دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه آزاد

پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ یکی از سوالات داوطلبان این دانشگاه می‌باشد. داوطلبانی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام داده اند، برای پیگیری ثبت نام خود و اطلاع از نتایج باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند و در صورت اعلام شدن نتایج، کارنامه شان را دریافت نمایند. بنابراین برای پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه ها نیست و باید به صورت اینترنتی و از طریق سامانه معرفی شده اقدام نمود. در این مقاله به بررسی کامل پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌پردازیم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ | مهر

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهرماه 1402 از اوایل مردادماه آغاز می شود و داوطلبان بیشتر از یک ماه و تقریبا تا اواخر شهریورماه فرصت دارند که برای ثبت نام کردن در این رشته ها که در چهار مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شوند، اقدام نمایند.

 

زمان اعلام نتایج 

حدود یک هفته پس از پایان مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه 1402، نتایج اعلام می شود و داوطلبان می توانند با دریافت کارنامه خود مطلع شوند که آیا در رشته های انتخابی شان پذیرفته شده اند یا خیر. در سال گذشته نتایج در هفته اول مهرماه اعلام شد و امسال نیز پیش بینی می شود که حداکثر دهه اول مهرماه نتایج بر روی سایت azmoon.org قرار داده شود.

 

پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | نحوه مشاهده نتایج 

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه 1402 بر روی سایت azmoon.org قرار داده می شود. بنابراین نحوه مشاهده نتایج به صورت اینترنتی می باشد. برای دریافت کارنامه خود باید پس از ورود به سایت فوق، مراحل زیر را طی کنید.

1️⃣آدرس azmoon.org را در مرورگر جستجو کرده و وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوید.

پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

2️⃣پس از ورود به سامانه بر روی یکی از لینک های اعلام نتایج با توجه به مقطع ثبت نامی خود کلیک کنید.

اعلام نتایج مقطع کارشناسی پیوسته نیم سال اول 1402 (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)

اعلام نتایج مقطع کارشناسی ناپیوسته نیم سال اول 1402 (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)

اعلام نتایج مقطع کاردانی پیوسته نیم سال اول 1402 (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)

اعلام نتایج مقطع کاردانی ناپیوسته نیم سال اول 1402 (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)

3️⃣با کلیک بر روی لینک اعلام نتایج وارد صفحه ای خواهید شد که باید شماره شناسنامه، کد ملی و سال تولد خود را در بخش های تعیین شده درج نمایید.

4️⃣پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شدن بر روی گزینه جستجو کلیک کنید و چند لحظه صبر نمایید تا کارنامه تان نمایش داده شود.

در صورتی که پذیرفته شده باشید، رشته و دانشگاه مورد پذیرش در کارنامه درج خواهد شد و اگر پذیرفته نشده باشید، اسم هیچ رشته و دانشگاهی در کارنامه تان موجود نخواهد بود.

 

پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 | بهمن

علاوه بر نیمسال اول تحصیلی، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ترم بهمن ماه 1402 نیز ارائه می شود و اگر شما از ثبت نام ترم مهرماه جامانده اید و یا در این نیمسال تحصیلی پذیرفته نشده اید، نیمسال بهمن فرصتی است برای شما که در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود پذیرش شوید.

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه ۱۴۰۲ از اواخر آذرماه یا اوایل دی ماه می باشد و نحوه ثبت نام نیز از سوی دانشگاه ها و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

زمان اعلام نتایج 

زمان پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 برای رشته های بدون کنکور نیمسال دوم تحصیلی در اواسط بهمن ماه می باشد. البته در سال گذشته، نتایج ثبت نام بدون کنکور مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بهمن ماه در تاریخ 17 دی ماه اعلام شد ولی برای امسال هنوز زمان دقیق اعلام نتایج مشخص نیست و پیش بینی می شود که حدود یک هفته پس از پایان مهلت ثبت نام، نتایج به داوطلبان اطلاع رسانی شود.

 

پیگیری ثبت نام آزاد |‌ نحوه مشاهده نتایج 

در سال گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی بهمن ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org اعلام شد و داوطلبان باید با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات خود، کارنامه شان را دریافت می‌نمودند.

در خصوص نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 1402 نیز باید بگوییم که اگر ثبت نام به صورت اینترنتی باشد، برای دریافت نتایج باید مانند مراحل ذکر شده در بالا به سایت azmoon.org مراجعه فرمایید اما اگر ثبت نام حضوری انجام گیرد، اعلام نتایج از سوی دانشگاه های پذیرنده خواهد بود.

 

پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با استفاده از کد رهگیری 

داوطلبانی که در بازه زمانی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده‌اند، یک کد پیگیری دریافت می‌کنند که باید آن را تا زمان اعلام نتایج نگه دارند. کد پیگیری ثبت نام به داوطلبانی داده می‌شود که مراحل انتخاب رشته را به درستی طی کرده اند و عدم دریافت آن نشان دهنده ناموفق بودن ثبت نام می‌باشد. 

داوطلبان برای پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌توانند از این کد پیگیری استفاده کرده و پس از ورود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، کد را در کادر مربوطه وارد کرده و نتایج را مشاهده نمایند. توجه داشته باشید که بدون در اختیار داشتن کد پیگیری امکان مشاهده نتایج وجود ندارد. در صورت گم کرده و یا فراموشی کد پیگیری باید آن را بازیابی کنید. برای کسب اطلاع از نحوه بازیابی رمز عبور می‌توانید از مشاوران دانتل کو کمک بگیرید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در صورتی که پس از اعلام نتایج، اسم خود را در لیست پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد مشاهده کردید، باید در بازه زمانی تعیین شده به سامانه آموزشیار با آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه نمایید و مدارک خود را بارگزاری کنید. همچنین داوطلبان در هنگام ثبت نام باید شهریه ثابت را پرداخت کنند. 

پس از ثبت نام اینترنتی مهلتی برای مراجعه حضوری به دانشگاه مشخص می‌شود و داوطلبان باید در این بازه زمانی تعیین شده به دانشگاه رفته و مدارک خود را تحویل دهند تا ثبت نام نهایی انجام شود. عدم مراجعه به سامانه آموزشیار و یا مراجعه حضوری به دانشگاه به معنای انصراف از ثبت نام است و امکان اعتراض نیز وجود ندارد. 

 

مشاوره پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

با مطالعه این مطلب متوجه شدید که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال های تحصیلی مهرماه و بهمن ماه و دوبار در سال انجام می گیرد و نحوه اعلام نتایج نیز ممکن است به صورت اینترنتی و یا حضوری باشد.

چنانچه پس از مطالعه این مطلب سوال یا ابهامی برایتان باقی مانده است، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066  تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

  1. برای پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

    سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد.

  2. نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهرماه ۱۴۰۲ در چه تاریخی اعلام خواهد شد؟

    نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال اول تحصیلی حداکثر دهه اول مهرماه اعلام خواهد شد.

  3. نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد برای بهمن ماه 1402 در چه تاریخی اعلام خواهد شد؟

    نتایج ثبت نام رشته‌‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای بهمن ماه ۱۴۰۲ در اوایل بهمن ماه اعلام می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره