کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان۱۴۰۲ بایستی با اطلاع از زمان و محل برگزاری مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، در این جلسه حضور داشته باشند. متقاضایانی که در کنکور سراسری شرکت کنند و موفق به کسب حد نصاب نمره شوند، می‌توانند کدرشته محل های مربوط به دانشگاه فرهنگیان را نیز در فرم انتخاب رشته خود وارد کنند. داوطلبان واجد شرایط بر اساس چند برابر ظرفیت به جلسه مصاحبه دعوت خواهند شد. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان انتشار اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان بایستی پس از انتخاب رشته و درج کد رشته محل های مربوط به این دانشگاه در فرم انتخاب رشته، منتظر اعلام اسامی باشند تا اگر موفق به کسب حد نصاب نمره شده بودند، خود را جهت شرکت در مرحله مصاحبه آماده کنند.

این اسامی پیش از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 1400 و بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته منتشر می شود. تاکنون سازمان سنجش اطلاعیه ای پیرامون زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1402 منتشر نکرده است، اما می‌توان پیش بینی کرد همانند سال گذشته این اسامی در اواخر مرداد ماه منتشر گردد.

تاکنون زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1402 منتشر نشده است. به محض انتشار در این مقاله اعلام خواهد شد.

 

نحوه مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1402

اسامی فراخوان مصاحبه فرهنگیان 1402 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود. اگر قصد دارید از وضعیت خود جهت فراخوان به مصاحبه مطلع شوید، بایستی طبق مراحل زیر عمل کنید.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شوید.

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

2️⃣ برای مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، گزینه ” سراسری ” را انتخاب نمایید.

3️⃣ در صفحه جدید ایجاد شده گزینه “ اعلام نتیجه رشته های دارای شرايط خاص در آزمون سراسری سال 1402 ” را انتخاب کنید.

4️⃣ در این مرحله دو روش جستجو برای دریافت نتایج پیش روی شما می باشد.

               روش اول: شماره پرونده، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد

               روش دوم: شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد 

پس از انتخاب یکی از روش های فوق و تکمیل اطلاعات خواسته شده و همینطور وارد کردن عبارت امنیتی می توانید نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان را دریافت کنید و از بودن نام خود در اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1402 مطلع شوید.

❌❌ تاکتون لینک دریافت نتایج رشته های دارای شرایط خاص اعلام نشده است، به محض اعلام راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد. ❌❌ 

 

زمان انتشار اسامی قبولی نهایی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

همانطور که اشاره کردیم پس از برگزاری مرحله مصاحبه، نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان همزمان با نتایج کنکور سراسری 1400 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” اعلام می شود. داوطلبانی که در مرحله مصاحبه موفق به کسب امتیاز لازم شده باشند، در این مرحله جزو اسامی قبولی های نهایی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1402 خواهند بود و به عنوان داوطلب پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان شناخته می شوند. 

تاکنون زمان نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1402 منتشر نشده است. به محض انتشار در این مقاله اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که در مرحله مصاحبه موفق به کسب امتیاز لازم نشده باشند، الویت های بعدی آن‌ها در فرم انتخاب رشته توسط سازمان سنجش بررسی می شود. لازم به ذکر است که سازمان سنجش پیرامون زمان انتشار اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1402 و اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، اطلاعیه ای منتشر نکرده است اما پیش بینی می شود که طبق روال سال‌های گذشته در اواخر شهریور ماه اعلام گردد.

 

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان | تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

چنانچه دانشگاه فرهنگیان پس از اعلام نتایج نهایی و ثبت نام طرفیت خالی داشته باشد، در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. تقریبا ۲۰ روز تا یک هفته پس از اعلام نتایج نهایی دعوت به مصاحبه، نتایج تکمیل ظرفیت نیز اعلام می‌شود. 

در حال حاضر زمان دقیق تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج نهایی مخشص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۲

متقاضیانی که جزو اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1402 هستند، بایستی مدارک لازم را آماده کرده و سطح آمادگی خود را بالا ببرند و در زمان های اعلام شده به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی  مراجعه کرده و وارد مرحله مصاحبه شوند. توجه داشته باشید که به طور همزمان با اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1402، سازمان سنجش اطلاعیه ای پیرامون زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400 و نحوه شرکت در آن، مدارک لازم و همینطور آدرس و زمان برگزاری را اطلاع رسانی می کند.

بهتر است شما با کسب اطلاعات لازم، آمادگی خود را جهت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400 آماده کنید. در این مرحله علاوه بر معاینات پزشکی، از شما سوالات علمی، دینی، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی … پرسیده می شود که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آن با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

    از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org اعلام خواهد شد.

  2. زمان اعلام نتایج فراخوان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چه تاریخی می باشد؟

    پس از اتمام مهلت انتخاب رشته و پیش از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، اسامی دعوت به مصاحبه منتشر خواهد شد.

  3. متقاضیان چگونه می توانند اسامی دعوت‌شدگان به مصاحبه فرهنگیان را دریافت کنند؟

    در متن مقاله به راهنما و نحوه دریافت اسامی دعوت‌شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اشاره کرده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره