دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا

کانال تلگرام تحصیلی     

سامانه هم آوا به منظور انجام امور دانشجویی و دانشگاهی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شده است. تمامی کسانی که به عنوان دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی در حال تحصیل بوده و یا به عنوان دانشجوی جدیدالورود هستند، موظف هستند که برای انجام امور مربوط به دانشگاه همچون انتخاب واحد، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه، نقل و انتقالات، مهمانی و … به سایت هم آوا مراجعه کنند. دانشجویان برای ورود به سایت هم آوا نیاز به نام کاربری و رمز عبور سایت هم آوا را دارند که در ادامه اطلاعاتی پیرامون آن ارائه کرده ایم. در ادامه به دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا و پاسخ چگونه وارد سایت هم آوا شویم ، می پردازیم

 

سامانه هم آوا

تمامی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می توانند برای ثبت مشخصات خود، انتخاب واحد هر نیمسال تحصیلی، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه، ثبت درخواست انتقالی و مهمانی، ثبت درخواست انصراف از تحصیل، ثبت درخواست فارغ التحصیلی، ارزشیابی اساتید و … از طریق سایت هم آوا اقدام کنند.

دانشجویانی که طبق مقررات دانشگاه در تاریخ های اعلام شده توسط دانشگاه، مدارک خود را به دانشگاه محل قبولی تحویل می دهند و ثبت نام خود را تکمیل می کنند می توانند از طریق مسئولان دانشگاه، کلمه عبور و نام کاربری سامانه هم آوا را دریافت کنند.

چنانچه اطلاعات دانشجو در سیستم دانشگاه ثبت شده باشد، شماره شناسنامه دانشجو، نام کاربری کلمه عبور و کد ملی دانشجو همان رمز عبور سامانه هم آوا خواهد بود.

دانشجویان جدید الورود
نام کاربری کد ملی
رمز عبور شماره شناسنامه

 

تغییر نام کاربری و رمز عبور | سامانه هم آوا علمی کاربردی

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، نام کاربری و رمز ورود به سایت هم آوا در ابتدا بایستی از دانشگاه علمی کاربردی محل تحصیل دریافت شود که معمولا برای تمامی دانشجویان این دو مورد به ترتیب شماره شناسنامه و کد ملی دانشجو است.

حال اگر شما مایل باشید می توانید پس از عبور به صفحه شخصی خود در سامانه هم آوا ، نام کاربری و رمز ورود به سایت هم آوای خود را تغییر دهید.

به منظور راهنمایی شما عزیزان در این قسمت از مقاله نحوه تغییر نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا را قرار داده ایم، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروید و رمز عبور خود را تغییر دهید.

  • مرحله اول: وارد سامانه هم آوا به نشانی اینترنتی “edu.uast.ac.ir” شوید.
  • مرحله دوم: در کادر های مربوطه به جای “ نام کاربری ” شماره شناسنامه و به جای ” رمز عبورکد ملی تان را قرار دهید.

ورورد به سامانه هم آوا

  •  مرحله سوم : پس از وارد شدن به صفحه شخصی خود در سایت هم آوا بر روی گزینه ” دسترسی ” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • مرحله چهارم: با کلیک بر روی گزینه دسترسی در واقع منوی سایت هم آوا برایتان باز می شود، که شما باید بر روی گزینه ” تغییر رمز عبور ” کلیک نمایید.
  • مرحله پنجم: در این مرحله بایستی که در صفحه جدید در بخش اول ” رمز عبور قبلی خود ” ، در بخش دوم ” رمز مورد نظر  و یا همان رمز جدید ”  و در بخش سوم رمز عبور جدید خود را مجددا تکرار کنید و سپس بر روی گزینه ” ذخیره ” کلیک کنید تا ضمن ذخیره تغییرات رمزعبور شما تغییر کند.

 

بازیابی نام کاربری و رمز عبور | سامانه هم آوا علمی کاربردی

حال اگر نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده اید و در ورود به سایت هم آوا با مشکل مواجه شده اید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید و نام کاربری و رمز عبور خود را بازیابی کنید.

  • مرحله اول: به سامانه هم آوا به نشانی اینترنتی ” edu.uast.ac.ir ” مراجعه کنید.
  • مرحله دوم: در قسمت پایین کادر های مربوطه به نام کاربری و رمز عبور، بر روی گزینه ” نام کاربری/کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ ” کلیک کنید.

نام کاربری فراموشی هم آوا

  • مرحله سوم: در صفحه جدید بر روی گزینه ” من دانشجو هستم ” کلیک کنید و سپس کد ملی خود را در کادر مربوطه وارد نمایید.

اگر که مدرس، استاد و یا کارمند می باشید می توانید گزینه من ” استاد هستم ” و یا “ من کارمند هستم ” را انتخاب کنید و پس از وارد کردن کد ملی خود و عبارت امنیتی بر روی گزینه ” ادامه ” کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور

  • مرحله چهارم: چنانچه کد ملی شما توسط سیستم پیدا شود، صفحه جدیدی برایتان ایجاد خواهد شد شامل مشخصات شما شامل نام کاربری، شماره دانشجویی، رشته، مقطع تحصیلی و آدرس ایمیل می باشد.

از آنجایی که در این قسمت نام کاربری نمایش داده می شود، اگر نام کاربری خود را فراموش کرده باشید، می توانید از همین قسمت نام کاربری خود را بازیابی کنید.

  • برای بازیابی رمز عبور، دانشجویان بایستی که حتما پست الکترونیکی خود را در سامانه هم آوا ثبت کرده باشند تا بر روی گزینه ” بازنشانی رمز عبور ” از طریق  ایمیل خود رمز عبور را بازیابی کنید. در واقع رمز عبور به نشانی پست الکترونیکی دانشجو که در سایت هم آوا ثبت شده است، ارسال می شود.

 

اگر ایمیل خود را در سامانه هم آوا ثبت نکرده اید، نمی توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید، بنابراین برای رفع این مشکل با آموزش دانشگاه محل تحصیل خود تماس بگیرید.

 

مشاوره دریافت رمز عبور

بیشتر سوالات در زمینه یوزر و پسورد سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی، برای اغلب دانشجویان جدید الورود در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته وجود دارد. به طور مثال چگونه وارد سایت هم آوا شویم ، است

شما داوطلبان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری در دانشگاه علمی کاربری ثبت نام کرده باشید، در نهایت بایستی جهت تکمیل مراحل ثبت نام خود به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنید.

پس از اتمام مراحل ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی تان، مسئولان دانشگاه به شما دانشجویان جدید الورود نیز نام کاربری و رمز ورود به سامانه هم آوا را خواهند داد که به ترتیب همان شماره شناسنامه و کد ملی شما می باشد.

چنانچه پیرامون بازیابی و دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه چگونه وارد سایت هم آوا شویم می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول 

ساین هم آوا برای چه امری استفاده می شود؟

سایت هم آوا به منظور امور دانشجویی و دانشگاهیی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شده است.

آیا برای ورو به سایت هم آوا نیاز به نام کاربری و رمز عبور می باشد؟

بله، دانشجویان برای ورود به سامانه هم آوا و ورود به صحفه شخصی حود بایستی نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنند.

اگر رمز عبور خود را فراموش کنیم، امکان بازیابی وجود دارد؟

بله، چنانچه دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی هستید و قصد ورود به سامانه هم آوا را دارید اما رمز خود را فراموش کرده اید، می توانید با داشتن یک ایمیل رمز خود را بازیابی کنید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره