دکتریانتخاب رشته و مصاحبه دانشگاه آزاد

نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مدتی پس از انتخاب رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می شود و داوطلبان با توجه به لیست دعوت به مصاحبه می توانند برای شرکت در مصاحبه آزمون دکترا آماده شوند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد مراحل بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته، ضروری است که داوطلبان از جزییات اعلام نتایج مطلع بوده و بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

هر ساله آزمون دکتری توسط سازمان سنجش برگزار می شود و تمامی داوطلبان باید در یک آزمون سراسری شرکت نمایند. تقریبا یک ماه پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه به صورت یکپارچه منتشر می شود و داوطلبان می توانند از رتبه خود و وضعیت مجاز شدن به انتخاب رشته مطلع شوند. اما انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا در سایت azmoon.org انجام می شود و نتایج انتخاب رشته و دعوت به مصاحبه نیز از طریق همین سامانه به داوطلبان اعلام می گردد. 

داوطلبانی که در زمان تعیین شده انتخاب رشته خود را در سایت دانشگاه آزاد انجام داده اند، می توانند در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1403 به سامانه azmoon.org مراجعه کرده و از وضعیت انتخاب رشته و دعوت به مصاحبه خود مطلع شوند و بر این اساس اقدامات بعدی را انجام دهند. 

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1403

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله در زمان مشخصی نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را اعلام می کند و داوطلبان می توانند برای مشاهده نتیجه به این سامانه مراجعه نمایند. به طور معمول نتایج انتخاب رشته در اواسط اردیبهشت ماه اعلام می شود. 

هنوز زمان دقیق نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و زمان دقیق در این صفحه قرار می گیرد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد پس از نتایج اولیه مسیر دانشگاه های سراسری و آزاد از یکدیگر جدا می شود و داوطلبان دانشگاه آزاد باید مراحل بعدی را از طریق سایت azmoon.org پیگیری نمایند. نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس azmoon.org وارد سایت دانشگاه آزاد شوید. 

نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

2️⃣ بر روی لینک فعال اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی 1403 کلیک کنید. 

3️⃣ کد دسترسی هفت رقمی و کد ملی خود را در کادر درج کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. 

4️⃣ حال می توانید نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده کرده و برای شرکت در مصاحبه های دعوت شده اقدام نمایید. 

🔺نکته: کد دسترسی هفت رقمی در انتهای کارنامه اولیه آزمون دکتری در سایت سنجش درج شده است. 

🔺نکته: در صورتی که قصد شرکت در مصاحبه دکترا را دارید، باید برای هر یک از آن ها نام نویسی کرده و هزینه مصاحبه را نیز بپردازید. 

 

اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد

در صورتی که نتایج انتخاب رشته به نظرتان درست نیست، این امکان را دارید تا اعتراض خود را در سایت دانشگاه آزاد ثبت نمایید. اعتراض شما بررسی شده و نتیجه آن نیز از طریق سامانه به اطلاع تان خواهد رسید. برای اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می توانید به صورت زیر پیش بروید. 

1️⃣ وارد سایت دانشگاه آزاد شده و از منوی سمت راست بر روی گزینه ثبت درخواست الکترونیکی کلیک کنید. 

نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

2️⃣ در صورت عدم ثبت نام قبلی باید گزینه ثبت نام را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید. 

 

3️⃣ مجددا به صفحه قبلی بازگشته و با درج نام کاربری و رمز عبور وارد بخش ثبت اعتراض شوید.

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

4️⃣ اعراض خود را ثبت کرده و کد رهگیری تان را نیز دریافت کنید. 

 

مشاوره انتخاب رشته دکتری

داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد در ادریبهشت ماه می توانند نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده کرده و در صورت دعوت به مصاحبه برای نام نویسی اقدام نمایند. در صورت اشتباه در نتایج انتخاب رشته، می توانید با داشتن مدارک قابل استناد، اعتراض خود را ثبت نمایید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد برای تان وجود دارد یا برای آمادگی مصاحبه دکتری با مشکلی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج انتخاب رشته دکترا با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می شود؟

    مطابق روند هر ساله، احتمالا نتایج در اردیبهشت ماه منتشر می گردد. 

  2. آدرس سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چیست؟

    داوطلبان برای مشاهده نتایج باید به سامانه azmoon.org  مراجعه نمایند. 

  3. آیا امکان اعتراض به نتایج انتخاب رشته وجود دارد؟

    بله راهنمای اعتراض به نتایج دکترا دانشگاه آزاد در متن مقاله آورده شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    چرا شماره ای که درج کردید در شیکه موجودنیست ،مشکلی هست باید چطوری ارتباط گرفت من تو شرایطی هستم نه ش داوطلبی همرام هست و نه شماره پرونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره