بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردیدانشگاه های بدون آزمون

استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی

کانال تلگرام تحصیلی     

استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی یکی از کارهایی است که فارغ التحصیلان این دانشگاه برای استخدام در برخی مراکز باید انجام دهند. بسیاری از دانشگاه ها امکان استعلام مدرک به صورت اینترنتی را فراهم کرده‌اند و دانشجویان یا حتی مراکز می‌توانند به صورت مستقیم استعلام مدرک را دریافت کنند. اما شرایط استعلام مدرک برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربر‌دی متفاوت است. در این مطلب به بررسی کامل استعلام مدرک دانشگاه علمی‌کاربردی خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویانی که در دانشگاه‌های علمی‌کاربردی تحصیل کرده اند، در برخی شرایط همچون استخدام در مراکز مختلف به استعلام مدرک دانشگاه نیاز دارند. اکثر دانشجویان دانشگاه های مختلف مثل دانشگاه آزاد می‌توانند با مراجعه به سایت های اختصاصی به صورت آنلاین استعلام مدرک خود را دریافت نمایند.

حال سوال این است که آیا برای دانشگاه علمی کار‌بردی نیز سامانه اختصاصی وجود دارد و یا دانشجویان می‌توانند به صورت اینترنتی استعلام مدرک خود را دریافت کنند یا خیر. با توجه به اهمیت استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی برای استخدام در مراکز مختلف در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

 

نحوه استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که گفته شد دانشگاه هایی همچون دانشگاه آزاد امکان دریافت استعلام مدرک را به صورت اینترنتی فراهم کرده اند و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به به سامانه های اختصاصی استعلام مدرک خود را به صورت انلاین دریافت کنند.

اما متاسفانه این امکان برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی وجود ندارد. در حال حاضر تنها راه دریافت استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی مراجعه حضوری به دانشگاه است. با توجه به اینکه امکان سواستفاده و جعل مدرک وجود دارد، دانشگاه علمی کار‌بردی این امکان را به صورت اینترنتی فراهم نکرده است و تنها راه دریافت استعلام مراجعه به دانشگاه (بخش فارغ التحصیلان یا آموزش دانشکده) است.

استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی

 

اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی

یکی از مهم ترین سوالات دانشجویان در هنگام انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی، اعتبار مدرک این دانشگاه است. در پاسخ باید گفت که دانشگاه های علمی کاربردی مورد تایید وزارت علوم هستند و به همین دلیل می‌توان گفت که از اعتبار کافی برخوردارند. 

اما با این حال با توجه به اینکه پذیرش دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون آزمون است، نسبت به دانشگاه های با پذیرش با آزمون در سطح پایین تری قرار می‌گیرد. اما با این حال آن چیزی که تعیین کننده اعتبار مدرک است، میزان سواد و سطح علمی دانشجو است.

 

استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی | ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. دانشجویان برای ثبت نام باید شرایط لازم را داشته باشند. داوطلبان واجد شرایط برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش با آدرس sanjesh.org مراجعه کنند.

پس از مراجعه به سایت می‌توانید در مقطع و رشته مورد نظر خود به صورت بدون کنکور ثبت نام نمایید. چنانچه در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سوالی دارید و یا در روند ثبت نام با مشکلی مواجه شده‌اید، می‌توانید از مشاوران تحصیلی دانتل کو کمک بگیرید. 

 

شهریه دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی جز دانشگاه های شهریه پرداز است و دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه باید برای هر ترم تحصیلی شهریه پرداخت کنند. شهریه دانشگاه علمی کاربردی نسبت به شهریه سایر دوره های دانشگاهی کمتر است. میزان دقیق شهریه به مقطع و رشته تحصیلی بستگی دارد.

در صورتی که قصد اطلاع از مبلغ دقیق شهریه دانشگاه علمی کاربردی را دارید و یا در روند استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی

فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کار‌بردی برای استعلام مدرک تحصیلی خود باید با در دست داشتن مدارک لازم به بخش فارغ التحصیلان و یا واحد آموزش دانشکده خود مراجعه نمایند. استعلام مدرک تحصیلی برای استخدام در مراکز مختلف الزامی است. 

چنانچه پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی امکان پذیر است؟

    خیر در حال حاضر امکان دریافت استعلام مدرک به صورت اینترنتی وجود ندارد. 

  2. برای استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی چه باید کرد؟

    در حال حاضر تنها راه استعلام مدرک علمی کار‌بردی مراجعه حضوری به دانشگاه می‌باشد.

  3. آیا مدرک دانشگاه علمی کاربری معتبر است؟

    بله این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم است و مدرک آن نیز اعتبار کافی برخوردار می‌باشد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره