اخبار و اطلاعیه ها

آغاز زمان ثبت نام با آزمون و بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

داوطلبان بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از امروز 23 خرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند ثبت نام خود را آغاز کنند. متقاضیان تا 30 خرداد ماه مهلت دارند ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 خود را تکمیل کنند. 

داوطلبان ابتدا دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1400 را دریافت و آن را کامل مطالعه کنند.داوطلبانن با مطالعه دفترچه می توانند شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را بدانند و مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را آماده کنند.

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در سال 1400 مبلغ 68 تومان می باشد. در صورت شرکت در دوره های آموزش عالی غرانتفاعی باید مبلغ 13.700 تومان دیگر غیر از هزینه اصلی صبت نام پرداخت کنند. در صورت فعا شدن سامانه پیام کوتاه داوطلبان باید مبلغ 850 تومان اضافی پرداخت کنند. 

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی در تاریخ 22 تیرماه 1400 خواهد بود و داوطلبان از تاریخ 19 تیر ماه به مراجعه به پایگاه سنجش می توانند کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسیخود را دریافت کنند. 

داوطلبان با آزمون و بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته، هر دو در زمان ثبت نام باید انتخاب رشته خود را انجام دهند و کد رشته محل های مورد نظر را در فرم ثبت نام خود وارد کنند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره