مدارسمدارس خاص

شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها سوال است. دبیرستان پسرانه ماندگار البرز در استان تهران واقع است و جزو دبیرستان های غیر انتفاعی محسوب می شود. دبیرستان های غیرانتفاعی به صورت شهریه پرداز اداره می شوند و دانش آموزان پس از قبولی در آزمون ورودی این مدرسه، جهت ثبت نام باید شهریه بپردازند. میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز توسط مسئول دبیرستان و با توجه به در نظر گرفتن موارد مختلفی از جمله امکانات این مدرسه، تعیین می شود و والدین باید در روز ثبت نام، مبلغ مصوب را به صورت حضوری پرداخت کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به ارائه اطلاعاتی پیرامون شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402 بپردازیم.

 

شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز، توسط مسئولین مدرسه و با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی تعیین می گردد. دانش آموزان باید پس از کسب نمره قبولی در آزمون ورودی این مدرسه، جهت ثبت نام قطعی در مدرسه شهریه را نیز بپردازند.

البته لازم است اشاره کنیم که مسئولین مدرسه سعی می کنند متناسب با شرایط هر دانش آموز و خانواده های آن ها، شهریه را نیز با شرایط مختلفی دریافت کنند. حتی گاهی برای اینکه شهریه عامل اختلال در روند تحصیل داوطلب نباشد آن را قسط بندی نیز می کنند تا خانواده ها بتوانند در چند بازه زمانی این مبلغ را پرداخت کنند.

 

میزان شهریه مدارس ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دبیرستان ماندگار البرز نسبت به دیگر مدارس غیر انتفاعی پسرانه در کشورمان، دارای رتبه و درجه علمی بالاتری است و به همین دلیل میزان شهریه آن نیز با دیگر مدارس متفاوت است. میزان هزینه مصوب دبیرستان ماندگار البرز از سوی سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش استان تهران با آدرس الکترونیکی ” azmoon.tehranedu.ir ” اعلام می گردد. لازم است اشاره کنیم مدرسه موظف است به میزان شهریه مصوب ، از دانش آموزان شهریه دریافت کند و بیشتر از این مقدار ممنوع و تخلف محسوب می گردد.

در ادامه میزان حداقل و حداکثر شهریه دبیرستان پسرانه ماندگار البرز را برای داوطلبانی که قصد نام نویسی در دوره دوم متوسطه را دارند، آورده ایم.

دوره تحصیلی حداقل شهریه مصوب  حداکثر شهریه مصوب 
متوسطه دوم  4,500,000 تومان 10,000,000 تومان

 

زمان پرداخت شهریه ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزانی مجاز به ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز هستند که پس از اعلام نتایج آزمون ورودی این مدرسه، جزو اسامی پذبرفته شدگان باشند. در این صورت پذیرفته شدگان باید برای تکمیل مراحل نام نویسی و ثبت نام قطعی، به صورت حضوری به دبیرستان مراجعه کنند و مدارک خود را ارائه دهند. پس از قطعی شدن ثبت نام دانش آموزان باید شهریه مصوب دبیرستان ماندگار البرز را بپردازند.

البته لازم است اشاره کنیم مبلغی که دانش آموزان و والدین آن ها به صورت اینترنتی در سایت رسمی آموزش و پرورش استان تهران پرداخت می کنند، صرفا هزینه ثبت نام در آزمون ورودی است و ارتباطی با شهریه این دبیرستان ندارد. بنابراین دانش آموزانی که پس از شرکت در آزمون موفق به کسب قبولی می شوند، در زمان تکمیل اطلاعات و مراحل نام نویسی خود باید مبلغی را به عنوان شهربه دبیرستان ماندگار البرز بپردازند.

 

عوامل تاثیر گذار در شهریه 

دبیرستان ماندگار البرز دارای سوابق درخشانی است که این سوابق با وجود امکانات آموزشی خوب و اساتید برجسته حاصل شده است. این امکانات نیازمند هزینه است که مسئولین مدرسه سعی می کنند بخشی از آن را از طریق شهریه ای که از دانش آموزان دریافت می کنند، تامین کنند. بنابراین عوامل مختلفی در شهریه ماندگار البرز تاثیر گذار هستند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

✅ فراهم کردن امکانات رفاهی، سالن غذاخوری دانش آموزان و …

✅ ساخت ساختمان های آموزشی بیشتر و یا تامین امکانات برای آن ها

✅ تامین هزینه های برگزاری کلاس های تخصصی، فوق برنامه و فراهم کردن هزینه برای آموزش حرفه ای

✅ استفاده از اساتید مجرب و برجسته در کشور

✅ ایجاد امکانات آزمایشگاهی، عملی و همینطور همایش ها برای دانش آموزان

 

مشاوره قبولی در ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز به صورت حضوری است، یعنی زمانی که دانش آموزان برای ثبت نام قطعی به دبیرستان مربوطه مراجعه کرده اند، باید به صورت حضوری شهریه مصوب مدرسه را نیز پرداخت کنند.

مسئولین دبیرستان ماندگار البرز سعی می کنند برای دانش آموزانی که نمی توانند تمام شهریه این مدرسه را در یک زمان پرداخت کنند، شرایط ویژه ای در نظر می گیرند و روش های مختلف پرداخت به آن ها ارائه می شود.

چنانچه شما نیز از متقاضیان تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز هستید و پیرامون ثبت نام در این مدرسه سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ماندگار البرز 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه میزان می باشد؟

در متن مقاله به مقدار شهریه اشاره شده است.

دانش آموزان برای تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز، چه زمانی باید هزینه را بپردازند؟

معمولا دانش آموزان باید در زمان ثبت نام قطعی در مدرسه شهریه را پرداخت کنند. مسئولین با توجه به شرایط دانش آموز روش های پرداخت مختلفی را در نظر می گیرند.

میزان شهریه دبیرستان با توجه به چه مواردی تعیین می شود؟

میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402 با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد که در متن مقاله فوق به آن ها اشاره کرده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره