بدون آزمون دانشگاه آزاددانشگاه های بدون آزمون

لیست رشته های بدون کنکور زبان آزاد 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

چندین سال است که با هدف حدف تدریجی کنکور سراسری، بسیاری از دانشگاه ها اعم از دانشگاه های سراسری و آزاد بخش زیادی از ظرفیت رشته های ارائه شده را به پذیرش بدون کنکور اختصاص داده اند. دانشگاه آزاد اسلامی در اکثر واحد های خود در سراسر کشور در بسیاری از رشته ها به صودت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو جذب می کنند. در ادامه این مطلب به منظور راهنمایی داوطلبان علاقه مند به زیرگروه آزمایشی زبان، لیست رشته های بدون کنکور زبان آزاد 1400 را ارائه کرده ایم. داوطلبان واجد الشرایط می توانند در رشته های ارائه شده در مقاطع تحصیلی مختلف، متناسب با شرایطشان نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

 

لیست رشته های بدون کنکور زبان آزاد 1400

بسیاری از متقاضیان زیرگروه آزمایشی زبان، علاقه مند هستند که بدون شرکت در کنکور سراسری وارد دانشگاه شوند و مطابق با مدرک تحصیلی مقطع قبلی شان، در یکی از مقاطع کاردانی و یا کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ادامه تحصیل دهند. خوشبختانه شرایط ادامه تحصیل برای این دسته از متقاضیان فراهم می باشد و در سال های اخیر شاهد ارائه شدن 85 درصد از رشته ها در واحد های مختلف دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور می باشیم.

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در وهله اول بایستی مطمئن شوند که آیا رشته مدنظر آن ها به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می شود یا خیر. به همین منظور در ادامه این مطلب به رشته های بدون کنکور زبان آزاد 1400 به تفکیک مقاطع تحصیلی اشاره کرده ایم.

مقطع تحصیلی رشته
کاردانی ناپیوسته کاردانی آموزش زبان انگلیسی
کاردانی پیوسته
کارشناسی ناپیوسته آزاد آموزش زبان انگلیسی
مترجمی زبان انگلیسی
کارشناسی پیوسته آزاد آموزش زبان انگلیسی 
زبان و ادبیات انگلیسی
مترجمی زبان انگلیسی
زبان فرانسه – ادبی
مترجمی زبان آلمانی
زبان و ادبیات آلمانی
زبان و ادبیات ارمنی

 

دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور زبان آزاد 1400

متقاضیان ورود به رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در زیرگروه آزمایشی زبان، برای اینکه بتوانند فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند، بایستی بدانند که رشته انتخابی آن ها در کدام دانشگاه‌ ها ارائه می شود. کد رشته محل های ارائه شده بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد در دفترچه ای درج شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

تاکنون دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای هر کدام از نیمسال های تحصیلی مهر و بهمن ماه منتشر نشده است، اما به منظور راهنمایی شما عزیزان در ادامه این مطلب لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 99 را قرار داده ایم. با مطالعه دفترچه های زیر از دانشگاه های ارائه دهنده و ظرفیت هر کد رشته محل مطلع خواهید شد.

دانشگاه آزاد هر ساله دو بار یکبار برای ورودی مهر ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه لیست رشته های بدون کنکور زبان را به تفکیک مقطع تحصیلی ارائه می دهد. در ادامه لینک دانلود این دفترچه ها را برای سال گذشته برایتان قرار داده ایم برای دریافت کافی است بر روی لینک کلیک کنید.

 

نیمسال تحصیلی اول | ورودی مهر ماه

دفترچه ثبت نام  بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 1400

دفترچه ثبت نام  بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400

دفترچه ثبت نام  بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 1400

دفترچه ثبت نام  بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400

 

نیمسال تحصیلی دوم | ورودی بهمن ماه

دفترچه ثبت نام  بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 1400

دفترچه ثبت نام  بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400

دفترچه ثبت نام  بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 1400

دفترچه ثبت نام  بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400

 

به محض انتشار دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور زبان دانشگاه آزاد 1400، این مطلب بروزرسانی شده و لینک دانلود دفترچه های سال جاری را قرار خواهیم داد.

 

مشاوره لیست رشته های بدون کنکور زبان آزاد 1400

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در زیرگروه آزمایشی زبان، بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. منظور از سوابق تحصیلی در این دوره از پذیرش دانشگاه آزاد معدل مقطع قبلی شرکت کنندگان بدون در نظر گرفتن عنوات آن است. بدیهی است که در این مرحله هر چه معدل شرکت کنندگان بیشتر و مدرک تحصیلی شان مرتبط تر باشد، شانس قبولی بیشتری نیز خواهند داشت. توصیه می شود به دلیل شهریه پرداز بودن دانشگاه آزاد، ابتدا از شهریه رشته و مقطع مدنظرتان در این دانشگاه مطلع شوید.

داوطلبان متقاضی بدون کنکور زبان علاوه بر رشته این زیر گروه می توانند در رشته‌های روانشناسی و مدیریت نیز شرکت کنند.

شما علاقه مندان به ادامه تحصیل به صورت بدون کنکور در رشته های ارائه شده در مقاطع تحصیلی مختلف زبان، می توانید علاوه بر انتخاب رشته در دانشگاه آزاد، شانس خود را در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی و پیام نور نیز امتحان کنید.

چنانچه سوالی پیرامون ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در زیرگروه آزمایشی زبان و یا دیگر زیرگروه ها شامل علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر دارید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور زبان آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا دانشگاه آزاد در زیر گروه آزمایشی زبان های خارجی پذیرش از اساس سوابق تحصیلی دارد؟

بله، دانشگاه ازاد چندین سال است که در واحدهای مختلف به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

رشته‌های بدون کنکور زبان دانشگاه آزاد در چه مقاطعی ارائه می شود؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

متقاضیان از چه طریقی می توانند ظرفیت رشته‌های ارائه شده دانشگاه آزاد دسترسی داشته باشند؟

این اطلاعات در دفترچه راهنما ثبت نام بدون کنکور موجود می باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره