بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردیدانشگاه های بدون آزمون

بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا 1402

کانال تلگرام تحصیلی     

بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا آخرین مرحله برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی می‌باشد. داوطلبان پذیرفته شده در این دانشگاه بایستی در زمان تعیین شده به سایت هم آوا مراجعه کرده و بارگذاری مدارک خود در سایت ثبت نام نهایی در دانشگاه را تایید نمایند. در صورت مغایرت اطلاعات ثبت نامی داوطلبان باید از طریق سایت هم آوا اقدامات لازم را انجام دهند. برای کسب اطلاع بیش تر می‌توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

سامانه هم آوا

دانشجویان پذیرفته شده بدون آزمون دانشگاه های علمی کاربردی، برای ثبت نهایی ثبت نام خود در دانشگاه باید مدارک خود را در سایت هم آوا بارگذاری کرده و اطلاعات مورد نیاز را نیز تکمیل نمایند. بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا آخرین مرحله پذیرش در این دانشگاه می‌باشد.

با بارگزاری مدارک در سامانه هم آوا دانشجویان اعلام می‌کنند که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه را دارند و از ثبت نام در دانشگاه منصرف نشده‌اند. با توجه به اهمیت ثبت نام نهایی در دانشگاه در این مطلب به بررسی کامل نحوه بارگذاری مدارک در سایت هم آوا پرداخته ایم. 

 

زمان بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا 1402

به طور معمول هر ساله پس از اعلام نتایج نهایی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، زمان ثبت نام پذیرفته شدگان و بارگزاری مدارک نیز اعلام می‌گردد. معمولا نتایج دانشگاه علمی کاربردی در در هفته اول مهر ماه منتشر می‌شود. 

تاکنون زمان زمان ثبت نام پذیرفته شدگان و بارگزاری مدارک در سامانه هم آوا مشخص نشده است. طبق روند سال های گذشته تاریخ ثبت نام از هفته دوم مهر ماه شروع می‌شود. به محض انتشار اطلاعیه در خصوص زمان بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا این مطلب بروزرسانی می‌شود. همچنین برای کسب اطلاع سریع از زمان ثبت نام می‌توانید کانال تلگرام دانتل کو را دنبال نمایید. 

 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

چگونگی بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا

داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی پذیرفته شده‌اند، بایستی در زمان مشخص شده برای بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا اقدام نمایند. سامانه هم آوا سایت اختصاصی دانشگاه علمی کاربردی می‌باشد. تمامی دانشجویان برای ثبت نام بایستی به این سایت مراجعه نمایند. 

دانشجویان پس از ورود به سایت بایستی لینک فعال ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی/کارشناسی 1402 را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک را انجام دهند. توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز ورود به سامانه به ترتیب کد ملی و شماره شناسنامه می‌باشد. مراحل ورود به سایت به شرح زیر می‌باشد. 

1️⃣وارد سایت هم آوا با نشانی edu.uast.ac.ir شوید. 

بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا

 

2️⃣بر روی لینک ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی/کارشناسی 1402 کلیک کنید. 

3️⃣کد ملی و شماره شناسنامه خود را در کادر نام کاربری و رمز عبور وارد نمایید. 

4️⃣در صفحه شخصی خود بایستی تمامی مدارک خواسته شده را با در نظر گرفتن شرایط گفته شده بارگذاری نمایید. شرایط بارگذاری مدارک به شرح زیر می‌باشد. 

 

اطلاعات فردی

در هنگام بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا اطلاعات هویتی خود یعنی اطلاعات شناسنامه و اطلاعات تحصیلی را به دقت وارد کرده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات گزینه ثبت فرم را انتخاب کنید.

اطلاعاتی که از قبل در فرم درج شده‌اند، دیگر قابل تغییر نمی‌باشند. در صورت مغایرت در اطلاعات حتما کاربرگ 104 را تکمیل نمایید. همچنین در مراجعه حضوری به دانشگاه نیز باید این مساله را به مسئولان دانشگاه اطلاع دهید. 

 

بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا | عکس

عکس بارگذاری شده باید جدید بوده و کیفیت بالایی داشته باشد. حداکثر سایز عکس داوطلب 300*400 می‌باشد. حجم آن نیز باید حداکثر 300 کیلو بایت بوده و فرمت نیز JPG باشد. برای بارگذاری عکس بر روی گزینه آپلود عکس کلیک کرده و عکس اسکن شده خود را انتخاب نمایید. 

 

عکس شناسنامه و کارت ملی

برای بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا باید تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی را اسکن کرده و با حجم حداکثر 300کیلوبایت و سایز 300*400 آن ها را بارگذاری نمایید. برای باگذاری تمامی صفحات باید پس از بارگذاری هر عکس گزینه افزودن مجدد را انتخاب کنید. 

 

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه هم آوا

همانطور که گفته شد قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه، دانشجویان پذیرفته شده باید مدارک خود را در سامانه هم‌آوا بارگذاری نمایند. برخی از مهم ترین مدارک برای بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا در سامانه هم آوا به صورت زیر می‌باشند.

✅عکس پرسنلی گرفته شده در سال جدید

✅تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

✅تایید معدل برای دانشجویانی که مدرک خود را دریافت نکرده اند

✅برگه اشتغال با مهر و امضا به همراه فیش حقوقی

✅مدرک دیپلم برای پذیرفته شدگان مقطع کاردانی

✅مدرک کاردانی برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی

✅مدارک مربوط به خدمت سربازی

 

کاربرگ های سامانه هم آوا

در هنگام ثبت نام و بارگذاری مدارک به چندین کاربرگ برخورد خواهید کرد. به منظور کسب اطلاع شما داوطلبان گرامی در این بخش از مطلب به توضیح برخی از مهم ترین کاربرگ ها در سایت هم آوا می‌پردازیم. 

 

کاربرگ 101

این کاربرگ مربوط به سهمیه شاغلین می‌باشد. در صورت داشتن این سهمیه و پذیرفته شدن با آن بایستی مدارک مربوط به اشتغال را در این بخش وارد نمایید. در صورتی که مدارک خود را قبلا بارگذاری کرده‌اید تنها بایستی فرم تکمیل شده مربوطه را باگذاری کنید. 

 

بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا | کاربرگ 104

این کاربرک مربوط به مغایرت اطلاعات می‌باشد. در صورتی که اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام سنجش با اطلاعات شما مغایرتی دارد، بایستی این کاربرگ را تکمیل نمایید. در هنگام بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا فایل مربوطه را در این بخش دانلود کرده و پس از تکمیل، آن را بارگذاری نمایید. 

 

کاربرگ 218

این کاربرگ مربوط به قوانین و ضوابط دانشگاه می‌باشد. تمامی بندها را بایستی مطالعه کرده و سپس گزینه تایید را انتخاب نمایید. 

 

مشاوره بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا

پذیرفته شدگان در دانشگاه علمی کاربردی بایستی در زمان مشخص وارد سایت هم آوا شده و مراحل ثبت نام خود را با بارگذاری مدارک تکمیل نمایند. در صورت مغایرت اطلاعات باید کاربرگ 104 را تکمیل نمود. 

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ تمامی پرسش های خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سامانه هم آوا می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا چه تاریخی است؟

    تاریخ دقیق ثبت نام و بارگذاری مدارک هنوز مشخص نشده است. اما طبق روند سال های گذشته احتمالا در هفته دوم مهر ماه می‌باشد. 

  2. در صورت مغایرت اطلاعات ثبت نامی در سایت هم آوا چه باید کرد؟

    چنانچه اطلاعات مغایرات داشت، باید با تکمیل کاربرگ 104 مغایرت اطلاعات خود را به مسئولان دانشگاه اطلاع دهید. 

  3. در صورت عدم موفقیت برای بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا چه باید کرد؟

    در صورتی که موفق به بارگذاری مدارک نشدید، بایستی مدارک خود را به صورت حضوری به دانشگاه تحویل دهید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره