مدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

کانال تلگرام تحصیلی     

کارنامه مدرسه با کد ملی فقط از طریق سامانه مای مدیو دریافت می شود. پس از برگزاری امتحانات دانش آموزان و والدین برای مشاهده نمرات کسب شده به سامانه مربوطه مراجعه نمایند. در سال های اخیر نیازی به کارنامه دانش آموزی فقط به صورت اینترنتی منتشر شده و به صورت کاغذی در اختیار دانش آموزان و والدین آنها قرار نخواهد گرفت. ازین رو در ادامه مقاله به بررسی زمان، سایت و نحوه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی می پردازیم.

 

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

پس از برگزاری امتحانات در هر یک از مقاطع تحصیلی مهم ترین نگرانی دانش آموزان و والدین مشاهده و دریافت کار نامه است. در سال های گدشته مدرسه مسئول تحویل کار نامه به والدین بوده است اما در سال گذشته والدین و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه آموزش و پرورش نسبت به دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی و به صورت اینترنتی اقدام نمایند. 

اطلاع رسانی های اخیر آموزش و پروش مبتنی بر یکپارچه سازی سامانه خدمات دانش آموزان، ثبت کارنامه دانش آموزان در زمان مقرر نیز یکی از مهم ترین وظایف مدرسه به شمار می آید. پس از ثبت نمره دانش اموزان برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی وارد سایت می شوند.

 

زمان دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

با اتمام امتحانات پایان ترم و تصحیح برگه های امتحانی توسط معلمان و ثبت نمره در سامانه سناد در بازه زمانی دو الی سه هفته‌ای، دانش آموزان می توانند برای اطلاع از نمرات و دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی اقدام نمایند.

از طرفی بازه زمانی طی کردن مراحل برگزاری امتحانات، تصحیح برگه ها و ثبت نمرات زمان بر بوده و ممکن است این بازه زمانی طولانی تر شود پس بدیهی است والدین و دانش آموزان با صبر و حوصله نسبت به اطلاع رسانی های مدرسه منتظر باشند.

پس از دریافت اطلاعیه توسط مدرسه مبنی برثبت نمرات، داوطلبان می توانند برای مشاهده کار نامه خود وارد پروفایل شخصی خود در سامانه آموزش و پرورش مای مدیو شوند و به دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی اقدام نمایند. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

سایت دریافت کارنامه مای مدیو

طبق مطالب درج شده داوطلبان برای دریافت کارنامه باید با مراجعه پروفایل شخصی خود سامانه یکپارچه آموزش و پرورش my.medu.ir اقدام نمایند.

در سال های گذشته یکی دیگر از سامانه هایی که برای دریافت کار نامه سامانه همگام بوده بوده است اما با توجه به یکپارچه سازی خدمات آموزش و پرورش سامانه واحدی در نظر گرفته شد و برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی دانش آموزان تنها از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش بi نشانی my.medu.ir امکان پذیر می باشد.

کارنامه دانش آموزان فقط از طریق سایت مای مدیو قابل دریافت می باشد و نیازی به مراجعه به سامانه هایی نظیر پادا، همگام یا سناد نمی باشد.

برای ورود به سامانه آموزش و پرورش دانش آموزان بایستی نام کاربری و رمز عبور خود را برای مشاهده کارنامه لحاظ نمایند تا بتوانند از طریق آن وارد پروفایل مخصوص خود شوند. علاوه بر مشاهده نمرات ثبت شده در هریک از امتحانات برگزار شده می توان نمرات سال های گذشته را با انتخاب سال تحصیلی مورد نظر از طریق این سامانه مشاهده و دریافت نمود.

 

راهنما تصویری

در ادامه برای راهنمای بهتر والدین و دانش آموزان توضیحاتی برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی ارائه شده است.

1️⃣ در ابتدا داوطلبان می بایست وارد سامانه به نشانی my.medu.ir شوند.

 

2️⃣ با وارد کردن ” نام کاربری ” کد ملی و ” رمز عبور ” که همان شماره 6 رقم سریال شناسنامه می باشد، وارد صفحه شخصی خود شوند.

مای مدیو

3️⃣ در صورتی که دانش آموز نتواند از طریق مراحل درج شده اقدام نمایند می توانند از طریق اطلاعات والدین اقدام کنند.

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

4️⃣ پس از ورود به سایت با کلیک روی گزینه ورود از طریق”دولت من” کرده و با وارد نمودن شماره یکی از والدین رمز یکبار مصرف ارسال شده را درج نمایید.

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

5️⃣ وارد سایت آموزش و پرورش شوید.

6️⃣ پس از ورود به سامانه از قسمت سمت چپ روی پروفایل فرزند خود کلیک نموده و وارد پروفایل شوید.

7️⃣ جهت دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی بر روی گزینه” کارنامه دانش آموزی ” کلیک نمایند.

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

8️⃣ سال تحصیلی و دوره تحصیلی را خود انتخاب کنید. سپس بر روی ” جست و جو ” کلیک کنید.

جست و جو

9️⃣ حال می توانید کار نامه خود را مشاهده نمایید.

1️⃣0️⃣در این مرحله دانش آموز پس از دریافت کارنامه در صورتی که اعتراضی نسبت به نمره ثبت شده در کارنامه دارد می تواند اعتراض خود را ثبت نماید تا توسط مدرسه مورد بازبینی مجدد قرار بگیرد.

 

چگونه کارنامه سال های گذشته را پیدا کنیم؟

در سایت مای مدیو علاوه بر کار نامه سال جاری دانش آموزان می توانند کار نامه سال گذشته را در صورت نیاز مشاهده نمایند. همانطور که در راهنما تصویری شرح دادیم در مرحله 8️⃣ دانش آموزان می توانند با انتخاب سال تحصیلی و دوره تحصیلی کارنامه مدرسه با کد ملی سال های گذشته خود را مشاهده نمایند. 

چنانچه اطلاعات شما در سایت مای مدیو موجود نمی باشد و کارنامه مدرسه سال های گذشته را نمی توانید مشاهده نمایید می توانید با مراجعه به آموزش و پرورش و مدرسه خود آ« را دریافت نمایید.

 

مشاوره دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

کار نامه فقط از طریق سایت مای مدیو به آدرس my medu ir منتشر می شود و دانش آموزان یا والدین در بازه زمانی تعیین شده می توانند با مراجعه به سایت مذکور آن را دریافت نمایند. دانش آموزان چنانچه اعتراضی داشته باشند می توانند از طریق سامانه (در مهلت چند روزه) اعتراض خود را ثبت نمایند.

دانش آموزان و والدین توجه داشته باشند برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی و بررسی نمودن آن و همچنین ثبت اعتراض در بازه های تعیین شده اقدام نمایند. همچنین تمامی خدمات مربوط به آنها در طی یک سال گذشته تنها از سامانه یکپارچه آموزش و پرورش انجام پذیر است و در صورت اطلاع رسانی آموزش و پرورش یا مدرسه می توانند از طریق سایت های دیگر نیز استفاده نمایند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه آرایشگری در سوئد برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نحوه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی چگونه است؟ 

     دریافت فقط از طریق سامانه مای مدیو امکان پذیر است.

  2. آیا کار نامه دانش آموزی در سامانه همگام یا پادا منتشر می شود؟

    خیر از سال جاری از این سامانه امکان دریافت کار نامه وجود ندارد.

  3. زمان دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی چه تاریخی می باشد؟

    کار نامه معمولا چند هفته پس از اتمام تمامی امتحانات منتشر خواهد شد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫8 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره