سایر موضوعاتسایر آزمون ها

مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی است که داوطلبان این آزمون باید از آن اطلاع داشته‌باشند. برای متقاضیانی که دارای مدرک کاردانی هستند و قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی‌ناپیوسته را دارند، سازمان سنجش شرایطی را فراهم کرده که بتوانند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب‌رشته در کنکور کاردانی به کارشناسی و رشته‌های بدون آزمون بر اساس سوابق‌تحصیلی شرکت کنند. در هر دو حالت تمامی داوطلبان برای انتخاب کد رشته محل‌های با آزمون و بدون آزمون باید مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ را آماده کنند. ناقص بودن مدارک منجر به بروز مشکل در روند ثبت‌نام خواهد شد. در این مطلب به بررسی کامل مدارک پرداخته‌ایم. 

 

مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

ملاک قبولی داوطلبان در کد رشته محل های انتخابی شان در ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، رتبه ای است که در این آزمون کسب می کنند. معیار قبولی در رشته های بدون آزمون نیز سوابق تحصیلی داوطلب است. بنابراین متقاضیان بایست مدارک خود را دقیقا مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور بارگذاری و وارد کنند. مهم ترین مدارک مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ به شرح موارد زیر می باشد. 

 

مدارک هویتی

✅ اطلاعات فردی

✅ اطلاعات شناسنامه ای

✅ اطلاعات مربوط به محل سکونت

 

عکس اسکن شده داوطلب

✅ عکس 4*3 یا 4*6

✅ تمام رخ

✅ رنگی

✅ زمینه سفید

✅ فرمت عکس اسکن شده jpg.

✅ اندازه عکس اسکن شده حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400 *300 پیکسل

✅ حجم عکس ارسالی کم تر از 70 کیلو بایت

✅ عکس اسکن شده باید بدون حاشیه های اضافی، واضح، بدون اثر مهر، منگنه و لکه باشد.

✅ عکس داوطلب خانم باید با حجاب کامل باشد.

 

اطلاعات تحصیلی

✅ اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی

✅ عنوان آخرین مدرک تحصیلی

✅ معدل مدرک تحصیلی کاردانی

✅ تاریخ فارغ التحصیلی کاردانی

 

خرید کارت اعتباری

خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه کنکور کاردانی به کارشناسی، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” انجام می شود. متقاضیان بایستی با پرداخت هزینه، کارت اعتباری ثبت نام را دریافت کنند و با سریال آن وارد فرم ثبت نام و انتخاب رشته شوند.

لازم است اشاره کنیم که بدون خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه امکان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی وجود نخواهد داشت و از مهم ترین مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ می باشد. در صورت بروز مشکل و یا ابهام در خرید کارت اعتباری می توانید از مشاوران مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

فرم معلولیت | مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

دسته ای از داوطلبان که دارای معلولیت هستند، بایستی در فرم ثبت نام خود در بند 18 تیک مربوط به معلولیت را فعال کنند. داوطلبانی که دارای معلولیت های زیر هستند می توانند این مورد را در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی انتخاب نمایند.

  • نابینا 
  • کم بینا
  • ناشنوا 
  • کم شنوا 
  • معلول جسمی حرکتی

برای اینکه معلولیت در ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی اعمال شود، داوطلبان باید به سازمان بهزیستی محل سکونت خود مراجعه کرده و در جهت تشکیل پرونده خود اقدام نمایند و این مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 را تهیه کنند. چراکه اگر در این جهت اقدام نکنند، این بند برای آن ها اعمال نخواهد شد.

 

توجه

توجه داشته باشید که این مدارک و اطلاعات جهت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در سایت سازمان سنجش نیاز است. چنانچه متقاضیان پس از اعلام نتایج جزو اسامی پذیرفته شدگان باشند، بایستی مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ را به دانشگاه محل قبولی خود جهت احراز صلاحیت و شرایط عمومی و اختصاصی ارائه دهند.

لازم است اشاره کنیم که چنانچه در زمان وارد کردن اطلاعات و مدارک لازم اشتباهی رخ داده باشد، می توانید در تاریخ های اعلام شده توسط سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کند.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

داوطلبانی که موفق به قبولی در یکی از رشته محل های انتخابی خود شده اند، باید در زمان اعلام شده از سوی واحد دانشگاهی محل قبولی خود، به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کرده و مدارک شان را به صورت فیزیکی تحویل دهند. مهم ترین مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ به صورت حضوری به شرح موارد زیر می باشد. 

✅ اصل و کپی از همه صفحات شناسنامه 

✅ اصل و کپی پشت و رو از کارت ملی

✅ شش عکس 4*3

✅ مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته

✅ مدرک معافیت یا پایان خدمت سربازی برای مردان

✅ تعهدنامه برای نام نویسی نهایی در دانشگاه

 

مشاوره مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

یکی از نکاتی که متقاضیان بایستی بدان توجه داشته باشند، این است که وقتی مدارک خود را پیش از شروع ثبت نام مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی آماده کرده باشند، بایستی که درست در سامانه وارد کنند.

چنانچه داوطلبان اطلاعات خود را در سامانه به اشتباه وارد کنند، پس از اعلام نتایج با مشکل مواجه خواهند شد. بنابراین بهتر است پس از چندین بار بررسی اطلاعات و مدارک وارد شده تایید نهایی کنید. نقص در مدارک و مشکل در بارگزاری آن ها در نهایت منجر به رد قبولی داوطلب خواهد شد.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور کاردانی به کارشناسی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

متقاضیان کنکور کاردانی به کارشناسی جهت ثبت نام خود در سایت سازمان سنجش چه مدارکی را بایستی آماده کنند؟

مدرک لازم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی شامل عکس، مدرک تحصیلی، شخصی و .. می باشد که در متن مقاله شرح داده ایم.

چنانچه متقاضیان عکس خود را به درستی در سامانه بارگزاری نکنند، آیا امکان اصلاح آن وجود دارد؟

داوطلبان باید در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور کارشانسی ناپیوسته به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه مراجعه کرده و عکس خود را اصلاح نمایند.

مدارک لازم ثبت نام کاردانی به کارشناسی در چه سامانه ای بایستی ارسال شود؟

مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته از طریق سایت سازمان سنجش ارسال می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره