سوالات امتحانیمدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

نتایج امتحانات نهایی یازدهم ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج امتحانات نهایی یازدهم ۱۴۰۴ در تیر ماه از طریق سایت مای مدیو اعلام می شود و دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه از وضعیت نمرات خود آگاه شده و بر این اساس اقدامات بعدی خود را برگزار نمایند. با توجه به اهمیت اطلاع از نتایج امتحانات نهایی در این مطلب به بررسی نحوه مشاهده نتایج و سایر جزییات مربوط به آن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان انتشار نتایج امتحانات نهایی یازدهم ۱۴۰۴

دانش آموزان پس از شرکت در امتحانات نهایی پایه یازدهم باید منتظر اعلام نتایج باشند. نمرات پایه یازدهم بر کنکور سراسری نیز تاثیرگذار خواهد بود و در نتیجه دانش آموزان نگرانی بیشتری در این مورد تجربه خواهند کرد. 

دانش آموزانی که در امتحانات نهایی یازدهم قبول نشده اند، باید در امتحانات شهریور ماه که به صورت داخلی برگزار می شود شرکت کرده و نمره قبولی را به دست آورند. زمان اعلام نتایج نهایی یازدهم دو تا سه هفته پس از پایان امتحانات می باشد. سال گذشته نتایج در ۲۰ تیرماه اعلام شد. 

دانش آموزان در حدود یک هفته برای اعتراض به نتایج مهلت دارند و پس از آن دیگر زمان اعتراض تمدید نخواهد شد. در حال خاضر زمان دقیق اعلام نتایج امتحانات نهایی یازدهم ۱۴۰۴ مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

سامانه اعلام نتایج امتحانات نهایی یازدهم 1404

چندین سال است که آموزش پرورش خدمات خود را به صورت غیر خضوری ارائه می دهد و در نتیجه اموری مثل ثبت نام، مشاهده نمرات و غیره برای والدین و دانش آموزان بسیار راحت تر شده است. در حال حاضر سامانه جامع آموزش و پرورش برای مشاهده نتایج امتحانات نهایی یازدهم سایت مای مدیو با آدرس my.medu.ir است. 

تمامی دانش آموزان می توانند با کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود وارد پورتال دانش آموزی شان در سایت مای مدیو شده و نمرات خود را مشاهده نمایند. البته که این تنها راه دریافت نمرات نیست و دانش آموزان می توانند به مدرسه محل تحصیل خود نیز مراجعه کرده و کارنامه شان را دریافت نمایند. 

 

مشاهده نتایج نهایی یازدهم

همانطور که گفته شد دانش آموزان برای مشاهده نتایج امتحانات نهایی یازدهم 1404 خود می توانند به صورت حضوری به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده و یا از سایت مای مدیو کارنامه شان را دریافت کنند. راهنمای ورود به سایت مای مدیو و مشاهده نمرات به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس my.medu.ir در مرورگر خود وارد سایت مای مدیو شوید. 

2️⃣ گزینه ورود دانش آموزان را انتخاب نمایید. 

نتایج امتحانات نهایی یازدهم

 

3️⃣ کد ملی و رمز عبور (شماره سریال شناسنامه) و کد امنیتی را در کادرهای مربوطه درج کرده و گزینه ورود را انتخاب نمایید. 

 

4️⃣ گزینه نتایج آزمون نهایی را انتخاب نمایید. 

نتایج امتحانات نهایی یازدهم

 

5️⃣ نوبت آزمون را انتخاب کرده و گزینه دریافت کارنامه را بفشارید. 

نتایج امتحانات نهایی یازدهم

 

6️⃣ در نهایت می توانید کارنامه خود را مشاهده کرده و در صورت لزوم آن را ذخیره و چاپ کنید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره امتحانات نهایی

دانش آموزان برای دریافت نمرات خود در امتحانات نهایی می توانند به سامانه مای مدیو مراجعه کرده و یا کارنامه خود را به صورت حضوری از مدرسه محب تحصیل تحویل بگیرند. غیبت در جلسه امتحان نمره صفر را در آزمون به همراه خواهد داشت و دانش آموزان برای جبران می توانند در امتحانات شهریور شرکت کنند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه نتایج امتحانات نهایی یازدهم ۱۴۰۴ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج امتحانات نهایی یازدهم 1404 می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. نتایج امتحانات‌نهایی یازدهم چه زمانی اعلام می شود؟

    به طور معمول نتایج مدتی پس از پایان امتحانات و در تیر ماه اعلام خواهد شد. 

  2. سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی یازدهم چیست؟

    نتایج از طریق سایت مای مدیو با آدرس my.medu.ir منتشر می شود. 

  3. آیا به صورت حضوری نیز می توان نتایج امتحانات نهایی را دریافت کرد؟

    بله دانش آموزان می توانند به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده و کارنامه شان را دریافت کنند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره