مدارسمدارس خاص

دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طریق سایت آموزش و پرورش تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir منتشر می گردد. دبیرستان ماندگار البرز برای اینکه اطلاعات و جزئیات ثبت نام در آزمون ورودی این دبیرستان را در اختیار متقاضیان قرار دهد، همزمان با شروع مهلت ثبت نام، دفترچه‌ای را با عنوان ” دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام آزمون ورودی مدرسه ماندگار البرز ” منتشر می کند. علاقه مندان در وهله اول باید به سایت نامبرده مراجعه کنند و پس از دریافت دفترچه‌ی مربوطه، در صورتی که دارای شرایط لازم بودند، نسبت به نام نویسی  در این آزمون اقدام کنند. در ادامه ضمن ارائه اطلاعاتی پیرامون دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402 لینک دانلود آن را نیز قرار داده ایم.

 

دفترچه ثبت نام ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تاریخ آغاز و اتمام نام نویسی در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز برای سال تحصیلی 1401 – 1402 از سایت azmoon.tehranedu.ir اعلام می گردد که همزمان با آن دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام نیز منتشر می شود. این دفترچه شامل اطلاعات مهمی از جمله شرایط و ضوابط شرکت در آزمون، زمان، مراحل نام نویسی و سایر جزئیات آزمون ورودی این دبیرستان پسرانه می باشد که اطلاع از آن ها قبل از پرداخت هزینه ثبت نام و تکمیل فرم تقاضانامه لازم و ضروری است.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام آزمون مدرسه ماندگار البرز 1401 – 1402 همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام در سایت رسمی آموزش و پرورش استان تهران azmoon.tehranedu.ir منتشر می گردد.

تاکنون زمان انتشار دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام آزمون دبیرستان پسرانه ماندگار البرز 1401 – 1402 اعلام نشده است،

به محض اعلام زمان انتشار دفترچه راهنما تاریخ دقیق در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. پیش بینی می شود مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار و در یکی از ماه های فروردین و یا اردیبهشت ماه انجام شود.

 

دانلود دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تا کنون اطلاعیه ای پیرامون دریافت و زمان انتشار دفترچه مربوط به سال جاری اطلاعیه ای منتشر نشده است. به محض منتشر شدن، لینک دانلود آن را در ادامه قرار خواهیم داد.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1401 _ 1402

در نظر داشته باشید شما عزیزان می توانید برای دریافت اخبار لحظه ای پیرامون دبیرستان ماندگار البرز و اطلاع از تاریخ انتشار دفترچه‌ی و ثبت نام در این آزمون، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل نیز تماس حاصل بفرمایید.

 

جزئیات دفترچه راهنما

دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام آزمون دبیرستان البرز، دارای اطلاعات و جزئیات مربوط به آزمون ورودی این مدرسه می باشد. از مهم ترین این اطلاعات می توان به موارد زیر اشاره کرد که اطلاع از تمامی آن ها جهت شرکت در جلسه آزمون ضروری و لازم است.

✅ شرایط ثبت نام در آزمون ورودی

✅ مهلت ثبت نام

✅ زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون

✅ هزینه ثبت نام

✅ منابع آزمون و مواد درسی

✅ تعداد و ضریب سوالات

 

مشاوره ثبت نام دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

شما دانش آموزان عزیز که علاقه مند به تحصیل در دبیرستان پسرانه ماندگار البرز هستید، می توانید اگر سوالی پیرامون ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس دارید، از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل بپرسید. 

مرکز مشاوره تحصیلی دانتل دارای خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی است و این امکان را به شما عزیزان می دهد تا در کم ترین زمان و با حداقل هزینه، بدون خارج شدن از منزل برای دریافت مشاوره، سوالات خود را از بهترین مشاوران دریافت کنید.

همینطور لازم است اشاره کنیم که شما می توانید تمامی مراحل ثبت نام خود را در آزمون دبیرستان ماندگار البرز به مشاوران ما بسپارید تا در کم ترین زمان مراحل نام نویسی شما را تکمیل کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

زمان انتشار دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام مدرسه البرز 1401 – 1402 تاکنون مشخص نمی باشد اما احتمالا همانند سال های گذشته در فروردین و یا اردیبهشت ماه منتشر گردد.

متقاضیان برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

متقاضیان می توانند برای دریافت دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402 به سایت رسمی آموزش و پرورش استان تهران به نشانی اینترنتی “azmoon.tehranedu.ir” مراجعه کنند.

دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام مدرسه البرز 1401 – 1402 شامل چه جزئیاتی می باشد؟

دفترچه‌ی رهنمای ثبت نام مدرسه البرز 1401 – 1402 شامل شرایط ثبت نام در آزمون ورودی، مهلت ثبت نام، زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، هزینه ثبت نام، منابع آزمون، مواد درسی، تعداد و ضریب سوالات و … می باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره