بدون آزمون دانشگاه پیام نوردانشگاه های بدون آزمون

تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور

کانال تلگرام تحصیلی     

تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور یکی از دغدغه های دانشجویان این دانشگاه است. دانشجویان ممکن است به دلایل مختلف شهر محل سکونت خود را تغییر دهند و در نتیجه امکان حضور در شهر خود در هنگام ثبت نام دانشگاه را نداشته باشند. در این شرایط دانشگاه پیام نور امکان این را در نظر گرفته است که دانشجویان بتوانند محل امتحان خود را به صورت اینترنتی تغییر دهند. برای این منظور باید حتما در زمان تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهید. در این مطلب به بررسی کامل تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور مانند سایر دانشجویان در دیگر دوره های آموزشی باید در انتهای هر نیمسال تحصیلی در امتحانات شرکت کرده و نمره قبولی را برای ورود به ترم بعدی کسب نمایند. بسیاری از داوطلبان ممکن است در جریان برنامه ریزی برای امتحانات مجبور به تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور باشند. 

در این شرایط جای نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد چراکه دانشگاه پیام‌نور این امکان را مهیا کرده تا دانشجویان بتوانند محل آزمون خود را تغییر بدهند. تمامی خدمات دانشگاه پیام نور در سایت گلستان انجام می‌شود و دانشجویان برای ثبت درخواست های مختلف خود بایستی به این سامانه مراجعه نمایند. 

 

زمان تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور

دانشجویانی که قصد شرکت در امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور را دارند اما به هر دلیلی مجبور به تغییر محل آزمون خود می‌باشند، این امکان را دارند که در زمان تعیین شده به سایت گلستان مراجعه کرده و درخواست خود مبنی برا تغییر محل آزمون دانشگاه پیام‌نور را اعلام نمایند. 

طبق پیش بینی ها دانشجویان برای تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور نیمسال اول سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ می‌توانند از ابتدای آذر اقدام به ثبت درخواست نمایند. توجه داشته باشید که لینک ثبت درخواست تنها در زمان تعیین شده فعال خواهد شد و در زمان های دیگر این امکان وجود ندارد. 

زمان دقیق تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور در سال جاری هنوز اعلام نشده است و با نزدیک شدن به زمان امتحانات مشخص خواهد شد. به محض اطلاع رسانی دقیق این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور

برخی مواقع دانشجویان اقدام به تغییر محل زندگی کرده اند و یا به هر دلیلی دیگری در حال حاضر ساکن شهر دیگری غیر از شهر خود در زمان ثبت نام دانشگاه هستند. در این شرایط ممکن است برخی از دانشجویان تصمیم به شرکت نکردن در امتحانات بگیرند اما نیازی به این کار نیست و دانشجو می‌تواند به راحتی اقدام به تغییر محل آزمون دانشگاه پیام‌نور خود کند. 

دو شرط کلی و مهم برای تغییر محل آزمون در نظر گرفته شده است که از آن ها می‌توان به عدم بدهی و پرداخت شهریه تمامی ترم های تحصیلی قبلی و عدم تحصیل در دانشگاه های برون مرزی اشاره کرد. نحوه تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور به شرح زیر می‌باشد. 

1️⃣با جستجو آدرس reg.pnu.ac.ir در مرورگر خود وارد سایت گلستان دانشگاه پیام نور شده و بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید. 

تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور

 

2️⃣اطلاعات مورد نیاز را در کادر های مربوطه درج کرده و وارد پورتال شخصی خود شوید. 

تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور

 

3️⃣به ترتیب بر روی گزینه دانشجو، درخواست ها و انتخاب مرکز / واحد محل آزمون کلیک کنید. 

4️⃣اطلاعات لازم را تکمیل و تایید کرده و با کلیک بر روی گزینه بله در قسمت  ” موارد فوق مورد تایید اینجانب می باشد” درخواست خود را ثبت کنید. 

5️⃣استان و شهر مورد نظر خود برای آزمون را انتخاب کرده و گزینه اعمال تغییرات را انتخاب نمایید. 

 

مشاوره دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور یکی از دوره های دانشگاهی است که کلاس های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند. دانشجویانی که قصد شرکت در امتحانات پایان ترم را دارند، می‌توانند محل آزمون خود را تغییر داده و به راحتی در امتحانات شرکت نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی  دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا امکان تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور وجود دارد؟

    بله دانشگاه پیام نور امکان تغییر محل آزمون را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

  2. چه زمانی می‌توان  اقدام به تغییر حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور کرد؟

    زمان دقیق هنوز مشخص نشده است اما معمولا نزدیک به زمان امتحانات می‌باشد. 

  3. برای تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور چه باید کرد؟

    برای این منظور دانشجویان باید به سایت گلستان دانشگاه پیام نور مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره