دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ در بازه زمانی چند هفته پس از اتمام مهلت نام نویسی می باشد. ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های غیر انتفاعی به صورت همزمان با دانشگاه‌های سراسری انجام می‌شود و نتایج نیز به صورت یکپارچه منتشر می‌گردد. داوطلبانی که ثبت‌نام خود را جهت ورود بدون آزمون به دانشگاه‌ انجام داده‌اند، می‌توانند با اطلاع از زمان اعلام جواب بدون کنکور غیرانتفاعی 1403 نسبت به دریافت نتیجه خود اقدام کنند. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ۱۴۰۳

ثبت‌نام به صورت همزمان و یکپارچه با دانشگاه های سراسری برای جذب دانشجو در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. داوطلبانی که در هر کدام از این دو نیمسال تحصیلی موفق به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته خود شده اند، می توانند با اطلاع از زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند.

در سال گذشته نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در اواخر مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اکترونیکی ” sanjesh.org ” منتشر شد.

تا کنون اطلاعیه‌ای در خصوص زمان اعلام نتایج دانشگاه غیرانتفاعی مهر ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است.

در سال جاری سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون تاریخ اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403 اطلاعیه ای منتشر نکرده است و تاریخ اعلام شده در این قسمت بر اساس استناد به تقویم برگزاری بدون کنکور غیر انتفاعی در سال گذشته می باشد.

 

زمان اعلام نتایج دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1403

پیرامون زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۳ نیز سازمان سنجش اظهار نظر خاصی نکرده است اما اگر بخواهیم در مورد سال گذشته بگوییم، داوطلبان توانستند نتایج خود را در اواخر دی ماه دریافت کنند. به محض اطلاع رسانی در مورد تاریخ اعلام جواب این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

تا کنون اطلاعیه‌ای در خصوص نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 1403 از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است.

نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی نیز همچون ثبت نام به صورت اینترنتی اعلام می‌شود و داوطلبان باید در نهلت تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات خود نتیجه نهایی را دریافت نمایند.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره ثبت نام بدون آزمون

در صورتی که به نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی اعتراض داشته باشید، می‌توانید در زمان تعیین شده از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش اعتراض خود را ثبت نمایید. برای ورود به سامانه پاسخگویی باید پس از ورود به سایت سنجش در بالای صفحه بر روی آیکون تلفن کلیک کنید. 

شما داوطلبان عزیز که قصد دارید پس از زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و موسسات آموزش عالی جزو اسامی پذیرفته شدگان باشید، می توانید که جهت انتخاب رشته از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کمک بگیرید. چراکه یکی از مواردی که به شما کمک می کند تا نتیجه دلخواه خود را با توجه به سوابق تحصیلی تان کسب کنید، چینش درست انتخاب ها می باشد.

به هیچ وجه با این تفکر که ثبت نام بدون آزمون است و ممکن است شانس قبولی همه بالا باشد، انتخاب رشته نکنید و حتما از مشاوره یک فرد باتجربه که در این زمینه تخصص دارد بهره ببرید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج دانشگاه غیرانتفاعی 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

    نتایج بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های غیر انتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

  2. آیا نتایج ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی به صورت یکپارچه با دانشگاه های سراسری اعلام می شود؟

    بله، نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به صورت همزمان منتشر خواهد شد.

  3. نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های غیر انتفاعی نیمسال دوم به چه صورت است؟

    نحوه ثبت نام اعلام نتیجه بر اساس سوابق تحصیلی به صورت اینترنتی باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره