مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در اواسط مرداد ماه می باشد. دانش آموزانی که در زمان های مقرر از سوی مرکز ملی پرورش استعداد درخشان در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ثبت نام کرده اند و در تاریخ برگزاری این آزمون در حلسه حضور داشته اند، می‌توانند پس از یک بازه زمانی تقریبا طولانی 4 تا 6 هفته نتیجه خود را دریافت کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 پرداخته ایم.

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ امروز ۱۴ مرداد ماه منتشر شد.

لینک ورود به سایت دریافت نتایج

در صورت داشتن هرگونه مشکل در دریافت نتایج آزمون و ثبت اعتراض به نتیجه می توانید با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مرکز ملی پرورش استعداد درخشان هرسال برای شکوفایی هرچه بیشتر استعداد دانش آموزان بااستعداد اقدام به برگزاری آزمون تیزهوشان می‌نماید که یکی از این آزمونها در مقطع ششم و برای ورود به مقطع هفتم برگزار می‌شود. تمامی دانش آموزانی که مایل به ورود به مدارس تیزهوشان هستند بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی این مرکز ثبت نام اینترنتی خود را در سایت مربوطه تکمیل کنند و در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم معمولا پس از گذشت یک ماه از زمان برگزاری آزمون از سوی سمپاد اعلام می‌شود. تمامی شرکت کنندگان می‌توانند نسبت به دریافت نتیجه آزمون خود اقدام کنند. چنانچه داوطلبی در این آزمون پذیرفته شود می‌تواند برای ادامه مراحل ثبت نام حضوری و ارائه مدارکش به مدرسه تیزهوشان محل قبولی، اقدام کنند.

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در اواسط مرداد منتشر خواهد شد و داوطلبان از طریق سایت آموزش و پرورش می توانند نتایج را دریافت کنند.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از سوی مرکز ملی پرورش استعداد درخشان اطلاع‌رسانی خواهد شد. در تاریخ های اعلام شده از سایت ”  my.medu.ir ” مراجعه کنند و از طریق این سایت نسبت به دریافت نتیجه خود اقدام کنند.

نحوه دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبانی که طی تاریخ‌های مشخص شده در جلسه آزمون حضور داشته اند، پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌توانند نسبت به دریافت نتیجه خود از سایت مربوطه اقدام کنند، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند.

1️⃣ جهت مشاهده نتیجه آزمون تیزهوشان نهم به دهم  باید به سایت ” my.medu.ir ” مراجعه نمایید.

برای مستقیم ورود به سایت و دریافت نتیجه آزمون تیز هوشان بر روی لینک کلیک کنید. 

2️⃣ ابتدا نقش خود (دانش آموز) را انتخاب کنید و سپس شماره ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

نتایج تیزهوشان ششم به هفتم

3️⃣ در صحفه وارد شده جهت دریافت نتایج تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بر روی گزینه آزمون سمپاد کلیک کنید.

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 6

4️⃣ در این مرحله می توانید نتیجه خود را مشاهده کنید و در صورت قبولی نام شما در لیست پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان می باشد.

✅ چنانچه جزو اسامی پذیرفته شدگان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 باشید، پذیرفته نمایش داده خواهد شد و در صورت قبول نشدن وضعیت قبولی شما به صورت عدم پذیرش خواهد بود. (داوطلبان پذیرفته نشده می توانند کارنامه خود را نیز دریافت کنند.

نتایج تیزهوشان

اعتراض به نتایج آزمون

سازمان استعداد های درخشان پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ کارنامه آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده اند را منتشر می کند. در این کارنامه تعداد سوالات صحیح زده شده و تعداد سوالات غلط و تعدادی سوالاتی که سفید گذاشته شده و پاسخی به آن نداده اند را منتشر می کند و داوطلبان پذیرفته شده با مراجعه سایت همگام یا سایت تیزهوشان می توانند آن را مشاهده کنند.

زمان اعتراض به نتایج آزمون چند روز پس از اعلام جواب می باشد.

داوطلبان پس از دریافت کارنامه فرصت چند روزه ای را خواهد داشت تا در صورت داشتن اعتراض به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم اعتراض خود را ثبت کنند. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت اعتراض پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫33 دیدگاه ها

  1. سلام با 74 درست و 12غلط ششم بهشتی 2 اهواز که اولویت اولم هست و 100 نفر پذیرش دارند و بهشتی 1 که اولویت دوم و 100 نفر پذیرش امکان قبولی هست با توجه به سطح آزمون امسال؟؟

    1. حجم ورودی سایت بالا هستش. چند ساعت دیگه امتحان کنید.
      می توانید برای دریافت نتیجه با مشاوران ما تماس بگیرید

    1. سلام نام کاربری برای دریافت نتایج تیزهوشان کد ملی دانش آموز و کلمه عبور پادا را در صورت فراموشی از طریق سایت یا مدیر مدرسه می توانید دریافت کنید

  2. سلام وقت بخیر،نتایج ازمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم چه تاریخی اعلام میشه؟! واینکه تو سامانه my.medu هیچ قسمتی برای اعلام نتیجه نداره این بخش به روزرسانی میشه یا جای دیگه باید دنبال نتیجه باشیم

  3. سلام وقت بخیر. من وارد سایت مدیوآی‌آر شدم و برای دیدن نتایج تیزهوشان ششم به هفتم احراز هویت کردم. الان پنل کاربریم بالا اومده اما هیچ آیتمی مبنی بر اینکه آزمون تیزهوشون رو ببینم نمیبینم میشه بگید چیکار باید کنم لطفا؟

  4. سلام پس نتایج کی منتشر میشود به خدا از دیروز صبح تا حال مدام سایت را چک کردم مارا مسخره کردند چرا با احساسات ما بازی می کنند

  5. خبرهای آموزش و پرورش ضد و نقیض هست سایت مای مدیو گزینه ای برای نتایج سمپاد ندارد. امروز 12 دهم هست و ما هنوز موفق به دیدن نتایج ششم به هفتم نشده ایم. لطفا اطلاع رسانی دقییق کنید.

  6. چرا اینقدر نتایج به تآخیر میفته اولش گفتن چهارم یاپنجم بعدا گفتن هشتم آخرین بارگفتن یازدهم ولی امروز دوازدهم مرداده هنوز خبری نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره