دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

رشته های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ کدام رشته‌ها هستند؟ پذیرش در رشته‌های ارائه شده زیرگروه آزمایشی هنر از دو طریق با آزمون و شرکت در کنکور سراسری و بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود. داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در کنکور سراسری نیستند، می تواتند در پذیرش بدون کنکور که بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام می شود، شرکت کنند. دانشگاه های مختلفی از جمله دانشگاه آزاد در اکثر رشته‌های ارائه شده در گروه آزمایشی هنر پذیرش بدون کنکور دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند مطابق با مدرک و معدل مقطع قبلی خود در این کدرشته محل ها ثبت نام کنند. لازمه این ثبت نام اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی هنر دانشگاه آزاد 1401 می باشد که در ادامه بدان پرداخته ایم.

رشته های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

تمامی داوطلبان و علاقه مندان به رشته‌های دانشگاهی گروه هنر، می توانند بدون در نظر گرفتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود در رشته‌های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد اسلامی نام نویسی و انتخاب رشته کنند. پذیرش در این مرحله از جذب دانشجو دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی است. ملاک و معیار سنجش داوطلبان معدل مقطع قبلی آن ها می باشد، بدین معنی که هر چه معدل مقطع قبلی داوطلب بیشتر باشد، شانس قبولی او در کدرشته محل هایی که انتخاب می کند نیز بیشتر است.

لازمه شرکت در پذیرش بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد این است که داوطلبان از لیست رشته‌های ارائه شده مطلع شوند. به همین منظور در ادامه این مطلب به رشته‌های بدون کنکور هنر آزاد 1401 به تفکیک مقاطع تحصیلی اشاره کرده ایم.

رشته های کاردانی بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

انیمیشن گرافیک کارگردانی تلویزیون باستان شناسی
طراحی پوشاک حفاظت و مرمت آثار تاریخی هنر سفالگری

رشته های کارشناسی بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

نقاشی هنر اسلامی باستان شناسی عکاسی
ارتباط تصویری فرش طراحی صنعتی کارگردانی تلویزیون
آهنگ سازی مرمت آثار تاریخی نقاشی مجسمه سازی
بازیگری نمایش عروسکی طراحی لباس طراحی پارچه
سینما نوازندگی موسیقی ایرانی طراحی صحنه کتابت و نگارگری
ادبیات نمایشی تلویزیون و هنرهای دیجیتالی طراحی و ساخت طلا و جواهر

دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بدون کنکور هنر آزاد 1401

دانشگاه ازاد اسلامی که هر ساله دو بار، یکبار برای نیمسال تحصیلی اول و ورودی مهرماه و یکبار برای ورودی نیمسال تحصیلی دوم و ورودی بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند، برای اطلاع رسانی کدرشته محل های ارائه شده در زیرگروه آزمایشی هنر به داوطلبان، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی هنر ازاد را منتشر می کند.

مشاوره پذیرش بدون آزمون هنر آزاد ۱۴۰۱

نکته ای که بایستی بدان توجه داشته باشید این است که دانشگاه های آزاد اسلامی به صورت شهریه پرداز اداره می شوند و دانشجویان در صورت پرداخت شهریه در این دانشگاه ها مجاز به انتخاب واحد و حضور در کلاس های درس هستند. بنابراین برای جلوگیری از مشکل در ابتدا از شهریه رشته مدنظرتان در دانشگاه آزاد مطلع شوید و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان متقاضی بدون کنکور هنر علاوه بر رشته این زیر گروه می توانند در رشته‌های روانشناسی و مدیریت نیز شرکت کنند.

همینطور شما عزیزان بایستی در نظر داشته باشید که علاوه بر دانشگاه آزاد، دانشگاه های سراسری نیز در زیرگروه آزمایشی هنر پذیرش بدون کنکور دارند، شما عزیزان می توانید در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هنر دانشگاه های سراسری نیز انتخاب رشته کرده و شانس خود را امتحان کنید. چنانچه سوالی پیرامون انتخاب رشته بدون کنکور هنر دانشگاه های سراسری و ازاد دارید، می توانید با برقراری تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا در گروه آزمایشی هنر، دانشگاه آزاد پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دارد؟

بله بسیاری از رشته‌های گروه آزمایشی هنر، در دانشگاه ازاد به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می شود.

رشته‌های بدون کنکور هنر ازاد در چه مقاطع تحصیلی ارائه می شود؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون هنر ازاد در دو نیمسال مهر و بهمن از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

دفترچه ها به صورت مجزا از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir منتشر می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام من کنکور ۱۴۰۱ رو دادم ولی انتخاب رشته نکردم آیا حالا میتونم بدون کنکور برای نیم سال دوم (ورودی بهمن) در یکی از دانشگاه های آزاد هنر ثبت نام کنم؟

    1. سلام
      بله می توانید در ثبت نام رشته های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد بهمن ماه شرکت کنید.

  2. سلام وقت بخیر
    برای رشته گرافیک دانشگاه آزاد
    کدوم دانشگاه ها در تهران پذیرش دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره