سایر موضوعاتسایر آزمون ها

مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

برای متقاضیانی که دارای مدرک کاردانی هستند و قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند، سازمان سنجش آموزش کشور شرایطی را فراهم کرده است که بتوانند نسبت به ثبت نام و اننخاب رشته در کد رشته محل های با آزمون از طریق شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی و رشته های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کنند. اما در هر دو حالت تمامی داوطلبان برای انتخاب کد رشته محل های با آزمون و بدون آزمون بایستی که مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 را آماده کنند.

 

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

ملاک قبولی داوطلبان در کد رشته محل های انتخابی شان در ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، رتبه ای است که در این آزمون کسب می کنند و معیار قبولی در رشته های بدون آزمون نیز سوابق تحصیلی داوطلب است، بنابراین متقاضیان بایستی که مدارک خود را دقیقا مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور بارگذاری و وارد کنند.

 

مشخصات هویتی و تحصیلی

⬅ اطلاعات فردی

⬅ اطلاعات شناسنامه ای

⬅ اطلاعات مربوط به محل سکونت

⬅ اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی: 1️⃣ عنوان آخرین مدرک تحصیلی 2️⃣ معدل مدرک تحصیلی کاردانی 3️⃣ تاریخ فارغ التحصیلی کاردانی

 

عکس اسکن شده داوطلب

✅ عکس 4*3 یا 4*6

✅ تمام رخ

✅ رنگی

✅ زمینه سفید

✅ فرمت عکس اسکن شده jpg.

✅ اندازه عکس اسکن شده حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400 *300 پیکسل

✅ حجم عکس ارسالی کم تر از 70 کیلو بایت

✅ عکس اسکن شده باید بدون حاشیه های اضافی، واضح، بدون اثر مهر، منگنه و لکه باشد.

✅ عکس داوطلب خانم باید با حجاب کامل باشد.

 

خرید کارت اعتباری | مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 

خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه کنکور کاردانی به کارشناسی، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” انجام می شود که متقاضیان بایستی با پرداخت هزینه به کمک کارت اعتباری ثبت نام را دریافت کنند و با سریال آن وارد فرم ثبت نام و انتخاب رشته شوند. لازم است اشاره کنیم که بدون خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه امکان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی وجود نخواهد داشت و از مهم ترین ها جهت ثبت نام می باشد.

 

فرم معلولیت | مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 

دسته ای از داوطلبان که دارای معلولیت هستند، بایستی که در فرم ثبت نام خود در بند 18 تیک مربوط به معلولیت را فعال کنند. داوطلبانی که دارای معلولیت های زیر هستند می توانند این مورد را در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی انتخاب نمایند.

  • نابینا 
  • کم بینا
  • ناشنوا 
  • کم شنوا 
  • معلول جسمی حرکتی

داوطلبان بایستی که برای اینکه معلولیت آن ها در ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی اعمال شود، بایستی که به سازمان بهزیستی محل سکونت خود مراجعه کنند و در جهت تشکیل پرونده خود اقدام نمایند و این مدرک لازم را تهیه کنند، چراکه اگر در این جهت اقدام نکنند، این بند برای آن ها اعمال نخواهد شد.

 

توجه

توجه داشته باشید که این مدارک و اطلاعات جهت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در سایت سازمان سنجش نیاز است. چنانچه متقاضیان پس از اعلام نتایج جزو اسامی پذیرفته شدگان باشند، بایستی که این مدارک را به دانشگاه محل قبولی خود جهت احراز صلاحیت و شرایط عمومی و اختصاصی ارائه دهند.

لازم است اشاره کنیم که چنانچه در زمان وارد کردن اطلاعات و مدارک لازم اشتباهی رخ داده باشد، می توانید در تاریخ های اعلام شده توسط سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کند.

 

مشاوره ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

یکی از نکاتی که متقاضیان بایستی بدان توجه داشته باشند، این است که وقتی مدارک خود را پیش از شروع ثبت نام مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی آماده کرده باشند، بایستی که درست در سامانه وارد کنند.

چنانچه داوطلبان اطلاعات خود را در سامانه به اشتباه وارد کنند، پس از اعلام نتایج با مشکل مواجه خواهند شد. بنابراین بهتر است پس از چندین بار بررسی اطلاعات و مدارک وارد شده تایید نهایی کنید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل چندین سال است که در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی فعال هستند. می توانید برای دریافت مشاوره پیرامون انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی با مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

متقاضیان کنکور کاردانی به کارشناسی جهت ثبت نام خود در سایت سازمان سنجش چه مدارکی را بایستی آماده کنند؟

مدرک لازم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی شامل عکس، مدرک تحصیلی، شخصی و .. می باشد که در متن مقاله شرح داده ایم.

چنانچه متقاضیان عکس خود را به درستی در سامانه بارگزاری نکنند، آیا امکان اصلاح آن وجود دارد؟

در زمان ویرایش اطلاعات صبت نامی کنکور کارشانسی ناپیوسته، از طریق باجه های رفع نقص کارت ورورد به جلسهمراجعه کنند و عکس خود را اصلاح نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام کاردانی به کارشناسی در چه سامانه ای بایستی ارسال شود؟

مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته از طریق سایت ساطمان سنجش ارسال می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره