سایر موضوعاتسایر آزمون ها

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

متقاضیانی که جزو دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی هستند و یا در این مقطع فارغ التحصیل شده اند، می توانند که جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در کنکور کاردانی به کارشناسی برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کنند. تفاوتی که کنکور کاردانی به کارشناسی با دیگر آزمون ها دارد، این است که مرحله ثبت نام و انتخاب رشته به صورت همزمان انجام می گردد. تمامی متقاضیان بایستی جهت انتخاب رشته با آزمون و از طریق کنکور کاردانی به کارشناسی و یا انتخاب رشته بدون کنکور بایستی که هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 را پرداخت کنند. در ادامه این مطلب به میزان هزینه و نحوه پرداخت اشاره کرده ایم.

 

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

یکی از مواردی که در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی بدان پرداخته می شود، هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی می باشد. طبق اطلاع رسانی هایی که انجام شده است، متقاضیان بایستی با پرداخت مبلغ  68 هزار تومان است کارت اعتباری ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی را خریداری کنند.اگر داوطلبان علاوه بر دانشگاه های دولتی، قصد انتخاب رشته در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را نیز داشته باشند، بایستی علاوه بر مبلغ گفته شده، هزینه ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه ها را نیز به میزان 13 هزار و 700 تومان نیز پرداخت نمایند.

دوره  هزینه
 ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰  68.000 تومان
ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی 13.700 تومان 
هزینه سامانه پیامکی 850 تومان 

چنانچه داوطلبان قصد داشته باشند که اطلاع رسانی های لازم پیرامون کنکور کاردانی و کارشناسی از طریق ارسال پیامک کوتاه برای آن ها ارسال شود، بایستی یک مبلغ جداگانه به میزان 850 تومان نیز علاوه بر هزینه های گفته شده پرداخت نمایند تا سرویس پیام کوتاه برای شماره تلفن همراهی که در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وارد کرده اند، فعال شود.

 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله با شروع مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ، لینک مربوط به پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری را نیز در سایت ” sanjesh.org ” فعال می نماید. با توجه به اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنج، تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 از تاریخ 23 خرداد ماه آغاز و تا 30 خرداد ماه 1400 ادامه خواهد داشت. بنابراین متقاضیان در این تاریخ ها می توانند جهت خرید کارت اعتباری اقدام کنند. 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی از تاریخ 23 خرداد ماه آغاز و تا 30 خرداد ماه 1400 ادامه دارد.

لازم است اشاره کنیم که این تاریخ ها طبق روال سال های گذشته تمدید نیز خواهد شد، که بدیهی است که در این مهلت های مجدد نیز امکان خرید کارت اعتباری برای داوطلبان فراهم می باشد.

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” انجام می شود.

داوطلبانی که پس از مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی، قصد ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند، بایستی با در دست داشتن یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب، نسبت به پرداخت هزینه این آزمون اقدام نمایند.

 

 مراحل پرداخت هزینه

برای خرید کارت اعتباری مراحل زیر را انجام دهید.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” شوید

2️⃣ در صفحه اصلی سایت سازمان سنجش، از منوی رنگی سمت راست سایت گزینه ” کاردانی به کارشناسی ” را انتخاب کنید.

کاردانی به کارشناسی

3️⃣بر روی لینک فعال “ ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته – سال 1400 ” کلیک کنید.

ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی

4️⃣ در این مرحله در صورت خرید کارت اعتباری گزینه “ خرید کارت ” کلیک کنید.

خرید کارت اعتباری

 5️⃣ در این مرحله گزینه ” سريال ثبت نام پذيرش دوره هاي كارداني به كارشناسي 1400 + هزينه پيامك اطلاع رسانی ” انتخاب کنید و سپس بر روی ” تایید و ادامه ” کلیک کنید.

خرید کاردانی به کارشناسی

6️⃣ در این مرحله موارد خواسته شده را پر کرده و مبلغ 68.850 تومان را باید پرداخت کنید. بر روی ” تایید و ادامه ” کلیک کنید.

تایید پرداخت

7️⃣ در صورت تایید پرداخت شماره سریال 12 رقمی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را دریافت خواهید کرد.

 

مشاوره ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

همانطور که اشاره کردیم، متقاضیان قبل از هر اقدامی جهت خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی بایستی که دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی را مطالعه کنند و چنانچه مطابق مندرجات این دفترچه واجد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی بودند و کد رشته محل های مورد نظر آن ها ارائه شده بود، نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند. چراکه پس از پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری مربوطه، مبلغ به هیچ عنوان قابل برگشت نخواهد بود. برای اطلاع از مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 کلیک کنید.

زمانی که قصد خرید کارت اعتباری را دارید، حتما توجه داشته باشید که سریالی که مربوط به کنکور کاردانی به کارشناسی است را تهیه کنید، چراکه اگر هزینه آزمون دیگری را بپردازید، امکان جابه جایی و یا برگشت وجه وجود نخواهد داشت. چنانچه پیرامون خرید کارت اعتباری و یا نحوه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی سوالی دارید، می توانید از تجربه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل استفاده کنید، کافی است در کم ترین زمان با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته کدرشته محل خای با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته چقدر است؟

در متن مقاله فوق، به هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته 1400، اشاره کردیم.

آیا متقاضیان که هزینه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی را از طریق سایت سازمان سنجش پرداخت کنند؟

بله، پرداخت هزینه آین آزمون از سایت سازمان سنجش انجام می شود.

آیا انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نیاز به پرداهت هزینه جدا دارد؟

بله متقاضیان علاقه مند به تحصیل در موسسات آموزش عالی، باید هزینه مربوط به آن را پرداخت کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره