کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ در دو مرحله اعلام نتایج اولیه و اعلام نتایج نهایی خواهد بود. رشته‌های ارائه شده در دانشگاه فرهنگیان همگی جزو رشته‌هایی هستند که دارای پذیرش نیمه متمرکز می‌باشند. رشته‌های نیمه متمرکز و یا رشته‌های متمرکز با شرایط خاص کنکور سراسری رشته هایی هستند که متقاصیان علاوه بر شرکت در آزمون کتبی و کسب حد نصاب نمره لازم، بایستی در دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان نیز شرکت کرده و موفق به کسب امتیاز لازم شوند. بنابراین در نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان، اسامی دعوت شدگان به مرحله مصاحبه اعلام می شود و در نتایح نهایی اسامی پذیرفته شدگان منشتر می شود. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1402 ارائه کرده ایم.

زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

داوطلبانی که در فرم انتخاب رشته خود کد رشته محل های مربوط به دانشگاه فرهنگیان را درج کرده اند، چنانچه  حد نصاب نمره لازم را داشته باشند، به صورت چندبرابر ظرفیت دعوت به مصاحبه خواهند شد. نتایج دانشگاه فرهنگیان پس از اتمام مهلت انتخاب رشته و قبل از اعلام نتیجه نهایی منتشر می شود. برای اطلاع از نتایج رشته های دارای شرایط خاص کلیک کنید.

 تاکنون سازمان سنجش اطلاعیه ای پیرامون زمان اعلام نتیجه اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ منتشر نکرده است اما پیش‌بینی می شود که در اواخر مرداد ماه باشد. به محض دریافت اخبار جدید، زمان دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد. پذیرفته شدگان بایستی به همراه مدارک لازم در زمان های اعلام شده به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی مراجعه کرده و وارد مرحله مصاحبه شوند.

بخوانید: نتایج کنکور

نحوه دریافت نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

همانطور که اشاره کردیم نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود که مراحل دریافت آن به شرح موارد زیر می باشد. 

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شوید.

نتایج دانشگاه فرهنگیان

2️⃣ برای دریافت نتایج دانشگاه فرهنگیان گزینه ” سراسری ” را انتخاب نمایید.

نتایج دانشگاه فرهنگیان

3️⃣بر روی گزینه اعلام نتایج در سمت راست صفحه کلیک نمایید. 

نتایج دانشگاه فرهنگیان

4️⃣ در صفحه جدید ایجاد شده گزینه ” نتايج رشته های دارای شرايط خاص در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ ” را انتخاب کنید.

5️⃣در این مرحله دو روش جستجو برای دریافت نتایج پیش روی شما می باشد.

                 روش اول: شماره پرونده، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد

                 روش دوم: شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد 

نتایج دانشگاه فرهنگیان

یکی از روش های فوق را انتخاب کرده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده و وارد کردن عبارت امنیتی، نتیجه اولیه دانشگاه فرهنگیان را دریافت کنید. به محض اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ راهنمای تصویری بروزرسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

پس از برگزاری مرحله مصاحبه و همینطور معاینات پزشکی از داوطلبان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، متقاضیانی که در مصاحبه حضور داشته اند، به دنبال دریافت نتیجه نهایی خود هستند.

نتیجه نهایی دانشگاه فرهنگیان به طور همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود. تاکنون زمان اعلام نتیجه نهایی انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است اما با توجه به تاریخ برگزاری کنکور سراسری، پیش بینی می شود این مرحله در اواسط شهریور ماه باشد.

چنانچه اخبار جدیدی پیرامون اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ دریافت کنیم، در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. همینطور شما متقاضیان گرامی دانشگاه فرهنگیان از طریق تماس تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو نیز می توانید از آخرین اخبار اعلام نتیجه نهایی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ مطلع شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

نحوه دریافت نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1402

اگر در مرحله مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شرکت داشته اید، می توانید در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان سنجش طبق مراحل زیر برای دریافت نتیجه نهایی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ اقدام نمایید.

1️⃣آدرس سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” را در مرورگر خود جستجو کنید.

2️⃣بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

3️⃣بر روی گزینه اعلام نتایج در سمت راست صفحه کلیک نمایید. 

4️⃣ برای دریافت نتایج دانشگاه فرهنگیان در صفحه جدید ایجاد شده،  گزینه ” نتایج نهایی آزمون سراسری رشته های با سال ۱۴۰۲ ” را انتخاب نمایید.

5️⃣از طریق یکی از دو روش جستجو به شرح موارد زیر، نتیجه نهایی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ را دریافت کنید.

                 روش اول: شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

                 روش دوم: شماره پرونده و شماره شناسنامه

نتایح دانشگاه فرهنگیان

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، می توانید نتایج خود را دریافت نمایید. لازم است اشاره کنیم داوطلبانی که در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان موفق به کسب امتیاز لازم نشوند، در کد رشته محل دانشگاه فرهنگیان پذیرفته نمی شوند اما الویت بعدی انتخاب رشته آن ها بررسی خواهد شد.

بخوانید: راهنما کامل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

اعتراض به نتایج دانشگاه فرهنگیان

داوطلبانی که در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پذیرفته نشده‌اند، می‌توانند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت نمایند تا درخواست‌شان توسط کارشناسان مربوطه بررسی شود. تمامی مراحل ثبت اعتراض به نتایج دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی انجام می‌شود پس از مراجعه حضوری خودداری نمایید. 

برای ثبت اعتراض باید به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه نمایید و اطلاعات خواسته شده را در فرم وارد نمایید. یک کد برای شماره تلفن همراه درج شده ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه درج کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. 

پس از ورود به صفحه اعتراض باید متن اعتراض خود را وارد کرده و در صورت داشتن مدارک آن ها را نیز بارگذاری نمایید و دکمه تایید را انتخاب کنید. در پایان کد رهگیری و شماره نامه به شما داده می‌شود که باید آن‌ها را تا زمان اعلام نتایج اعتراض نگه دارید.

توجه داشته باشید که مهلت اعتراض به نتایج دانشگاه فرهنگیان تا پایان مهلت ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان این دانشگاه می‌باشد. همچنین امکان اعتراض به نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان وجود ندارد؛ یعنی اگر دعوت به مصاحبه نشدید، امکان اعتراض نخواهید داشت. 

مشاوره مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنیگان که به صورت همزمان با نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه های سراسری انجام می شود، بدیهی است که تمامی کسانی که در مرحله مصاحبه شرکت کرده بودند، موفق به کسب نتیجه قبولی نمی شوند، چراکه داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه شده بودند.

این دسته از افراد می توانند به عنوان گزینه آخر در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان که پس از اعلام نهایی نتایج دانشگاه فرهنگیان در کد رشته محل هایی که ظرفیت آن ها تکمیل نشده است انجام می گیرد، شرکت کنند. برای اطلاع از زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

اگر شما هم قصد شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را دارید، برای اینکه در این شانس مجدد موفق به کسب نتیجه قبولی شوید، حتما با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید تا از روش های کسب آمادگی برای موفقیت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مطلع گردید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره  02191005066 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان در چند مرحله می باشد؟

    اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان در دو مرحله اعلام نتایج اولیه (اسامی دعوت شدگان به مرحله مصاحبه) و اعلام نتایج نهایی (اسامی پذیرفته شدگان نهایی) انجام می شود.

  2. آیا پس از نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه مشخص می‌شود؟

    بله، پس از اعلام نتایج داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شده اند، به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شوند.

  3. زمان اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان چه تاریخی است؟

    نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان معمولا در نیمه دوم شهریور ماه می باشد. در متن مقاله زمان دقیق را اعلام کرده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫13 دیدگاه ها

  1. سلام بنده کد پنج خورده بود توی کارنامه به هسته گزینش استان مراجعه کردم و فرم اعتراضی رو پر کردم
    نتایج کی اعلام میشه! ؟و چه سامانه ای!؟

    1. سلام عزیزم نتیجه اعتراضتون رو اعلام کردن ؟؟ چه زمانی ؟؟ منم اعتراض زدم و هنوز هیچ خبری از نتیجه نیست و بشدت نگرانم

  2. سلام خسته نباشید
    برای من کد ۵ خورده و من رفتم هسته گزینش استان اعتراض زدم و گفتن ک نتیجشو بعداا میگن !
    خواستم بدونم چقد احتمال قبولی هست ؟ و اینکه نتاجش کی اعلام میشه
    دی ماه باز کنکور هستش یعنی احتمال داره ک زودتر اعلام بشه با نه !؟

  3. سلام آیا از نتایج کد پنج برای دانشگاه‌ فرهنگیان خبری دارید یا نه؟ کی اعلام می شه؟ ممنونم

  4. سلام
    میخواستم بدونم اگه امسال کد ۵ فرهنگیان اورده باشیم و درنهایت قبول نشیم برای سال بعد به گزینش دعوت نمیشیم؟اگه دعوت بشیم چون امسال رد شدیم دوباره رد میشیم ؟یعنی نتیجه امسال در سال بعد تاثیر داره ؟استعلام میگیرن و دوباره رد میشیم؟

  5. سلام من مصاحبه رو دردو مرحله تخصصی وعمومی شرکت کردم وهمه سوالتشون رو جواب دادم ولی کدی برام نیومده فقط ژنتیک گیاهی روزانه زده قبول شدم ولی برا فرهنگیان کدی بهم ندادن یعنی چی ؟رد شدم ،نشدم نمیدونم تکلیفم چیه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره