید به همراه داشت؟

کارت ورود به جلسه، شناسنامه و کارت ملی از مدارک ضروری برای شرکت در کنکور کاردانی می‌باشند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه چه باید کرد؟

برای این منظور بایستی در زمان مشخص (معمولا چند روز قبل برگزاری آزمون) به سایت سنجش مراجعه نمایید و کارت خود را دریافت کنید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره