سایر آزمون هاسایر موضوعات

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش مشخص شده است و داوطلبان می‌توانند در این تاریخ وارد سایت سنجش شده و نسبت به نام‌نویسی و انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون کاردا‌نی به کار‌شناسی اقدام نمایند. در صورتی که قصد ثبت نام کاردانی به کارشناسی را دارید باید از تمامی موارد مربوط به آن اطلاع داشته باشید. برای کسب اطلاع در زمینه زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1402 می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی هر ساله توسط سازمان سنجش انجام می‌شود و داوطلبان باید در زمان مشخص به سایت مراجعه کرده و برای نام‌نویسی اقدام نمایند. طبق اطلاعیه‌ای که سازمان سنجش آموزش کشور منتشر کرده است در سال ۱۴۰۲ ثبت نام در تاریخ ۲۸ خرداد شروع می‌شود و داوطلبان تا ۴ تیر نیز مهلت خواهند داشت.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ از 28 خرداد ماه تا 4 تیر ماه می باشد.

توجه داشته باشید که زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی هر دو در تاریخ فوق شروع خواهند شد. در رابطه با تمدید زمان ثبت نام تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای منتشر نشده است و در صورت اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی می‌شود. برای کسب اطلاع در سریع‌ترین زمان از وقایع مربوط به ثبت نام کاردانی به کارشناسی می‌توانید کانال تلگرامی دانتل را دنبال کنید.

 

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1402

علاوه بر زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی باید در رابطه با نحوه ثبت نیز آگاهی داشته باشید. برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی با آزمون و بدون آزمون باید به سایت سنجش مراجعه نمایید. مراحل کلی ثبت نام کاردانی به کارشناسی به شرح زیر می‌باشد.

  • ورود به سایت سنجش
  • ورود به بخش ثبت نام کاردانی به کارشناسی
  • خرید کارت اعتباری
  • تکیمل فرم ثبت نام و وارد کردن کدرشته محل های انتخابی
  • تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری

در مقاله سایت ثبت نام که لینک آن در ادامه قرار داده شده است، راهنما کامل و نحوه ثبت نام را به وصرت راهنما گام به گام تصویری شرح داده ایم. برای مطالعه مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

شرایط ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

در زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1402 شرایط عمومی و اختصاصی وجود دارد که داوطلبان باید تمامی این شرایط را دارا باشند. شرایط عمومی مربوط می‌شود به اصول اساسی همچون اعتقاد به دین اسلام، عدم مخالفت با جمهوری اسلامی، نداشتن سابقه اعتیاد و یا فساد اخلاقی، توانایی جسمانی کافی، عدم فعالیت در گروه‌ها و یا سازمان‌های مخالف با جمهوری اسلامی. شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی به کارشناسی نیز به شرح زیر می‌باشد.

  • ارائه مدرک کاردانی که مورد تایید باشد.
  • دانشجویان در حال تحصیل سایر دوره‌ها در سال 1401 می‌توانند در آزمون ثبت نام کرده و پس از قبولی از رشته تحصیلی قبلی خود انصراف دهند.
  • دانشجویان رشته‌های پزشکی به اندازه طول مدت تحصیل خود باید به وزارت بهداشت، درمان و آموزش خدمت نمایند.
  • دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی می‌توانند از معافیت تحصیلی برای خدمت وظیفه استفاده کنند.
  • اگرکه داوطلب شرایط لازم را نداشته باشد، حتی در صورت قبولی نیز پذیرش او مردود خواهد شد.

دانلود دفترچه ثبت نام

قبل از ثبت نام کنکور داوطلبان باید دفترچه ثبت نام را دانلود و مطالعه نمایند تا از تمامی ضوابط و شرایط مطلع شوند. دفترچه راهنما در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند آن را دانلود نمایند. به منظور سهولت کار شما داوطلبان گرامی بلافاصله پس از انتشار دفترچه می توانید در مقاله زیر دفترچه راهنما را دانلود نمایید. برای دانلود بر روی عبارت زیر کلیک کنید. 

 

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402

داوطلبانی که قصد شرکت در ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را دارند باید برای ثبت‌نام و انتخاب رشته به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با آدرس azmoon.org مراجعه نمایند. زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می‌شود و در حال حاضر هیچگونه اطلاعیه‌ای منتشر نشده است. به محض انتشار این مطلب بروزرسانی شده و زمان دقیق در همین صفحه قرار خواهد گرفت.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

ثبت نام کاردانی به کارشناسی به دو صورت با آزمون و بدون آزمون از طریق سایت سنجش برگزار می‌شود و هردو در یک بازه زمانی خواهند بود. بر اساس اطلاعیه‌های سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی از تاریخ ۲۸ خرداد تا ۴ تیر خواهد بود.

چنانچه در زمینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دچار مشکل شده‌اید و یا سوالی برای‌تان ایجاد شده است، می‌توانید با مشاوران تحصیلی تماس گرفته و با آنان مشورت کنید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی چه تاریخی شروع می‌شود؟

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی با آزمون و بدون آزمون در تاریخ ۲۸ خرداد شروع می‌شود و تا ۴ تیر نیز ادامه خواهد داشت.

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی چه زمانی است؟

انتخاب رشته نیز همزمان با شروع ثبت نام می‌باشد.

آیا زمان ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی تمدید می‌شود؟

تاکنون اطلاعیه‌ای در این مورد منتشر نشده است و به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی می‌شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره