دکتریثبت نام آزمون دکتری

کارت ورود به جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

کانال تلگرام تحصیلی     

داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام می‌کنند، و قصد شرکت در جلسه این آزمون را نیز دارند، بایستی یکسری مدارک را در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند. یکی از این مدارک که ورود به جلسه آزمون بدون آن میسر نیست، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 می‌باشد که از مدارک مهم در جهت شناسایی فرد است. برای راهنمایی داوطلبان در این مقاله به نحوه دریافت و ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

تمامی داوطلبانی که در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی ( Ph.D ) که به صورت یکپارچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می‌شود، ثبت نام کرده و کد پیگیری ثبت نام دریافت کرده اند، می‌توانند در موعد مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود، اقدام کنند.

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

طبق اطلاعیه های منتشرشده از سوی سازمان سنجش، تمامی ثبت نام کنندگان می‌توانند از تاریخ 12 اسفند ماه سال 1399 تا تاریخ 14 اسفندماه سال 1399، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400، از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی  ” sanjesh.org ” اقدام کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

امکان دریافت کارت ورود به جلسه چند روز تا یک هفته پیش از برگزاری آزمون دکتری تخصصی 1400، برای داوطلبان فراهم می‌شود. همانطورکه گفته شد داوطلبانی که در آزمون ورودی دکتری تخصصی 1400 ثبت نام کرده اند، بایستی در اوایل اسفند ماه سال 99 نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

متقاضیانی که پس از فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400، قصد دریافت این کارت را دارند کافی است طبق مراحل زیر پیش روند:

  • مرحله اول: به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.
  • مرحله دوم: بر روی گزینه ” دکتری تخصصی ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنید.

دکتری-تخصصی

  • مرحله سوم: چنانچه در مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری باشیم، لینک مربوط به آن فعال خواهد شد، بنابراین بر روی لینک فعال ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی ( Ph.D)، سال 1400 ” کیلک کنید.
  •  مرحله چهارم: در این مرحله صفحه جدیدی برای داوطلبان نمایش داده می‌شود که در این صفحه، چهار روش برای دریافت کارت ورود به جلسه وجود دارد.در روش اول داوطلبان بایستی اطلاعاتی شامل شماره پرونده و سریال ثبت نامی، در روش دوم شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام، در روش سوم شماره پروند و کد ملی و در روش چهارم شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را وارد کنند.

داوطلبان باید یکی از روش های بالا را انتخاب کنند و پس از تکمیل اطلاعات آن و وارد کردن کد امنیتی، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 خود را دریافت کنند.

لازم است اشاره کنیم که هنوز لینک مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، فعال نگردیده است اما به محض فعال شدن لینک آن، ضمن قرار دادن لینک مستقیم، راهنمای تصویری را با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه، اضافه خواهیم کرد.

نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

یکی از اقداماتی که تمامی داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400، بایستی انجام دهند، اینست که تمامی مندرجات کارت ورود به جلسه خود را بررسی کنند و اطلاعات شناسنامه ای آن را با شناسنامه خود و اطلاعات ثبت نامی آن را با فرم ثبت نام خود تطبیق دهند.

چنانچه در کارت ورود به جلسه داوطلبی نقصی و یا اشتباه سیستمی وجود داشته باشد، بایستی نسبت به رفع نقص آن از طریق یکی از روش های رفع نقص کارت ورود به جلسه؛ یعنی از طریق لینک مربوط به آن در سایت سازمان سنجش و یا از طریق باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری، اقدام کنند، که در ادامه نحوه ویرایش از طریق هر کدام را توضیح داده ایم.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 | سایت سنجش

چنانچه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی 1400 داوطلب دارای مشکل باشد، می‌تواند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” نسبت به رفع نقص آن اقدام کند.

در زمان نزدیک به برگزاری آزمون دکتری و در تاریخ های اعلام شده، لینک مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 فعال می‌شود، همزمان با آن لینک ” ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1400 ” نیز فعال خواهد شد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت نامبرده و کلیک بر روی این لینک اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند و مجدد کارت ورود به جلسه با اطلاعات درست دریافت کنند.

اطلاعاتی که از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1400، می‌توان ویرایش کرد شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، معدل مقطع كارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی، معدل مقطع كارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌ التحصیلی كارشناسی‌ ارشد، موسسه فارغ‌ التحصیلی كارشناسی‌ ارشد، هیات علمی شامل مربی، آموزشی، رسمی و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی می‌باشد.

باجه های رفع نقص

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400، از طریق باجه های رفع نقص امکان پذیر است. داوطلبان می‌توانند برای رفع نقص در صورتی که عکس کارت ورود به جلسه با عکس داوطلب مغایرت داشته باشد و یا فاقد مهر باشد و همینطور برای ویرایش اطلاعات مربوط به سهمیه، جنسیت، نوع معلولیت و تغییر زبان خارجی امتحانی از طریق این باجه ها، اقدام کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره