دکتریانتخاب رشته و مصاحبه دانشگاه آزاد

کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد 1403

کانال تلگرام تحصیلی     

کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد ۱۴۰۳ برای فرایند انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد الزامی است و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، این کد را دریافت خواهند کرد. بدون کد دسترسی امکان انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد برای داوطلبان وجود نخواهد داشت. در صورت فراموشی این کد می توان آن را بازیابی نمود. در این مطلب به بررسی کامل کد دسترسی انتخاب رشته دکترا آزاد خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد ۱۴۰۳

پس از شرکت در آزمون دکتری، نتایج اولیه برای تمامی داوطلبان اعلام می شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده باشند، یک دسترسی دریافت خواهند کرد که از طریق آن می توانند در سایت دانشگاه آزاد انتخاب رشته خود را انجام دهند. 

انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد به صورت مجاز از دانشگاه های سراسری در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با آدرس azmoon.org انجام می شود. داوطلبان برای دسترسی به اطلاعات کارنامه ای خود در دانشگاه آزاد به کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد احتیاج خواهند داشت. پس از ورود به سایت azmoon.org از طریق کد دسترسی می توانید رشته های مورد نظر خود را به ترتیب اولویت بندی در فرم انتخاب رشته وارد نمایید. 

 

محل درج کد دسترسی انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد

کد دسترسی انتخاب رشته دکترا آزاد یک کد هفت رقمی است که برای هر داوطلب به صورت اختصاصی صادر می شود و داوطلبان تنها از طریق آن کد امکان انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد را خواهند داشت. این کد در کارنامه اولیه آزمون دکتری در پایین صفحه درج شده است. 

سازمان سنجش برای هر داوطلب یک کد منحصر به فرد صادر می کند تا از طریق آن بتواند به کارنامه خود در دانشگاه آزاد دسترسی داشته و انتخاب رشته را انجام دهد. برای دریافت کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد باید شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را داشته باشید تا بتوانید کارنامه اولیه را مشاهده نمایید. 

کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد

 

فراموشی کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد

همانطور که گفته شد کد دسترسی دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه اولیه قرار گرفته است و داوطلبان در صورتی فراموشی کد می توانند مجددا وارد سایت سنجش شده و با درج اطلاعات ثبت نامی خود این کد را مجددا در کارنامه شان مشاهده کنند. 

اما اگر شماره داوطلبی و شماره پرونده تان را نیز فراموش کرده اید، باید از طریق سیستم پاسخگویی سنجش درخواست بازیابی این اطلاعات را بدهید تا امکان بازیابی و مشاهده مجدد کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد نیز برای تان فراهم شود. در صورت بروز مشکل در روند بازیابی اطلاعات ثبت نامی می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره انتخاب رشته دکتری

داوطلبان آزمون دکتری پس از شرکت در آزمون و اعلام نتایج اولیه، باید دفترچه راهنما انتخاب رشته را دانلود کرده و با توجه به اطلاعات درج شده در دفترچه نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند. داشتن کد دسترسی دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته این دانشگاه الزامی است و داوطلبانی که این کد را در انتهای کارنامه اولیه شان مشاهده نمی کنند، یعنی مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نشده اند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی مشورت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد را چگونه می توان پیدا کرد؟

    این کد در انتهای کارنامه اولیه آزمون دکترا در سایت سنجش قرار گرفته است. 

  2. در صورت فراموشی کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد چه باید کرد؟

    در این صورت کافیست مجددا وارد سایت سنجش شده و کارنامه اولیه خود را دریافت کنید. 

  3. برای دریافت کد دسترسی انتخاب رشته چه اطلاعاتی لازم است؟

    برای این منظور باید شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را در اختیار داشته باشید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره