مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ئس از اعلام جواب آزمون امکان پذیر می باشد. پس از برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و گذشت یک بازه زمانی نسبتا کوتاه، نتایج نهایی از طریق سایت‌های مربوطه منتشر می‌گردد. در این میان هستند داوطلبانی که در ستون وضعیت قبولی با عبارت ” عدم پذیرش ” مواجه می‌شوند. سازمان ملی پرورش استعداد درخشان برای این دسته‌ از داوطلبان حق اعتراض قائل شده است و می‌توانند نسبت به نتیجه دریافتی خود اعتراض کنند. به همین مننظور در ادامه این مطلب به زمان و نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 می‌پردازیم.

جواب اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان در تاریخ ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در سایت مای مدیو منتشر شد.

لینک ورود به سایت دریافت جواب اعتراض 

در صورت داشتن هرگونه مشکل در دریافت نتایج آزمون و ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان به نتیجه می توانید با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.

 

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

پس از برگزاری آزمون، نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای داوطلبان منتشر می‌شود. با توجه به کارنامه و دفترچه سوال و کلید آزمون تیزهوشان که منتشر می‌گردد، چنانچه داوطلبی نسبت به نتیجه اکتسابی خود، اعتراض داشته باشد و حس کند نتیجه نهایی با آنچه که فکر میکرده مغایرت دارد می تواند نسبت به ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اقدام کند.

طبق روال هرساله فقط برای داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته نشده اند، کارنامه صادر می‌شود. تمامی داوطلبانی که پذیرفته نشده اند می‌توانند کارنامه خود را دریافت کنند و از تعداد سوالات نزده، تعداد سوالات صحیح و تعداد سوالات غلط خود در این آزمون مطلع شوند.

 

زمان اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در مقطع ششم برای ورود به مقطع هفتم و در مقطع نهم و برای ورود به مقطع دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند، چنانچه بعد از زمان اعلام نتایج تیزهوشان و دریافت آن به نتیجه خود اعتراض دارند، می‌توانند طبق روال هرسال دو تا سه روز پس از اعلام نتایج این آزمون، اعتراض خود را ثبت کنند. داوطلبان در بازه زمانی ۳ تا ۴ روز پس از اعلام نتیجه نسبت به آن اعتراض خود را ثبت کنند.

زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم از تاریخ 15 مرداد ماه آغاز شد. 

 

نحوه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در ابتدا توصیه مشاوران دانتل به دانش آموزان این است که دفترچه سوال و کلید آزمون تیزهوشانی که در آن شرکت کرده اند را دریافت کنند و با پاسخ های خود مقایسه کنند چنانچه در بررسی سوالات مغایرتی مشاهده کردند، نسبت به ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان 1402 – 1403 اقدام کنند. در ادامه نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را شرح داده ایم:

 

راهنما تصویری

1️⃣ داوطلبان جهت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 باید به سایت ” my.medu.ir ” مراجعه نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ ابتدا نقش خود (دانش آموز) را انتخاب کنید و سپس شماره ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

3️⃣ در صحفه وارد شده جهت اعتراض به نتایج تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بر روی گزینه آزمون سمپاد کلیک کنید.

4️⃣ در این مرحله می توانید نتیجه خود را مشاهده کنید و در صورت قبولی نام شما در لیست پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان می باشد. 

5️⃣ در این مرحله با فرمی با عنوان ” درخواست تجدید نظر سنجش و پذیرش مدارس استعداد درخشان سال 1402 – 1403 ” مواجه می‌شوید که در ابتدای آن ذکر شده است که فقط یکبار حق ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را دارید و حداکثر می‌توانید نسبت به سه مورد درخواست اعتراض خود را ثبت کنید.

6️⃣ در این فرم درخواست های از پیش تعیین شده ای وجود دارد که بایستی یک تا سه مورد از آنها را انتخاب کرده و در بخش توضیحات، عنوان اعتراض توضیح داده شود و در نهایت با کلیک بر روی گزینه ” ذخیره ” اعتراض خود را ثبت نمایند.

 

موارد مجاز اعتراض به نتیجه

در فرم درخواست تجدید ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چندین درخواست از پیش تعیین شده وجود دارد که داوطلبان می‌توانند اعتراض به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خود را ثبت کنند که این درخواست ها به شرح موارد زیر است.

❓❗ مطابقت نداشتن تعداد پاسخ های صحیح _ نزده _ غلط مندرج در کارنامه با تصویر پاسخ برگ

❓❗ خطا در محاسبه نمره کل آزمون

❓❗ مطابقت نداشتن الویت های مندرج در کارنامه با الویت های درج شده در کارت ورود به جلسه

❓❗ داوطلبان دوقلویی که ضابطه‌های مربوطه اعمال نشده باشد

❓❗ از پاسخ برگ سفید بی نام استفاده شده و جز غایبین اعلام شده ام

❓❗ در جلسه آزمون حضور داشته ام اما جز غایبین اعلام شده ام

 

زمان اعلام جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

جواب اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم معمولا پس از یک هفته در سایت استعداد های درخشان یا سایت مای مدیو اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده نتیجه اعتراض خود باید در زمان مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و جواب اعتراض خود را مشاهده کند.

جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۱ شهریور ماه منتشر شد.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان دریافت چجواب اعتراض به آزمون تیزهوشان از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید این مقاله را بروزرسانی خواهیم کرد.

 

نحوه دریافت جواب اعتراض به جواب آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

داوطلبانی که موفق به ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای مقاطع هفتم و دهم شده اند، می‌توانند برای دریافت نتیجه اعتراض خود طبق مراحل زیر پیش بروند.

1️⃣ متقاضیانی که نسبت به ثبت اعتراض تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم  اقدام کرده اند، بایستی به سایت ” my.medu.ir ” مراجعه نمایند.

2️⃣ پس از مراجعه به سایت های گفته شده باید برای دسترسی به پرتال، ” کد ملی ” و ” شماره سریال 6 رقمی شناسنامه ” خود را وارد نمایید.

3️⃣ داوطلبان در این مرحله و در صفحه جدید ایجاد شده، در ستون ” نتیجه اعتراض ” می‌توانند نتیجه اعتراض خود را رویت کنند.

 

مشاوره آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

هر ساله آزمون مداذس تیزهوشان در دو مقطع تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و دانش آموزانی که متقاضی به این مدارس هستند باید در آزمون ورودی این مدارس شکرت کنند و در صورت قبولی می توانند در این مدارس تحصیل کنند

پس از اعلام نتیجه آزمون ممکن است برخی از داوطلبان نسبت به کارنامه تیزهوشان اعتراض داشته باشند. در این مقاله به بررسی کامل اعتراض به نتایج تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پرداخته ایم. داوطلبان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار می توانید عضو کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو شوید. چنانچه هر کونه سوالی در باره چگونگی و موارد مجاز اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه شما را در این امر یاری دهند.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان اعتراض به نتایج تیزهوشان کی می باشد؟

    داوطلبان پس از اعلام نتیجه چند روز مهلت دارند تا اعتراض خود را ثبت کنند.

  2. چه کسانی مجاز به ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان هستند؟

    آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی پذیرفته نشده اند می توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫16 دیدگاه ها

  1. سلام من امتیاز آزمونم 46045هست و امتیاز آخرین قبولی در اولویت سومم 46610 هست و فقط 565 امتیاز کم دارم
    من اعتراض کردم آیا احتمال داره در قبولی من تجدید نظر بشه ؟

    1. سلام، بنظرم شانس خودتون رو امتحان کنید اما حقیقتا بررسی ها اتوماسیون انجام میشه
      بعیده خطا رخ بده

  2. چرا شرط معدل هشتم رو ۱۹ گذاشتید؟
    اون سال کلاسها انلاین بوده همه افت تحصیلی داشتن

  3. سلام من ترازم شده ۲۵۳۳۶ و تراز آخرین نفری که در اولویت دوم قبول شده ۲۶۷۲۲ هستش
    اگر اعتراض بزنم امیدی هست؟

  4. سلام من ترازم شده ۲۵۳۳۶ و تراز آخرین نفری که داخل اولویت دوم قبول شده ۲۶۷۲۲ اگه اعتراض بزنم شانسی برای قبولی دارم؟
    و اینکه چندتا سوال غلط یا جواب ندادم که به تراز آخرین نفر نرسیدم؟
    ممنون میشم جواب بدید

  5. سلام من خیلی به سایت رفتم که نتایج سمپاد رو ببینم ولی این اخطار رو میداد که در پردازش درخواست شما خطایی رخ داده است!
    من باید چیکار کنم تا نتایج رو ببینم

  6. سلام اونایی که میخوان اعتراض بزنن رو تیزهوشان واسه اینکه ترازشون نزدیک آخرین فرد قبولی هست بدون هیچ اشتباهی در محاسبه روی کدوم‌گزینه اعتراض میزنن؟لطفا کمک کنید

  7. سلام بچهای من دوقلون ولی تو آزمون تیزهوشان شرکت کردم از سوال صد تا صدوبیست براشون هیچ چیزی محاسبه نکردن در حالی که اینا بخصوص یکیشون تاکید داره که از سوال آخر به اول شروع کرده الان بدون پاسخه توی کارنامه هردوشون چه جوری پیگری کنم

  8. سلام بچه‌ای من دوقلون توی پاسخنامه از آخر یعنی سوال ۱۲۰به اول پاسخ دادن بخصوص یکیشون تاکید میکنه که این کارو کرده ولی در پاسخنامه هردو از سوال صد تا صدوبیست بدون پاسخه مال هردوشون به نظرتون جکار کنم

  9. خواهشاً راهنماییم کنین خیلی اعصاب بچهام داغونه چون یکیشون تاکید داره که از آخر به اول پاسخ داده درحالی که بیست سوال آخر بدون پاسخن

  10. سلام دختر من روز تیزهوشان خوشحال اومد بیرون میگفت ۳ تا غلط از دفترچه اول یک نزده داشتم دفترچهددوم هم ۲ غلط و ۲ نزده

    وقتی کارنلمه رو دید ۱۱ صحیح و۳۲ وغلط و ۱۵ نزده گذاشته بودند خیلی افسرده شده کارنانه اصلی بفرستید تا ببینیم

  11. در چند روز اول پاسخنامه ها اشتباه بارگذاری شده بود ولی بعد اصلاح شد اگر دوباره چک کنید می بینید که پاسخنامه۱۲۰ تا سوال هست

  12. سلام من ترازم55458شد و آخرین نفر55462شد یعنی 4دونه تفاوت آیا امکان قبول کردن هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره