سایر موضوعاتسایر آزمون ها

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ از مهم ترین مدارکی است که داوطلبان در روز آزمون باید با خود به همراه داشته باشند. اهمیت کارت‌ورود به جلسه به قدری است که در صورت عدم به همراه داشتن آن یا درج اطلاعات اشتباه بر روی آن، از ورود داوطلب به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد. در این مطلب به بررسی کامل جزییات کارت ورود به جلسه کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

تمامی داوطلبان باید کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ را چند روز پیش از برگزاری آزمون از طریق سایت سنجش دریافت کرده و با خود به همراه داشته باشند. همراه نداشتن آن منجر به جلوگیری از حضور داوطلب در جلسه آزمون خواهد بود. 

پیش بینی می شود کارت ورود به جلسه در ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ منتشر شود. به محض اعلام تاریخ دقیق در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در کارت ورود به جلسه اطلاعات بسیار مهمی همچون اطلاعات ثبت نام داوطلب و حوزه وزمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ درج شده است. برخی از موقع ممکن است اطلاعات روی کارت‌اشتباه باشد که در این صورت داوطلبان باید برای اطلاح آن ها اقدام کنند. با توجه به اهمیت کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ در این مطلب به بررسی جزییات مربوط به آن می پردازیم. 

هنوز زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ناپیوسته  ۱۴۰۳ مشخص نشده است اما معمولا چند روز قبل برگزاری آزمون می باشد انتظار می رود که در سال جاری نیز در اواخر مرداد ماه کارت منتشر شود. برای کسب اطلاع سریع تر می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 1403

همانطور که گفته شد کارت‌آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر می شود و داوطلبان برای دریافت آن باید به این سامانه مراجعه کنند. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org وارد سایت سنجش شوید. 

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

 

2️⃣ بر روی گزینه کاردانی به کارشناسی کلیک کنید. 

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

 

3️⃣ از منوی سمت راست گزینه کارت را انتخاب کنید. 

کارت

 

4️⃣ بر روی لینک فعال کارت شرکت در آزمون‌کاردانی به کارشناسی‌ناپیوسته 1403 کلیک نمایید. 

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ناپیوسته

5️⃣ دوباره گزینه کارت شرکت در آزمون کارشناسی ناپیوسته 1403 انتخاب کنید. 

6️⃣ یکی از روش ها را انتخاب کرده و پس از درج اطلاعات خواسته شده کارت خود را دریافت کنید. 

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه نیز امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد و داوطلبان می توانند از طریق سایت و به صورت اینترنتی برخی از اطلاعات خود را اصلاح نمایند. توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات در هنگام دریافت کارت قابل ویرایش نمی باشد. 

از اطلاعات قابل ویرایش به صورت اینترنتی می توان به نام و نام خانوادگی، سال و استان تولد، شماره شناسنامه، سهمیه، زمان و موسسه فارغ التحصیلی، معدل، کد و عنوان رشته تحصیلی، کد رشته محل های انتخابی و شغل اشاره کرد. 

 

باجه های رفع نقص

برخی از اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی قابل ویرایش نیستند و داوطلبان باید به صورت حضوری برای اصلاح آن ها اقدام کنند. پس از انتشارکارت، باجه های رفع نقص در سراسر کشور دایر می شوند و داوطلبان می توانند برای اصلاح اطلاعات خود به آن ها مراجعه کنند.

از اطلاعات قابل ویرایش در باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه می توان به عکس داوطلبی، گروه آزمایشی، جنسیت، دین، زبان امتحان، معلولیت و شهر محل برگزاری آزمون اشاره کرد. لیست باجه های رفع نقص از طریق سایت سنجش اعلام می شود. 

 

مشاوره کارت کنکور کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳

در اواخر مرداد ماه کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش آن را دریافت کنند. در صورت اشتباه در اطلاعات مندرج بر روی‌کارت، برخی از اطلاعات به صورت اینترنتی قابل ویرایش می باشد اما برای اصلاح برخی دیگر باید به باجه های رفع نقص مراجعه نمایید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه کارت کنکور کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور کاردانی به کارشناسی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

    زمان دقیق هنوز اعلام نشده است اما احتمالا در اواخر مرداد ماه می باشد. 

  2. برای دریافت کارت کنکور کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ چه باید کرد؟

    داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به سایت سنجش مراجعه کنند. 

  3. اطلاعات کارت ورود به جلسه را چگونه می توان اصلاح کرد؟

    در صورت اشکال در اطلاعات مندرج بر روی کارت می توانید به صورت اینترنتی اقدام کرده و یا برای برخی از اطلاعات به باجه های رفع نقص مراجعه کنید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره