وبلاگ دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند. می توانند به سایت ” ilam.natije.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ایلام 1402 – 1403 ارائه کرده ایم.

نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به سایت نمونه دولتی ایلام ” ilam.natije.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما تاریخ اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام 1402 – 1403

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

دانش آموزان و والدین گرامی برای اطلاع از زمان اعلام نتایج مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ilam.natije.ir

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” ilam.natije.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام 1402 – 1403 به نشانی اینترنتی ” ilam.natije.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” اعلام نتایج آزمون ” کلیک کنید. 

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام

3️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” همراه با کد 5 رقمی در تصویر را وارد کنید 

4️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

❌👇چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید از طریق مراحل زیر رمز عبور خود را بازیابی کنید. 👇❌

 1️⃣ هنگام وارد شدن به سایت بر روی گزینه “ نمایش مجدد اطلاعات و کد رهگیری ” کلیک کنید.

2️⃣ در کادر های مربوطه ” کد ملی ” و ” شماره تلفن همراه ثبت شده هنگام پرداخت هزینه ثبت نام ” وارد کنید.

3️⃣ پس از این مرحله کلمه عبور شما بازیابی می شود و می توانید از طریق مراحل بالا وارد سیستم شده و کارنامه خود را دریافت کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر. باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی ایلام 1402 – 1403 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند. در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی ایلام نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی ایلام نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” ilam.natije.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

مشاوره مدارس نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند. به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی ایلام سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی ilam.natije.ir مراجعه کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره