کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد وزارت بهداشت

سایت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت یکی از سوالات و دغدغه‌های داوطلبان کنکور ارشد است. انتخاب رشته مرحله‌ای بسیار حساس و مهم در فرایند کنکور ارشد است چراکه دانشگاه‌ها ظرفیت بسیار کمی برای پذیرش دانشجو دارند و در نتیجه کوچک ترین اشتباه در انتخاب رشته باعث می‌شود که با داشتن رتبه‌های عالی شانس قبولی را از دست بدهید. به همین منظور ضروری است که برای انتخاب رشته از افراد متخصص در حوزه تحصیلی کمک بگیرید. برای کسب اطلاع از سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید و یا با شماره‌های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

مهلت انتخاب رشته آزمون سال ۱۴۰۳ از تاریخ ۳۱ تیر تا ۲ مرداد ماه (ساعت ۱۳) تمدید شد. داوطلبان می توانند نسبت انجام انتخاب‌رشته و ویرایش فرم خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید این بازه زمانی تمدید نخواهد شد.
داوطلبان گرامی برای مشاوره در زمینه رتبه لازم برای قبولی در هر رشته و نحوه چینش الویت ها می توانید با کارشناسان دانتل کو تماس با شماره 02191005066 تماس حاصل نمایید.

 

سایت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته یکی از مهم‌ترین مراحل در کنکور ارشد وزارت‌بهداشت است چراکه نحوه صحیح انتخاب رشته می‌تواند شانس قبولی را تا حد زیادی افزایش دهد. سایت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت یکی از اطلاعاتی است که داوطلبان باید از آن اطلاع داشته باشند.

انتخاب‌رشته در وبسایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir انجام می‌شود. داوطلبان بایستی پس از دانلود و مطالعه دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت از طریق این سامانه نسبت به تکمیل فرم انتخاب‌رشته اقدام نمایند. توجه داشته باشید که انتخاب رشته مرحله‌ای بسیار حساس و تاثیرگذار است پس در چینش اولویت بندی‌ خود در سامانه سنجش پزشکی دقت کافی داشته باشید. پیشنها ما به شما این است که برای انتخاب رشته از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

 

نحوه انتخاب رشته

به منظور گروه علوم پزشکی در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری سایتی به نشانی sanjeshp.ir طراحی شده است و تمامی مراحل آزمون های این دو دوره در سایت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت صورت میگیرد. انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد هم به صورت اینترنتی در همین سامانه انجام می گیرد و داوطلبان برای پر کردن فرم انتخاب رشته ی خود باید به این سامانه مراجعه نمایند.

1️⃣ به سایت سنجش پزشکی به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه نماید. در منوی سمت راست سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت باید بر روی گزینه ی ارشد کلیک نماید.

2️⃣ پس از آن باید با بر روی گزینه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت کلیک نماید.

پس از کلیک بر روی این گزینه با عبارتی مواجه می شود، تحت عنوان انتخاب رشته محل/ ویرایش انتخاب ها که باید بر روی آن کلیک کند.

3️⃣ کد رهگیری خود را در این قسمت وارد نماید.

4️⃣ حال زمان پر کردن فرم انتخاب رشته می باشد. داوطلب باید با آگاهی کامل از رتبه و تراز خود و هم چنین کدرشته محل ها انتخاب‌رشته خود را انجام دهد.

داوطلبان توجه داشته که تا قبل از این که بر روی گزینه ی ثبت نهایی کلیک نکرده اند، می توانند انتخاب های خود را جا به جا یا حذف نمایند.

داوطلبان در فرایند انتخاب رشته بایستی نهایت دقت خود را به کار گیرند، چرا که در آیین نامه آموزشی کارشناسی ارشد علوم پزشکی تعیین شده است که داوطلبان به هیچ عنوان نمی توانند در دوره ی ارشد وزارت‌بهداشت رشته ی خود را تغییر دهند، یا انتقالی بگیرند و محل تحصیل خود را عوض نمایند.

 

سایت اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت

پس اتمام مهلت انتخاب‌رشته، تقریبا در اواسط و یا پایان شهریور ماه نتایج نهایی در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت از پذیرش خود در دانشگاه ها اطلاع یابند.

تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای در رابطه با تاریخ اعلام نتایج ارشد وزارت‌بهداشت منتشر نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج کانال تلگرام دانتل را دنبال نمایید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره وزارت بهداشت

انتخاب‌رشته یکی از مراحل بسیار مهم می‌باشد و داوطلبان باید برای تکمیل فرم انتخاب رشته خود به سایت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت مراجعه نمایند. زمان انتخاب رشته هنوز مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی می‌شود.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد انتخاب رشته ارشد وزارت‌بهداشت بسیار مهم است که داوطلبان با دقت و اطلاع کامل انتخاب رشته کنند تا شانس قبولی‌شان افزایش پیدا کند. با توجه به محدود بودن ظرفیت‌ دانشگاه‌های وزارت بهداشت توصیه می‌شود برای تصمیم گیری و انتخاب رشته بهتر با مشاوران تحصیلی مشورت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آدرس سایت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت چیست؟

    برای انتخاب‌رشته داوطلبان بایستی به سایت سنجش پزشکی sanjeshp.ir مراجعه نمایند.

  2. برای دسترسی به فرم انتخاب رشته چه اطلاعاتی را باید به همراه داشت؟

    داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری خود که در مراحل قبلی ثبت نام به آ‌ن‌ها داده شده است، به فرم انتخاب‌رشته خود دسترسی پیدا کنند.

  3. نتایج نهایی از چه سایتی قابل دریافت است؟

    نتایج نهایی نیز همچون سایر مراحل از طریق سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره