وبلاگ دانتل

ثبت نام دانشگاه پیام نور بیرجند بدون کنکور ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام دانشگاه پیام نور بیرجند بدون کنکور ۱۴۰۳ در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد. داوطلبان در زمان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نام نویسی خود را انجام دهند. لیست کد رشته محل های ارائه شده در دفترچه راهنما موجود می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی زمان، شرایط و مدارک و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیرجند 1403 پرداخته ایم.

 

ثبت نام دانشگاه پیام نور بیرجند بدون کنکور ۱۴۰۳

دانشگاه پیام‌نور در سال های اخیر به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی نسبت به جذب دانشجود اقدام می کند. ثبت نام دانشگاه پیام نور از سایت سنجش در هر دو نیمسال تحصیلی انجام می گیرد. متقاضیان در زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بیرجند ۱۴۰۳ اعلام شده که معمولا در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد با مراجعه به سایت sanjesh.org می توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

بخوانید:راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور
داوطلبان گرامی برای انجام کامل فرآیند نام نویسی و اطلاع از شرایط کامل داوطلبان انصرافی می توانی با مرکز دانتل با شماره 91005066-021 تماس حاصل نمایید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیرجند 1403

دانشگاه پیام‌نور در دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه دانشجو می پذیرد. زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بیرجند ۱۴۰۳ نیمسال تحصیلی اول معمولا در مرداد ماه همزمان با شروع انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز می شود و برای نیمسال تحصیلی دوم زمان ثبت‌نام در آذر ماه می باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار و زمان ثبت‌نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ بر روی مقاله کلیک کنید.

بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور

دفترچه ثبت‌نام دارای بخش‌های مختلفی است؛ مهم ترین قسمت های دفترچه عبارتند از لیست کدرشته های ارائه شده و شرایط ثبت‌نام در این دانشگاه می باشد. برای دانلود دفترچه راهنما کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیرجند ۱۴۰۳

داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه پیام نور بیرجند بدون کنکور 1403 باید واجد الشرایط باشند. شرایط در دو دسته قرار می‌گیرند. شرایط عمومی که در همه دانشگاه‌ها مشترک هستند و دانشجویان برای تحصیل در سیستم آموزشی ایران باید دارای این شرایط باشند. همچنین دانشگاه‌های پیام‌نور دارای شرایط اختصاصی نیز هست که داوطلبان باید آنها را داشته باشند. 

 

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی

❌ اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم اشتهار به فساد اخلاقی

❌ عدم عضویت در گروه های سیاسی معاند با جمهوری اسلامی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

❌ پذیرش قوانین دانشگاه پیام نور

 

شرایط اختصاصی

🔵 دارا بودن یکی از مدارک دیپلم زیر برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور بیرجند ۱۴۰۳ لازم می باشد.

       ✅ مدرک دیپلم نظام جدید (6-3-3) رشته‌ها نظری و فنی

       ✅ مدرک دیپلم نظام سالی-واحدی یا ترمی واحد در رشته های نظری + مدرک پیش دانشگاهی

       ✅ مدرک دیپلم نظام سالی-واحدی یا ترمی واحد در رشته های فنی حرفه‌ای + مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی

       ✅ مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم

🔵 داوطلبان متقاضی باید حداکثر تا 31 شهریور 1403 برای نیمسال اول و تا 30 دی 1403 برای نیمسال دوم فارغ التحصیل شوند.

 

مدارک ثبت نام پیام نور بیرجند 1403

داوطلبان در زمان نام نویسی باید مدارک ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور بیرجند ۱۴۰۳ در سایت سنجش بارگذاری می کنند. در ادامه این مدارک را ذکر کرده ایم. پیشنهاد می شود قبل از انجام فرآیند ثبت‌نام مدارک را آماده کنید.

🟢 اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

🟢 عکس 3*4 جدید با فرمت jpg 

🟢 مدرک تعیین وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا

🟢 تاریخ فارغ التحصیلی و معدل دیپلم و کاردانی

🟢 آدرس محل سکونت، کدپستی، شماره تلفن ثابت و تلفن همراه

در مقاله زیر به بررسی کامل تمامی مدارک لازم و البته شرایط لازم عکس داوطلبی پرداخته ایم. حتما پیش از شروع انجام فرآنید انتخاب رشته مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

نحوه ثبت نام در سایت سنجش

داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه پیام‌نور را دارند؛ ابتدا باید دارای شرایط تحصیل در این دانشگاه باشند و پس از بررسی کدرشته های ارائه شده باید طبق مراحل زیر عمل نمایند. در ادامه به صورت کلی مدارحل ثبت نام دانشگاه پیام نور بیرجند بدون کنکور 1403 را ذکر کرده و در ادامه آن راهنما تصویری انتخاب رشته را شرح داده ایم.

✅ مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org

✅ دانلود و مطالعه کامل دفترچه ثبت نام

پرداخت هزینه ثبت‌نام و خرید کارت علاقه مندی دانشگاه پیام‌نور و دریافت سریال ثبت نام

✅ تکمیل فرم ثبت‌نام

✅ انتخاب حداکثر 100 عنوان کدرشته محل

✅ تایید نهایی ثبت‌نام و دریافت شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی

داوطلبان گرامی برای مشاهده راهنما تصویری گام به گام می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

اعلام نتایج پذیرش بدون آزمون ۱۴۰۳

همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری، نتایج ثبت نام دانشگاه پیام نور بیرجند بدون کنکور 1403 نیز از سایت سنجش منتشر می شود و داوطلبان می توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در دانشگاه پیام‌نور پذیرفته شده اند باید در زمان های مقرر به واحدهای دانشگاهی پذیرفته شده خود مراجعه کرده و نام نویسی خود را تکمیل کنند. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور کلیک کنید.

 

مشاوره پذیرش و قبولی در دانشگاه

انتخاب رشته و محل تحصیل دانشگاهی دارای ظرایف بی شماری است. یکی از مهم ترین انتخاب‌های زندگی هر فرد شروع دوره تحصیلات دانشجویی است. انتخاب شما تعیین کننده آینده شغلی، تحصیلی شماست. همچنین بهترین سالهای جوانی هر فردی در محیط دانشگاه می‌گذرد. همه این عوامل نشان دهنده اهمیت یک انتخاب مناسب است. 

پیشنهاد ما به داوطلبین این است که پیش از تصمیم گیری با مشاوری آگاه و باتجربه مشورت نمایید. تیم تحصیلی دانتل کادری متشکل از مشاورین باتجربه و متخصص جمع آوری کرده است. برای دریافت مشاوره و انجام کامل فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیرجند 1403 می‌توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل فرمایید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیرجند ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیرجند ۱۴۰۳ در چه تاریخی می باشد؟

تاریخ ثبت نام در نیمسال اول تحصیلی در مرداد ماه و نیمسال تحصیلی دوم در آذر ماه می باشد.

اگر در ثبت‌نام نیمسال اول موفق به ثبت نام نشدم چه کار باید بکنم؟

دانشگاه پیام‌نور دو بار طی سال اقدام به به جذب دانشجو می نماید. داوطلبان برای مهر و بهمن می توانند وارد دانشگاه پیام‌نور شوند.

دانشگاه پیام نور چه رشته هایی را بصورت بدون کنکور ارائه می دهد؟

بیشتر رشته های پرمتقاضی و آینده دار توسط دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور دانشجو پذیرش خواهند کرد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره