دکتریثبت نام آزمون دکتری

سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت ثبت نام آزمون دکتری سازمان سنجش sanjesh.org می باشد که تمامی مراحل ثبت نام در آزمون دکتری دوره‌های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از طریق آن انجام می شود. سازمان سنجش مجری آزمون دکتری می باشد و تمامی جزئیات مربوط به مراحل مختلف این آزمون از طریق سایت ثبت‌نام برای متقاضیان ورود به این مقطع تحصیلی منتشر می گردد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم اطلاعات کاملی از سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org در آن ارائه کنیم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org

با افزایش ظرفیت رشته‌های مختلف در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد، این مقطع علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است. ثبت‌نام آزمون دکترا معمولا هر ساله در نیمه های آذر ماه آغاز می شود و تمامی مراحل نام نویسی آن برای تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری ” sanjesh.org ” انجام می گردد. پیشنهاد می کنیم حتما پیش از انحام فرآیند نام نویسی مقاله زیر را مطالعه نمایید

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری

به منظور راهنمایی شما عزیزان در این قسمت از مقاله لینک مستقیم ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ را قرار داده ایم. در نظر داشته باشید که این لینک در زمان های مقرری در وبسایت سازمان سنجش فعال می گردد و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، غیر فعال می شود.

برای ورود به سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org کلیک کنید.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

سازمان سنجش هر ساله بازه زمانی را مشخص کرده و در این مدت اقدام به ثبت نام در مقطع دکتری می‌نماید. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت ثبت نام آزمون دکتری مراجعه کرده و فرم های ثبت نام را تکمیل نمایند. 

طبق اطلاعیه ها ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ تغییر کرده و نام نوسی در 17 الی 23 آبان انجام خواهد گرفت. در صورت بروز هرگونه تغییر در زمان ثبت نام این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

لینک ورود به  سایت ثبت نام آزمون دکتری | sanjesh.org

نحوه نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org را به صورت گام به گام برای شما آورده ایم. اگر قصد دارید در یکی از دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد وارد مقطع دکتری شوید.

در ادامه به بررسی کلی مراحل ثبت نام در آزمون خواهیم پرداخت چنانچه مایل به مطالعه راهنما کامل تصویری ثبت نام در سایت سنجش می باشید حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

1️⃣ به سایت سازمان سنجش ” sanjesh.org ” مراجعه کرده و گزینه دکتری تخصصی را انتخاب کنید. 

سایت ثبت نام آزمون دکتری

 

2️⃣ ابتدا لازم است که برای اطلاع از جزئیات این آزمون ” دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۳ ” را دریافت نمایید و بخش های مختلف آن را مطالعه کنید. برای دانلود دفترچه راهنما ثبت نام بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

3️⃣ چنانچه طبق اطلاعات دفترچه راهنما واجد الشرایط بودید، می توانید بر روی گزینه ثبت نام از منوی سمت راست سایت ثبت نام آزمون دکتری کلیک کنید. 

سایت ثبت نام آزمون دکتری

 

4️⃣ بر روی گزینه ” ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 1403 ” کلیک کنید.

5️⃣ بر روی گزینه ” خرید کارت ” کلیک نمایید تا هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1403 را با خرید کارت اعتباری بپردازید.

هزینه ثبت نام آزمون دکتری

 

6️⃣ پس از ورود مجدد به لینک ثبت‌نام در سایت ثبت نام آزمون دکتری، سریال 12 رقمی ثبت‌‌نام و عبارت امنیتی را وارد کنید.

سایت ثبت نام آزمون دکتری

 

7️⃣ اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خواسته شده را وارد کرده و پس از تایید نهایی “ کد پیگیری 16 رقمی ” و ” شماره پرونده 6 رقمی ” را دریافت کنید.

 

مواردی قابل پیگیری از طریق سایت سازمان سنجش

همانطور که اشاره کردیم مسئولیت برگزاری آزمون دکتری بر عهده سازمان سنجش است و تا قبل از اعلام نتایج اولیه، تمامی اطلاعیه های مربوط به گزینش این مقطع در دانشگاه های سراسری و آزاد و پس از اعلام نتایج اولیه مربوط به دانشگاه های سراسری از طریق این وبسایت اعلام می شود. تمامی جزئیات ثبت‌نام آزمون به شرح موارد زیر از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org در قالب اطلاعیه ای منتشر می گردد.

✅ زمان ثبت‌نام آزمون 

✅دریافت دفترچه راهنما

✅ویرایش ثبت‌نام آزمون 

✅هزینه ثبت‌نام 

✅خرید کارت اعتباری از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری

✅تکمیل فرم برای متقاضیان دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد

 

ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام دکتری 1403

در هنگام ثبت نام ممکن است برخی از داوطلبان دچار خطا شده و برخی از اطلاعات خود را به اشتباه ثبت کنند. در مدت زمان نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون دکتری یعنی سایت سنجش امکان ویرایش تمامی اطلاعات وجود دارد. پس از اتمام زمان نام نویسی مجددا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه مهلتی برای ویرایش اطلاعات داده می‌شود که امکان اصلاح برخی از آن ها در سایت ثبت نام وجود دارد. در صورت بروز مشکل می‌توانید از مشاوران مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

آزمون دکتری دارای گزینش دو مرحله ای در تمامی رشته ها و دانشگاه ها می باشد. به طوری که هر داوطلب بایستی پس از شرکت در این آزمون و کسب نمره قبولی لازم، پس از انتخاب رشته در مصاحبه علمی دانشگاه های انتخابی خود نیز شرکت کند. برای اطلاع از نحوه ویرایش ثبت نام آزمون دکتری کلیک کنید.

توجه داشته باشید که مراحل ثبت‌نام و اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه از سوی سایت ثبت نام آزمون دکتری سنجش اعلام می گردد، اما پس از اعلام نتایج اولیه مسیر دانشگاه های سراسری و آزاد جدا می شود. پس از آن متقاضیان ورود به مقطع دکتری آزاد بایستی به وبسایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی “ azmoon.org ” مراجعه کنند.

چنانچه پیرامون ثبت‌نام دکتری سوال و یا ابهامی برایتان وجود دارد و یا در فرایند نام نویسی با مشکلی مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل کو با این مرکز تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام دکتری sanjesh.org می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. سایت ثبت نام دکتری کدام سامانه می باشد؟

    سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ سازمان سنجش با آدرس الکترونیکی sanjesh.org می باشد.

  2. آیا دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری نیز از طریق وبسایت سازمان سنجش منتشر می گردد؟

    بله، تمامی جزئیات و موارد مربوط به آزمون دکتری از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری یعنی سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

  3. سامانه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیز وبسایت سازمان سنجش است؟

    بله، برای ورود به مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد یک آزمون یکپارچه برگزار می‌گردد. تمامی متقاضیان باید از طریق سایت سازمان سنجش در این آزمون یکپارچه نام نویسی کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر
    من برای گزینش ارتش قبول شدم میخواستم بدونم از کجا باید بفهمم که چه موقعی باید برم و اینکه نیاز به ثبت نامی هم داره
    ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره