سایر موضوعاتسایر آزمون ها

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ توسط سازمان سنجش مشخص شده است و در دوم شهریور ماه می باشد. زمان برگزاری آزمون در سال آینده نیز اعلام شده است تا داوطلبان کنکور سال آینده بتوانند برای آمادگی آزمون برنامه ریزی نمایند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد تاریخ برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1403 در برنامه ریزی مطالعاتی، در این مطلب به بررسی کامل آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

داوطلبانی که در مقطع کاردانی فارغ التحصیل شده و قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند، باید در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده و در آن شرکت نمایند. کاردانی به کارشناسی به دو صورت با آزمون و بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند. داوطلبان متقاضی تحصیل در رشته های باکنکور باید در آزمون ورودی شرکت نمایند. 

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ در ۲ شهریور ماه می باشد.

بر اساس اطلاعیه های منتشر شده جدید از سوی سازمان سنجش، تاریخ برگزاری کارشناسی ناپیوسته 1403 دوم شهریور ماه می باشد. داوطلبان برای موفقیت در آزمون می توانند در مهلت باقی مانده، با کمک گرفتن از مشاوران و متخصصان تحصیلی منابع صحیح آزمون را مطالعه نمایند. 

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی

 

تاریخ برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی سال آینده ۱۴۰۴

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال آینده یعنی سال 1404 را دارند نیز می توانند از الان برنامه ریزی خود را آغاز کرده و با توجه به تاریخ‌برگزاری آن، برای کنکور کارشناسی ناپیوسته آماده شوند. 

سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۴ را نیز اعلام کرده است. این آزمون در تاریخ 7 شهریور 1404 برگزار خواهد شد. در صورت تغییر در تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ناپیوسته سال آینده، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق جایگزین خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع از جدول زمانبندی کنکور کاردانی به کارشناسی در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مدت زمان برگزاری آزمون

در هنگام برنامه ریزی برای مطالعه منابع کنکور، لازم است که داوطلبان علاوه بر تاریخ برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ از مدت زمان‌برگزاری آزمون نیز اطلاع داشته باشند چراکه در غیر این صورت در برنامه ریزی برای پاسخ دهی به هر سوال دچار مشکل خواهند شد. 

مدت زمان برگزاری آزمون ۱۸۰ دقیقه می باشد.

مدت زمان‌برگزاری آزمون در سال جاری را می توان بر اساس دفترچه سوالات سال گذشته پیش بینی کرد. علاوه بر آن هر ساله در کارت ورود به جلسه آزمون نیز زمان شروع و پایان آزمون درج می شود. طبق این اطلاعات می توان گفت که مدت زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳، 180 دقیقه می باشد و داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات 3 ساعت زمان خواهند داشت. 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه

هر ساله چند روز قبل از برگزاری‌آزمون، کارت ورود به جلسه در سایت سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند برای دریافت آن اقدام کنند. در کارت ورود به جلسه اطلاعات مهمی همچون اطلاعات ثبت نامی داوطلب و حوزه و زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 درج می شود. به همین دلیل به همراه داشتن آن الزامی می باشد. 

پیش بینی می شود کارت ورود به جلسه در ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ منتشر شود. به محض اعلام تاریخ دقیق در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سال گذشته کارت ورود به جلسه در آخر مرداد ماه منتشر شد. هنوز زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه در سال جاری مشخث نشده اما با توجه به زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ می توان پیش بینی کرد که کارت ورود به جلسه در اواخر مرداد ماه منتشر خواهد شد. برای مشاهده نحوه دریافت این کارت مقاله زیر را مطالعه نمایید.

البته داوطلبان گرامی می توانید برای دریافت کارت ورود به جلسه خود با مشاوران مرکز دانتل با شماره 02191005066 تماس حاصل نمایید.

 

مشاوره آزمون کارشناسی ناپیوسته

آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ در 2 شهریور ماه برگزار خواهد شد. داوطلبان می توانند چند روز قبل از برگزاری آزمون به سایت سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، کارت ورود به جلسه شان را دریافت نمایند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور کاردانی به کارشناسی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

    این آزمون در دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد. 

  2. مدت زمان برگزاری آزمون چه قدر است؟

    مهلت پاسخگویی به سوالات آزمون 180 دقیقه می باشد. 

  3. کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی چه زمانی منتشر می شود؟

    زمان دقیق هنوز مشخص نشده است اما احتمالا در اواخر مرداد ماه خواهد بود. 

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید
    من ۲۱ ساله هستم مدرک کاردانی ترم افزار دارم.
    میخوام کارشناسی بدم رشته انسانی.
    امکانش هست؟
    بعد برای کنکور میتونم کتاب سال ده تا دوازده دبیرستان رو بخونم یا برای کارشناسی کتاب دیگه ای هست؟

    1. سلام بله
      باید کتب درسی سال 10 11 و 12 را مطالعه کنید.
      برای مشاوره و برنامه ریزی می توانید با مشاوران مرکز ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره