دکتریانتخاب رشته و مصاحبه دانشگاه آزاد

اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در اواخر مرداد و یا اوایل شهریور ماه می باشد. داوطلبان آزمون دکتری که در رشته های دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند، باید به سایت سنجش مراجعه کرده و از نتایج نهایی آزمون خود مطلع شوند. داوطلبان پذیرفته شده باید به توجه به اطلاعیه های دانشگاه آزاد برای ثبت نام اقدام نمایند. در این مطلب به بررسی کامل اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد1403 می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

آزمون دکترا به صورت یکپارچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می شود. داوطلبان دانشگاه‌آزاد برای انتخاب رشته و اطلاع از نتایج دعوت به مصاحبه باید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند اما اعلام نتایج نهایی دکترا دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه با دانشگاه های سراسری در سایت سنجش انجام می شود. 

نتایج نهایی دکترا آخرین مرحله آزمون می باشد و داوطلبانی که موفق به قبولی شده باشند، می توانند به در دانشگاه محل قبولی خود ثبت نام نمایند. داوطلبان برای اطلاع از قبولی نهایی خود باید از جزییات اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد اطلاع کامل داشته باشند که در این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت. 

 

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1403

مدتی پس از پایان مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد، نتایج نهایی از طریق سایت سنجش منتشر می گردد. تمامی واحدهای دانشگاه بعد از اتمام فرایند مصاحبه، امتیاز های داوطلبان را به سازمان سنجش ارسال می کنند و در نهایت با توجه به رتبه حد نصاب داوطلب و اولویت بندی او در فرم انتخاب رشته، قبولی نهایی تعیین می شود. 

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۳ هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. با توجه به روند سال گذشته که اعلام نتایج نهایی در 27 مرداد ماه بود، انتظار می رود که در سال جاری نیز نتایج در مرداد و یا شهریور ماه منتشر گردد. 

به محض اطلاع رسانی در مورد زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1403، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه مشاهده نتایج دکترا آزاد 

همانطور که گفته شد نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد در سایت سنجش منتشر می گردد. داوطلبان برای مشاهده قبولی نهایی خود باید در زمان تعیین شده اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد به سایت سنجش مراجعه نمایند. نحوه مشاهده نتایج به صورت زیر می باشد. 

1️⃣وارد سایت سازمان سنجش شوید. 

2️⃣بر روی گزینه دکتری تخصصی کلیک کنید. 

اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد

 

3️⃣از منوی سمت راست گزینه اعلام نتایج را انتخاب کنید. 

اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد

 

4️⃣لینک فعال نتایج نهایی آزمون دکتری را انتخاب نمایید. 

نتایج نهایی دکتری آزاد

 

5️⃣مجددا بر روی گزینه نتایج نهایی آزمون دکتری کلیک کنید.

اعلام نتایج آزمون دکتری

 

6️⃣اطلاعات مورد نیاز در یکی از روش های ارائه شده را درج کرده و بر روی گزینه مشاهده نتیجه کلیک کنید. 

اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد

 

 

بعد از اعلام نتایج نهایی دکترا دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

با اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد این آزمون به پایان می رسد و داوطلبان پذیرفته شده می توانند برای ثبت نام در دانشگاه اقدام کرده و تحصیل در مقطع دکتری تخصصی را آغاز نمایند. ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد پذیرفته شدگان نهایی با توجه به دستورالعمل های هر دانشگاه انجام می شود. داوطلبان برای اطلاع از جزییات مربوط به ثبت نام باید به سایت آموزشیار و سامانه های اختصاصی هر دانشگاه مراجعه نمایند. 

مرحله اول ثبت نام به صورت اینرتنتی و در سایت آموزشیار انجام شده و مرحله دوم ثبت نام نیز به صورت حضوری و در دانشگاه محل پذیرش انجام خواهد گرفت. در صورتی که داوطلبان اقدامی برای ثبت نام در هر یک از مراحل اینترنتی و حضوری نکنند، پذیرش آن ها لغو می گردد.

داوطلبانی که قبول نشده اند نیز می توانند در زمان تکمیل ظرفیت اقدام کرده و یا در رشته های بدون آزمون ثبت نام نمایند. برای اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو مشورت نمایید.

 

مشاوره دکترا دانشگاه آزاد

نتایج دکتری دانشگاه آزاد در اواخر مرداد یا اوایل شهریور در سایت سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با در دست داشتن اطلاعات شخصی خود در زمان ثبت نام نسبت به مشاهده نتایج اقدام نمایند. داوطلبان پذیرفته شده باید با توجه به دستورالعمل های دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و سپس حضوری در دانشگاه محل پذیرش خود ثبت نام نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینهاعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1403 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صجبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.  

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 1403 با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی است؟

    زمان دقیق هنوز مشخص نشده است اما پیش بینی می شود که در اواخر مرداد یا اوایل شهریور اعلام شود. 

  2. برای مشاهده نتایج دکترا دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

    برای این منظور باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. 

  3. پس از اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

    داوطلبان پذیرفته شده باید با توجه به زمانبندی اعلام شده از سوی دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام در دانشگاه محل پذیرش خود نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره