مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پس از اعلام نتایج این آزمون امکان پذیر می باشد. طبق روال هر سال، پس از اعلام نتایج، برای داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی نشده اند، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه عدم قبولی صادر می شود و داوطلبان می توانند با توجه به این کارنامه در صورت داشتن اعتراض، درخواست خود را در سایت نمونه دولتی ثبت کنند. در صورتی که می خواهید از زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 مطلع گردید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

جواب اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی در تاریخ ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در سایت مای مدیو منتشر شد.

لینک ورود به سایت دریافت جواب اعتراض 

توجه: چنانچه در زمینه ثبت درخواست نیاز به مشاوره دارید می توانید با مشاوران مرکز دانتل کو تماس بگیرید.

 

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون نمونه دولتی به منظور ورود دانش آموزان به مقطع دهم این مدارس برگزار می شود و متقاضیان باید در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کنند. دانش آموزان پایه نهم که در آزمون ورودی شرکت کرده اند، می توانند پس از مدت زمان کوتاهی، نتایج آزمون خود را دریافت کنند تا از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع شوند. 

پس از اعلام نتایج، متقاضیان می توانند با مشاهده تراز اکتسابی خود، از قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع شوند و در صورت تمایل اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خود را ثبت نمایند. به دلیل اهمیت بالای نتایج و همینطور ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی برای والدین گرامی و دانش آموزان عزیز در ادامه قصد داریم به زمان و نحوه ثبت درخواست اعتراض بپردازیم.

 

زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی 1402 – 1403

ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بلافاصله پس از اعلام نتایج امکان پذیر است. از آنجایی که نتایج آزمون نمونه دولتی در سال جاری به صورت هماهنگ سراسری و در سایت آموزش و پرورش (مای مدیو) انجام گرفت داوطلبان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی به این سایت مراجعه نمایند.

زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی 1402 – 1403 از 19 مرداد ماه آغاز و تا 23 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

لازم است اشاره کنیم که یک هفته پس از اعلام نتایج، برای شرکت کنندگان در جلسه آزمون، کارنامه‌ای تحت عنوان کارنامه عدم قبولی برای پذیرفته نشدگان در این آزمون منتشر می‌شود. در این کارنامه ضمن اشاره به تعداد پاسخ های صحیح و غلط، به نمره کسب شده دانش آموز در هر درس نیز اشاره شده است و امتیاز داوطلب به همراه امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضای او درج گردیده است.

جواب اعتراض به نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۱ شهریور ماه منتشر شد.

در صورتی که فرد پس از بررسی کارنامه خود، نسبت به مواردی که در آن درج شده است اعتراض داشته باشد، می تواند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اقدام نماید.

 

سایت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در سال های گذشته سایت نمونه دولتی به صورت استانی بود و هر دانش آموز با مراجعه به سایت استانی خود باید اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی را ثبت می کرد. در سال جاری این رویه تغییر کرده و همه داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی مای مدیو می توانند نسبت نتایج آزمون نمونه دولتی اعتراض خود را ثبت نمایند. در ادامه به شرح راهنما ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی 1402 – 1403 خواهیم پرداخت.

 

راهنما تصویری

1️⃣ آدرس my.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید و وارد سایت شوید.

برای ورود مستقیم به سایت بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ در صفحه ورود نقش دانش آموز را انتخاب کرده و کد ملی و سریال شناسنامه خود را وارد کنید.

نتیجه نمونه دولتی

3️⃣ در این مرحله مشاهده نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در پایین صفحه گزینه آزمون نمونه دولتی را انتخاب کنید.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

4️⃣ داوطلبان گرامی که در آزمون پذیرفته نشده اید می توانید در این صفحه بر روی گزینه “ درخواست/بازبینی نتیجه ” کلیک کنید.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

5️⃣ نوع درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 را ثبت کنید و منتظر حواب اعتراض خود در روزهای آینده بمانید.

 

موارد مجاز جهت اعتراض به نتایج نمونه دولتی 1402 – 1403

داوطلبان باید در نظر داشته باشند که زمانی به درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ آن ها رسیدگی خواهد شد که برای ثبت درخواست خود دلایل منطقی و قابل قبولی داشته باشند. از مواردی که که متقاضیان می توانند نسبت به آن اعتراض کنند و توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅مطابقت نداشتن تعداد سوالات صحیح، غلط و بی پاسخ با توجه به پاسخ کلیدی منتشر شده 

✅اعمال نشدن قانون مرتبط با سهمیه پذیرش داوطلبان دوقلو

✅بروز اشتباه در محاسبه تراز و نمره کل آزمون

✅مطابقت نداشتن اولویت های ثبت شده در کارنامه با برگه ثبت نامی دانش آموز

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی 

پس از اعلام نتایج، لینک مرتبط با ثبت اعتراض در سامانه مربوطه فعال می شود و داوطلبان می توانند بر اساس آنچه که در این مقاله از سایت دانتل ارائه کردیم، درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را ثبت نمایند.

معمولا پس از یک بازه زمانی یک الی دو هفته ای از ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی جواب از طریق سایت مای مدیو منتشر می شود. درصورتی که با درخواست شرکت کننده، موافقت شده باشد، کارنامه جدیدی برای او صادر می گردد.

زمان اعلام نتایج، دسته ای از داوطلبان به عنوان داوطلبان ذخیره اعلام می شوند. در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه‌دولتی تکمیل نشود، تعدادی از دانش آموزان که در لیست ذخیره قرار دارند، می توانند از این ظرفیت های خالی استفاده کنند و وارد مدارس نمونه دولتی شوند.

چنانچه پیرامون اعتراض به نتایج نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ سوالاتی دارید، می توانید پاسخ آن ها را از  مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نمونه دولتی 1402 – 1403 با پاسخنامه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. متقاضیان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به کدام سامانه مراجعه کنند؟

    متقاضیان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی به سایت مای مدیو مراجعته نمایند.

  2. ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در چه تاریخی امکان پذیر است؟

    ثبت درخواست اعتراض همزمان با اعلام نتایج این آزمون امکان پذیر می باشد.

  3. نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون چگونه است؟

    متقاضیان باید به سایت مای مدیو مراجعه کنند و سپس فرم درخواست تجدید نظر آزمون را تکمیل کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫25 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر من ترازم ۱۴۹۰۷۸ و اخرین فرد قبولی ترازش 152702 هست ۳۷ تا اخلاف دارم امکان ذخیره شدن و یا اعتراض زدن و پذیرفته شدن وجود داره ؟

    1. سلام ببخشید من میرم بخش اعتراضات که نتیجه رو ببینم میگه مهلت اعتراض تموم شده درحالیکه من اعتراض زده بودم ولی نتیجه نمیاد یعنی تا دوهفته دیگه نتیجه میاد؟ یا اینکه اعتراضم رو رد کردن؟

  2. سلام
    معدل من رو زدن ۱۶ در صورتی که من ۱۸.۶۹ بودم اصلا کارنامه رو نشون نداده زده عدم قبولی بخاطرمعدل باید چیکارکنم

    1. من یه اعتراض ثبت کردم بعد فهمیدم معدلمم اشتباه زدن باید چی کار کنم برا اون یکی اعتراضم؟تروخدا جواب بدید

  3. ببخشید از کجا میتونم بدونم که ب اعتراضم رسیدگی شده یا ن!؟یکی هم تو چه مدت زمانی به اعتراضم رسیدگی میشه

    1. سلام ئس از ثبت اعتراض به نتایج نمونه دولتی جواب پس از چند روز از طریق سایت مای مدیو منتشر خواهد شد.

      1. سلام من ترازم ۱۳۵۹۲۶ هست و در آزمون نمونه دولتی قبول نشدم و نفر آخر قبولی ۱۴۹۱۴۳ هست و اعتراض زدم و معدل پایانی نوبت دومم ۱۹.۹۱ شده بنظرتون امیدی هست اعتراضم قبول کنن؟

  4. سلام وقت بخیر ، من معدلم ۱۹.۳۶ بوده ولی برام زده۱۸.۴۳ ایا جور دیگه محاسبه کردن معدل رو یا اشتباهه اعتراض بزنم قبول میشم؟

  5. سلام خسته نباشید تراز من ۱۳۳۳۰۰ شده و تراز آخرین نفر پذیرفته شده ۱۵۶۳۹۱ بوده . احتمال اینکه من تو لیست ذخیره باشم وجود داره ؟

  6. سلام . کارنامه من نتایج تست ها متناقض هست . روز امتحان تمامی سوالات ریاضی رو زدم ولی کارنامه ثبت شده 9 سوال بدون پاسخ ! معدلم 18.5 هست نوشته 17.89 . در محل ثبت اعتراض غلط بودن معدل رو خودشون ثبت کردند و درخواست ثبت اعتراض توی سایت هم غیر فعال هست.چکار کنم حضوری می تونم پیگیر بشم؟

  7. سلام من ترازم در نمونه دولتی ۱۳۵۹۲۶ هست و قبول نشدم و تراز نفر آخر قبولی ۱۴۹۱۴۳ هست.من اعتراض زدم معدل پایانی نوبت دومم ۱۹.۹۱ هست،بنظرتون امیدی هست که قبولم کنن؟

  8. سلام من ترازم ۱۳۵۹۲۶ هست و در آزمون نمونه دولتی قبول نشدم و نفر آخر قبولی ۱۴۹۱۴۳ هست و اعتراض زدم و معدل پایانی نوبت دومم ۱۹.۹۱ شده بنظرتون امیدی هست اعتراضم قبول کنن؟

      1. سلام من در آزمون نمونه دولتی ترازم ۱۳۵۹۲۶ هست ولی قبول نشدم و نفر آخر قبولی ۱۴۹۱۲۴ هست ، رشته تجربی رو زدم داخل کارنامه هم نمره های ریاضی و علوم همش ۲۰ ، من اعتراض زدم بنظرتون اعتراضم رو قبول میکنن؟
        و اینکه آیا امکان داره برم جزو لیست ذخیره؟
        ممنون میشم پاسخ بدید.

  9. آیا ممکنه با اعتراض ، نمره تراز کم بشه یا اگر اعتراض درست نبود دیگه بهش رسیدگی نمیکنن ؟
    من فکر میکردم تعداد صحیح فارسیم غلطه زدم عدم مغایرت پاسخبرگ… اشتباه کردم خیلی میترسم فقط یه هزار با کف قبولی فاصله دارم ، اگر ترازم یوقت بیاد پایین شانس قبولی در ذخیره رو از دست میدم.

  10. من یه اعتراض به نتایج نمونه دولتی دیروز ثبت کردم الان فهمیدم معدلمم اشتباه زدن چجوری باید اونکی اعتراض ثبت کنم ؟تروخدا بگید 😭😭 میشه برم اداره برای اعتراض ؟

  11. سلام
    لطفا راهنمایی کنید برای دانش آموزی که اصلا امکان ورود به مای مدید وجود نداره تا ثبت اعتراض داشته باشه چه راهکاری پیشنهاد می کنید.
    این درصورتیه که قبل اعلام نتایج برای ورود به سایت هیچ مشکلی وجود نداشت.

  12. سلام من در آزمون نمونه دولتی شرکت کردم و آزمون هم خیلی خوب دادم اما به خاطر معدل زده عدم پذیرش آیا برای من کارنامه نمونه دولتی صادر میشه ؟؟

    و آیا راه داره که تغییر رشته بدم و در آزمون تکمیل ظرفیت شرکت کنم

  13. سلام چطوری بفهمیم به اعتراضات آزمون نمونه دولتی رسیدگی شده
    و وقتی نتایج اعتراضات اعلام بشه یه کادر جدید کنار نیم دایره در سایت my.medu.ir فعال میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره