تیزهوشان و نمونه دولتیمدارس

ثبت نام پذیرفته شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام پذیرفته شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ احتمالا در اواخر مرداد ماه آغاز شود. دانش آموزان باید در این بازه زمانی به مدرسه مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را تحویل دهند. نتایج در سایت my.medu.ir اعلام می شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت از نتایج خود مطلع شوند. در این مقاله به توضیح کامل زمان و نحوه مراجعه حضوری و مدارک ثبت نام قبول شدگان آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 پرداخته‌ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

مدتی پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی، نتایج اعلام می‌شود و داوطلبان پذیرفته شده باید بر اساس دستور العمل های ارائه شده برای ثبت نام پذیرفته شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اقدام نمایند. در سال های گذشته داوطلبان برای مشاهده نتایج باید به سامانه های استانی مراجعه می‌کردند. اما در سال جدید نتایج نمونه دولتی به صورت یکپارچه از سامانه my.medu.ir اعلام می‌شود.

❌❌پس از مشاهده نتایج، داوطلبان در سه دسته قرار خواهند گرفت:

پذیرفته‌شدگان: داوطلبانی که نمره قبولی را در آزمون نمونه دولتی کسب کرده باشند، در کارنامه خود عبارت پذیرفته شده را مشاهده خواهند کرد. 

مردودشدگان: داوطلبانی که نمره قابل قبول کسب نکرده باشند، عبارت مردود را در کارنامه خود مشاهده خواهند کرد. این داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده نسبت به نتیجه آزمون اعتراض نمایند. 

لیست ذخیره: در صورت مشاهده این عبارت یعنی اگر پذیرفته شده ای از ثبت‌نام انصراف دهد و یا مدرسه ظرفیت داشته باشد، دانش آموزان می‌توند ثبت نام قبول شدگان نمونه دولتی 1403 – 1404 را انجام دهد. 

 

مهلت ثبت نام قبول شدگان مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی، دانش آموزان پذیرفته شده باید در بازه زمانی تعیین شده به مدرسه مراجعه کرده و به صورت نهایی ثبت نام نمایند.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ تاکنون اعلام نشده است. 

عدم مراجعه در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از ثبت‌نام است و برابر با ضوابط دانش آموز ذخیره جایگزین می‌شود و امکان اعتراضی نیز وجود ندارد. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از جدول زمان بندی مدارس نمونه دولتی در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزان برای ثبت‌نام در مدارس نمونه‌دولتی باید به همراه والدین به مدرسه محل قبولی خود مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را تحویل دهند تا نام نویسی به صورت نهایی انجام شود. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404 به شرح زیر هستند. 

✅پرونده کامل دوره ابتدایی و متوسطه اول از مدرسه

✅کارنامه پایه هشتم و نهم

✅هدایت تحصیلی و دفترچه سلامت

✅شناسنامه و کارت ملی دانش آموز به همراه کپی

✅شناسنامه و کارت ملی والدین به همراه کپی

✅حکم کارگزینی برای والدین فرهنگی

✅کارنامه قبولی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

✅کارت جانبازی به همراه کپی در صورت جانباز بودن والدین

✅عکس پرسنلی با زمینه سفید و پشت نویسی شده (۶ قطعه) دانش آموز 

✅کارت واکسن

✅پرداخت هزینه ثبت نام

 

مراجعه حضوری به مدارس

داوطلبانی که موفق به کسب نمره حد نصاب در آزمون نموه دولتی شده باشند، اجازه ثبت نام و تحصیل در مدارس نمونه دولتی را به دست خواهند آورد. برای ثبت نام در مدارس دانش آموزان باید به به صورت حضوری با والدین خود به مدرسه مراجعه کنند. 

ثبت نام پذیرفته شدگان نمونه دولتی

البته برخی از مدارس استان ها ممکن است که به دلیل محدودیت در مراجعه حضوری روش‌های دیگری را برای ثبت نام پذیرفته شدگان نمونه دولتی در نظر بگیرند اما روش کلی برای اکثر مدارس، مراجعه حضوری می‌باشد که طبق اطلاعیه های منتشر شده زمان آن از ۲۳ مرداد ماه آغاز خواهد شد. 

 

مشاوره تحصیل در مدارس نمونه دولتی

دانش آموزانی که موفق به کسب قبولی در آزمون نموه دولتی شده‌اند و نتایج خود را از سامانه my.medu.ir دریافت کرده‌اند، باید در تاریخ مشخص به مدرسه مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل دهند تا نام نویسی انجام شود. 

در صورتی که ابهام و یا سوالی در زمینه ثبت نام قبول شدگان مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از چه تاریخی شروع می‌شود؟

    تاکنون زمان دقیق اعلام نشده است. پیش بینی می شود ثبت‌نام در اواخر مرداد ماه انجام شود.

  2. برای ثبت نام چه مدارکی را باید ارائه داد؟

    از مدارک مورد نیاز ثبت نام می‌توان به مدارک تحصیلی و هویتی دانش آموز و والدین اشاره کرد. مدارک لازم برای ثبت نام به طور کامل در متن آورده شده است. 

  3. آیا در صورت قبولی در آزمون، کارنامه در سایت نمایش داده می‌شود؟

    بله داوطلبان پذیرفته شده پس از مراجعه به سایت مای مدیو، کارنامه آزمون خود را مشاهده خواهند کرد.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر من رفتم ثبت نام کنم در مدرسه ولی گفتن اول باید در سایت پیش ثبت نام انجام بدید ولی در قسمت پیش ثبت نام مدرسه نمووه دولتی برام نمیاد چرا؟؟؟؟لطفا زود پاسخ بدید میترسم مهلت ثبت نام تموم بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره