سایر موضوعاتسایر آزمون ها

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

متقاضیانی که دارای مدرک کاردانی هستند و قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند، بایستی که برای انتخاب رشته های با آزمون در کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ ثبت نام کنند. برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور می باشد که مقرراتی را برای ورود متقاضیان به جلسه آزمون وضع کرده است. یکی از این مقررات و در واقع الزامات به همراه داشتن کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی می باشد. این کارت ورود به جلسه از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام کنندگان صادر می شود. در ادامه اطلاعات بیشتری پیرامون زمن انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ارائه کرده ایم.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

دسته ای از متقاضیان که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته به طور همزمان در کد رشته محل های با آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز انتخاب رشته خود را انجام داده اند، بایستی که حتما در آزمون کاردانی به کارشناسی شرکت کنند تا در یکی از کد رشته محل های انتخابی شان موفق به کسب نتیجه قبولی شوند.

سازمان سنجش در یک بازه زمانی یک هفته تا چهار روزه پیش از برگزاری کنکور سراسری برای تمامی کسانی که مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را در سایت ” sanjesh.org ” ثبت کرده اند، یک کارت ورود به جلسه ‌ با مشخصات شناسنامه ای و ثبت نامی داوطلب صادر می کند.

داوطلبان موظف هستند در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان سنجش به سایت این سازمان مراجعه کنند و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. چراکه همراه داشتن این کارت از الزامات است.

سازنان سنجش تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته 1400 منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود که طبق روال سال های گذشته لینک مربوط به آن در اواخر شهریور ماه فعال گردد. با این حال نیز ما مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به محض دریافت اخبار جدید، تاریخ دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

متقاضیان جهت دریافت کارت خود می توانند طبق مراحل زیر عمل کنند.

1️⃣ سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” در مرورگر خود جستجو نمایید،

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت سنجش گزینه ” کاردانی به کارشناسی ” را  انتخاب کنید.

کاردانی به کارشناسی

3️⃣ چنانچه در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده باشید، می توانید بر روی لینک فعال “ کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 ” کلیک نمایید.

4️⃣ سامانه برای نمایش دادن کارت ورود به جلسه شما، چهار روش برایتان نمایش می دهد. یکی از چهار روش فوق را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و عبارت امنیتی کارت ورود به جلسه این آزمون را دریافت کنید،

✅ وارد کردن شماره پرونده و شماره سریال 

✅ وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری 

✅ وارد کردن شماره پرونده، نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد

✅ وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی

5️⃣ کارت ورود به جلسه را پرینت گرفته و روز آزمون همراه خود داشته باشید.

به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته 1400 در سایت سازمان سنجش، راهنمای تصویری را به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

رفع نواقص اطلاعات کارت ورود به جلسه

متقاضیان بایستی در همان روزهای ابتدایی که لینک دریافت کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش فعال می گردد، کارت خود را دریافت کنند و اطلاعات ثبت نام و شناسنامه ای مندرج با آن را به دقت بررسی کنند و در صورت داشتن هر گونه مغایرتی نسبت به رفع آن اقدام کنند.

متقاضیان در این مرحله می توانند اطلاعات خود را شامل نام‌ و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد، شماره ملی، سهمیه ثبت نامی، كد و عنوان رشته تحصیلی، موسسه محل اخذ مدرک تحصیلی، سال و ماه اخذ مدرک تحصیلی، معدل فارغ‌ التحصیلی، وضعیت اشتغال، استان بومی و … از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی فعال در سایت سازمان سنجش ویرایش کنند.

البته رفع برخی نواقص بر روی کارت ورود به جلسه شامل عکس، شهر محل برگزاری آزمون و یا گروه آزمایشی،  جنس، دین، معلولیت، زبان امتحانی، عکس از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر می باشد. داوطلبان گرامی تنها در صورتی می توانید از باجه های رفع نواقص استفاده کنید که در زمان اطلاعات وارد شده را صحیح وارد کرده باشید.ولی بر روی کارت اطلاعات دیگری نمایش داده شود.

چنانچه مطابق توضیحاتی که برایتان ارائه کرده ایم، مطلبی پیرامون کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته برایتان دارای ابهام است، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران ما دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

چه زمانی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته 1400 منتشر می گردد؟

زمان دقیق انتشار کارت مشخص نیست، ما پیش بینی می شود طبق روال سال های گذشته در شهریور ماه 1400 باشد.

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 از کدام سایت منتشر می گردد؟

متقاضیان برای در یافت کارت ورو به جلسه باید به سایت سازمان سنجش مراجعه فرمایند.

اگر اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه با اطلاعات ثبت نامثی داوطلب مغایرت داشته باشد، آیا امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟

بله، در زمان انتشار کارت ورور به جلسه، از طریق باجه های رفع نقص می توانند اطلاعاتت خود را اصلاح و ویرایش کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره