بدون آزمون دانشگاه دولتی و پردیس خودگرداندانشگاه های بدون آزمون

دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۴ توسط هر واحد دانشگاهی به صورت اختصاصی منتشر می شود. داوطلبان برای اطلاع از جزییات ثبت نام باید این دفترچه را از سایت واحد دانشگاهی خود دانلود کرده و به طور کامل مطالعه نمایند. عدم مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام ممکن است مشکلاتی را در حین ثبت نام برای داوطلبان به وجود آورد. در این مطلب به بررسی کامل دفترچه ثبت‌نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۴ خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۴

هر ساله دانشگاه های مختلف اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری به صورت بدون آزمون می نمایند. داوطلبانی که قصد ثبت نام در این مقطع به صورت بدون آزمون را دارند، باید از طریق فراخوان های اعلام شده توسط دانشگاه های مختلف اقدام به نام نویسی نمایند. 

در واقع پذیرش بدون آزمون دکترا در دانشگاه های سراسری به صورت یکپارچه برگزار نمی شود و هر دانشگاه مسئول پذیرش دانشجویان خود می باشد. دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون 1404 نیز به دلیل عدم یکپارچگی ثبت نام، به صورت اختصاصی توسط هر دانشگاه منتشر می شود. 

دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون

 

زمان انتشار دفترچه دکتری بدون آزمون 1404

دانشگاه های سراسری از دی ماه شروع به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بدون آزمون می نمایند. ثبت نام معمولا تا فروردین و یا اردیبهشت ماه به طول می انجامد. انتشار دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۴ به صورت اختصاصی در سایت هر دانشگاه می باشد. 

به همین دلیل نمی توان زمان دقیقی برای انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام کرد. داوطلبان باید با پیگیری سایت دانشگاه مورد نظر خود از زمان ثبت نام و انتشار دفترچه راهنما مطلع شوند. به محض شروع ثبت نام دکتری بدون آزمون، زمان ثبت نام هر دانشگاه در سایت دانتل کو قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۴

همانطور که گفته شد پذیرش دانشجو در مقطع دکتری به صورت بدون آزمون روند یکپارچه ای ندارد و مسئول برگزاری آن هر واحد دانشگاهی می باشد. در نتیجه دفترچه ثبت نام دکتری نیز به تعداد دانشگاه های پذیرنده دانشجو در این مقطع وجود دارد. 

داوطلبان برای دانلود دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون 1404 باید به سامانه اختصاصی دانشگاه مورد نظر خود مراجعه نمایند. در سایت هر دانشگاه معمولا دفترچه ثبت نام سال گذشته نیز موجود است و می توانید برای آشنایی با شرایط و جزییات ثبت نام آن را دانلود کرده و مطالعه نمایید. 

 

مشاوره دکتری بدون آزمون

پذیرش دانشجو دکتری به صورت بدون آزمون هر ساله توسط دانشگاه های مختلف انجام می شود. داوطلبان برای اطلاع از جزییات ثبت نام باید دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه نمایند. این دفترچه به صورت اختصاصی توسط هر دانشگاه منتشر می شود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۴ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون 1404 چه زمانی منتشر می شود؟

    زمان انتشار دفترچه راهنما ثبت نام به تاریخ اعلام شده توسط هر واحد دانشگاهی بستگی دارد؟

  2. چگونه می توان دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۴ را دانلود کرد؟

    برای دانلود و مطالعه دفترچه باید به سایت واحد دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه نمایید. 

  3. آیا دفترچه ثبت‌نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۴ برای تمامی دانشگاه ها یکسان است؟

    خیر چراکه هر دانشگاه به صورت مجزا دانشجو پذیرش می کند و جزییات مندرج در دفترچه نیز کاملا متفاوت می باشد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره