مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1401 – 1402

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1401 – 1402 در چه تاریخی است؟ متقاضیان پس از ثبت نام اینترنتی در مدارس شاهد می توانند از نتیجه پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند. نتیجه مدارس شاهد برای ورود به پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم در دو مرحله اولیه و نهایی اعلام می شود. پس از اینکه متقاضیان مدارک خود را به مدرسه شاهد مورد نظر تحویل دهند، نتیجه نهایی از طریق پیامک به والدین و دانش آموزان اطلاع رسانی می گردد. در ادامه همراه ما باشید چراکه ضمن اشاره به تغییرات در نحوه اعلام نتیجه به زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نیز پرداخته ایم.

زمان اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402

پس از ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد دانش آموزان و والدین تمایل دارند هر چه سریع تر از نتیجه مطلع شوند تا در صورت عدم پذیرش، فرصت کافی جهت نام نویسی در دیگر مدارس را داشته باشند.

تاکنون اخباری مبنی بر زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1401 – 1402 منتشر نشده است. به محض اعلام در این قسمت از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

در سال های گذشته نتیجه ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزان با سهمیه شاهد طی یک مرحله و برای دانش آموزان عادی طی دو مرحله نتیجه اولیه و نتیجه قطعی اعلام می گردید. اما با تغییراتی که در سال گذشته در روند زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ایجاد شده است، برای اولین بار نتیجه طی یک مرحله اعلام شد.

سال گذشته در نحوه اعلام نتیجه تغییراتی به وجود آمده است و شاهد اعلام نتیجه نام نویسی اینترنتی، طی یک مرحله و از طریق پیامک بودیم. احتمالا امسال نیز همانند سال گذشته نتیجه ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد طی یک مرحله اعلام شود. 

 به همین دلیل در ادامه جدول مربوط به زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1401 – 1402 در پایه های تحصیلی مختلف را قرار داده ایم که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج، این جدول را بروز رسانی نماییم. 

مراحل اعلام نتایج پایه اول ابتدایی پایه هفتم پایه دهم 
اعلام نتایج از طریق سایت  به زودی اعلام می شود. به زودی اعلام می شود. به زودی اعلام می شود.
بررسی مدارک به زودی اعلام می شود. به زودی اعلام می شود. به زودی اعلام می شود.
تایید مدارک و ثبت نام نهایی به زودی اعلام می شود. به زودی اعلام می شود. به زودی اعلام می شود.

نحوه دریافت نتایج ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام پایه های تحصیلی اول ابتدایی، پایه هفتم دوره متوسطه اول و پایه دهم متوسطه دوم در مدارس شاهد از طریق سایت پادا انجام می شود. در صورتی که اعلام نتیجه ثبت نام در مدارس شاهد بر اساس رویه سال گذشته باشد، نتایج طی یک مرحله و از طریق پیامک به اطلاع اولیا و دانش آموزان می رسد. برای ورود به سامانه پادا کلیک کنید.

احتمالا امسال نیز در زمان نتایج ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 علاوه بر اعلام از طریق پیام کوتاه، نتیجه به صورت اینترنتی و از طریق سایت پادا نیز منتشر گردد. در ادامه راهنمای دریافت نتیجه از طریق سایت پادا را ارائه کرده ایم:

1️⃣ به سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزان) به آدرس الکترونیکی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد

2️⃣ بر روی گزینه اعلام نتایح مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک نمایید و از نتایج آزمون خود مطلع گردید.

چنانچه در زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نام شما جزو اسامی پذیرفته شدگان اعلام گردد، می توانید در بازه های زمانی اعلام شده به مدرسه مورد نظر مراجعه کنید و مدارک خود را جهت قطعی کردن ثبت نام خود به مدیر مدرسه تحویل دهید. لازم است اشاره کنیم که عدم مراجعه به مدرسه و ارائه مدارک لازم جهت ثبت نام، به منزله انصراف از نام نویسی در مدارس شاهد است.

مشاوره زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1401 – 1402

پذیرش دانش آموزان با سهمیه عادی بر اساس امتیازی است که بر اساس جداول امتیاز بندی مدارس شاهد به دست می آورند. دانش آموزانی که امتیاز بالاتری داشته باشند، بدیهی است که شانس بیشتری جهت قبولی دارند و پس از اعلام نتیجه یک مرحله ای طی پیامک، جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشند. 

مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما دانش آموزان عزیز و والدین گرامی هستند. برای ارتباط با مشاوران برتر مجموعه می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

زمان اعلام نتیجه مدارس شاهد 1401 – 1402 چه تاریخی می باشد؟

تاکنون زمان اعلام نتایج اعلام نشده است، اما احتمالا همانند سال گذشته پس از یک الی دو هفته از ثبت نام اینترنتی دانش آموزان در سایت پادا اعلام گردد.

نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از چه طریقی قابل دریافت است؟

نتایج به صورت پیامک به والدین ارسال می شود. البته دریافت نتایج به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است که در متن مقاله فوق توضیحات تکمیلی آن را ارائه کرده ایم.

پذیرفته شدگان طی مرحله اعلام نتایج چه اقداماتی باید انجام دهند ؟

پذیرفته شدگان مدارس شاهد باید مدارک خود را جهت ثبت نام به مدرسه شاهد مورد نظر تحویل دهند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره