دکتریثبت نام آزمون دکتری

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ توسط سامانه سنجش پزشکی اعلام می شود. لازمه شرکت در آزمون انجام ثبت نام اینترنتی در مهلت تعیین شده است. نام نویسی در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می‌گیرد. تمامی اطلاعیه‌های مربوط به زمانبندی ثبت‌نام، برگزاری و انتخاب رشته این آزمون از طریق سایت مذکور به اطلاع داوطلبان رسانده می‌شود. داوطلبان باید با پیگیری اطلاعیه‌های منتشر شده، از زمان ثبت‌نام مطلع گردند تا با نام نویسی در مهلت مقرر، از شرکت در آزمون جا نمانند. در این مقاله به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 پرداخته‌ایم.

 

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

متقاضیان آزمون دکترا وزارت‌بهداشت باید در زمانی که مرکز سنجش پزشکی تعیین می‌کند، ثبت نام خود را در سایت ” sanjeshp.ir ” انجام دهند. در سال گذشته زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت از 15 اسفند آغاز شده و داوطلبان حدود یک هفته فرصت داشتند که جهت ثبت‌نام اینترنتی و بارگذاری مدارک لازم، به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایند.

تاکنون تاریخ ثبت‌نام آزمون دکتری وزارت‌بهداشت ۱۴۰۳ اعلام نشده است.

برای امسال هنوز اطلاعیه دقیقی مبنی بر زمان ثبت‌نام اعلام نشده است. اما با توجه به روال سال‌های گذشته، می‌توان پیش بینی کرد که در اسفند ماه سایت باز شده و حداکثر 10 روز نیز مهلت ثبت نام خواهد بود. به محض دریافت اخبار جدید در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

داوطلبان گرامی برای مطالعه و آگاهی تمامی نکات لازم برای شرکت در این آزمون توصیه می‌کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

تمیدید زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403

معمولا پس از اتمام زمان نام نویسی آزمون دکتری وزارت بهداشت، عده ای از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از تاریخ ثبت‌نام آزمون یا کامل نبودن مدارکشان موفق به نام نویسی نمی‌شوند. سازمان سنجش پزشکی برای این دسته از داوطلبان فرصت مجددی را جهت نام نویسی درنظر می‌گیرد 

تاکنون اطلاعیه‌ای در مورد تمدید مهلت ثبت نام در این آزمون منتشر نشده است.

لازم به ذکر است که در مهلت نام نویسی دکتری وزارت بهداشت علاوه بر اینکه سایت برای ثبت‌نام جدید فعال است، داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده اند نیز می‌توانند در صورت لزوم وارد سایت شده و فرم ثبت‌نام خود را دریافت و ویرایش نمایند.

 

نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون دکترا وزارت بهداشت 1403 را دارند، باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و مراحل نام نویسی را تکمیل نمایند. نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به شرح زیر می‌باشد. 

1️⃣در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت با جستجو آدرس sanjeshp.ir وارد سایت سنجش پزشکی شوید.

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

2️⃣از منوی سمت راستی بر روی گزینه “دکتری تخصصی ph.D – دکتری تخصصی ph.D” کلیک کنید. 

 

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

3️⃣گزینه ارسال مدارک-ثبت نام جدید را انتخاب نمایید. 

4️⃣مجددا بر روی گزینه ارسال مدارک- ثبت نام جدید کلیک کنید. 

5️⃣ملیت خود را انتخاب کرده و کد ملی خود را در کادر درج کنید و روی گزینه ادامه کلیک نمایید. 

6️⃣بر روی گزینه پرداخت الکترونیکی کلیک نمایید. 

7️⃣تیک گزینه مربوط به آزمون مورد نظر خود را فعال کرده و گزینه ادامه را انتخاب کنید. 

8️⃣بر روی گزینه پرداخت هزینه ثبت نام کلیک کنید. 

9️⃣اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و بر روی گزینه ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار کلیک کنید. 

🔟در صفحه جدید اطلاعات تحصیلی را تکمیل کرده و کد رهگیری خود را دریافت نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

مشاوره ثبت نام در آزمون دکتری

همزمان با شروع زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ دفترچه‌ای نیز تحت عنوان دفترچه دکتری وزارت بهداشت که در برگیرنده شرایط و ضوابط شرکت می‌باشد، در سایت سنجش پزشکی منتشر شده و در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد. هر یک از داوطلبان می‌بایست پیش از اقدام به ثبت‌نام و واریز هزینه، به سایت مراجعه و دفترچه را دانلود و مطالعه فرمایند.

اطلاع از شرایط ثبت نام بر همه داوطلبان لازم است حتی داوطلبانی که یکبار در این آزمون شرکت کرده اند نیز باید دفترچه را مطالعه کنند زیرا هرسال تغییراتی در شرایط و ضوابط اعمال می‌شود. در مقاله زیر تمامی شرایط لازم برای شرکت متقاضیان در این آزمون را شرح داده ایم. برای مشاهده مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ثبت نام آزمون در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می‌گیرد. لینک ثبت‌نام نیز در اولین روز درنظر گرفته شده فعال خواهد شد. شما متقاضیان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری آزمون و شرایط لازم شرکت در آزمون می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس حاصل فرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در چه تاریخی می باشد؟

    زمان نام نویسی در آزمون احتمالا همانند سال های گذشته در اسفندماه خواهد بود. در متن مقاله تاریخ دقیق اعلام می شود.

  2. آیا امکان تمدید ثبت‌نام در صورت جاماندن از نام نویسی در آزمون وجود دارد؟

    بله هر ساله سازمان سنجش پزشکی مهلت نام نویسی را چند روز تمدید خواهد کرد.

  3. داوطلبان برای نام نویسی و شرکت در آزمون باید به کدام سایت مراجعه کند؟

    داوطلبان برای ثبت نام در آزمون باید در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به سایت سنجش پزشکی sanjeshp.ir مراجعه کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره