انتخاب رشته و مصاحبه دانشگاه آزاددکتری

سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir هر ساله در زمان تعیین شده فعال شده و داوطلبان می توانند برای شرکت در مصاحبه دکترا ثبت‌نام نمایند. ثبت‌نام مصاحبه زمان محدودی دارد و تنها از طریق این سامانه نیز قابل انجام می باشد. داوطلبانی که در سامانه ثبت‌نام نکرده اند امکان شرکت در جلسه مصاحبه را نخواهند داشت. در ادامه مطلب به بررسی کامل سایت مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir

آزمون دکترا دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه برگزار می شود و تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری، آزاد، غیر انتفاعی، پیام نور و غیره باید در همان آزمون برگزار شده توسط سازمان سنجش شرکت نمایند. اما پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه، مسیر دانشگاه ها از یکدیگر جدا می شود. 

داوطلبان دانشگاه آزاد باید با توجه به اطلاعیه های این دانشگاه به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir مراجعه کرده و برای شرکت در جلسه مصاحبه نام نویسی نمایند. داوطلبان بایستی مدارک خود را بارگزاری کرده و هزینه مصاحبه را نیز بپردازند. مهلت ثبت‌نام در سایت interview.azmoon.iau.ac.ir محدود است به طوری که سال گذشته از 30 اردیبهشت تا 4 خرداد مهلت در نظر گرفته شد. 

 

ورود به سایت مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

شما پس از ورود به سامانه می توانید مدارک خود را بارگزاری کرده، هزینه ثبت‌نام را بپردازید و محل برگزاری مصاحبه مجازی را نیز مشخص نمایید. برای ورود به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir باید مراحل زیر را طی نمایید. 

👈 جستجو آدرس interview.azmoon.iau.ac.ir و ورود به سامانه

👈 درج کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته 

‌👈 بارگزاری مدارک و رزومه علمی و پژوهشی

👈 تعین محل مصاحبه

‌👈 انتخاب رشته

👈 واریز هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

👈 دریافت کد رهگیری

چنانچه در روند ثبت‌نام مصاحبه با مشکلی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل کو صحبت کرده و مشکل خود را برطرف نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

راهنمای تصویری

1️⃣ آدرس interview.azmoon.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و سامانه شوید. 

2️⃣ در صفحه باز شده سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی خود را وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب کنید. 

سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir

‌‌‌3️⃣ مدارک مورد نیاز و روزمه علمی و پژوهشی خود را در قسمت مربوطه بارگزاری نمایید. 

‌4️⃣ انتخاب رشته خود را انجام داده و کد رشته محل های مورد نظرتان را با توجه به اولویت بندی انتخاب کنید. 

‌5️⃣ هزینه مصاحبه را پرداخت کنید. (در صورت شرکت در چند مصاحبه باید هزینه هر یک را جداگانه بپردازید.

6️⃣ کد رهگیری خود را دریافت کرده و تا پایان پذیرش در دانشگاه نزد خود نگه دارید. 

 

مشاوره سامانه مصاحبه دکترا آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir

طبق اطلاعیه ها مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سال جاری به صورت مجازی انجام خواهد شد و داوطلبان باید از نحوه برگزاری مصاحبه به صورت مجازی اطلاع کامل داشته باشند تا با مشکلی در روند مصاحبه مواجه نشوند. ثبت نام مصاحبه باید در زمان دقیق در سایت مربوطه انجام شود و در غیر این صورت داوطلب مجاز به شرکت در مصاحبه نخواهد بود. توصیه می کنیم حتما مقاله راهنما زیر را مطالعه نمایید.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برای ورود به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir چه باید کرد؟

    در متن مقاله تمامی مراحل ورود به سایت و نام نویسی توضیح داده شده است. 

  2. آدرس سایت مصاحبه دکترا آزاد چیست؟

    این سایت از طریق آدرس interview.azmoon.iau.ac.ir قابل دسترسی می باشد. 

  3. هزینه ثبت نام مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد چقدر است؟

    هزینه ثبت نام در سال جدید هنوز مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره