کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ علاقه مندان به رشته شنوایی شناسی پس از کسب رتبه و تراز لازم، می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی این رشته در کنکور سال گذشته استفاده کنند تا بدانند آیا در هیچ کدام از کد رشته محل های ارائه شده، شانس قبولی دارند یا خیر. در همین جهت در ادامه این مطلب آخرین ررتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ را ارائه کرده ایم.

 

رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰

رشته شنوایی شناسی در دوره پردیس خودگردان برخی دانشگاه های سراسری ارائه می شود. دانشگاه های پردیس شهریه پرداز هستند و دانشجویان برای هر ترم باید شهریه نسبتا بالایی پرداخت کنند. قبولی در رشته شنوایی شناسی در دانشگاه های پردیس نیز نیازمند کسب رتبه مناسب است اما در مجموع قبولی راحت تری نسبت به دوره روزانه همان دانشگاه خواهد داشت. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی بابل، علوم پزشکی تبریز، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی جندی شاپور، علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی همدان از جمله دانشگاه های سراسری هستند در که دوره پردیس خودگردان در رشته شنوایی شناسی دانشجو می‌پذیرند. آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد.

بخوانید: بخوانید: راهنما انتخاب رشته کنکور

 

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 3225
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران 3628
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 4491

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی –  تهران 4800
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 6520

 

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 2788
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 3310
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ در واقع یک معیار نسبی برای تخمین شانس قبولی در انجام فرآیند انتخاب رشته است. چراکه هرسال عوامل مختلفی همچون تغییر تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری تجربی، تراز داوطلبان در طول سال های مختلف، تاثیر معدل هر داوطلب و سهمیه ها می‌توانند آخرین رتبه قبولی رشته شنوایی سنجی را در هر دانشگاهی تغییر دهد. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

بنابراین اطلاع از آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس 1400 می تواند بسیار کمک کننده باشد اما به تنهایی کافی نیست و داوطلب باید در این مسیر با یک مشاور با تجربه در زمینه انتخاب رشته نیز مشورت کند تا تمامی این موارد را در یک کد رشته محل انتخابی متقاضی بررسی و آنالیز کند.

مشاوران مرکزمشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو با چندین سال تجربه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی می‌توانند به شما داوطلبان کمک کنند تا دید بهتر و کامل تری نسبت به انتخاب رشته بدست آورید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا رشته شنوایی شناسی در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

    بله، برخی از دانشگاه های سراسری در واحد پردیس خودگردان نیز در رشته شنوایی شناسی پذیرش دانشجو دارند. در طول مقاله به رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی پردیس 1400 اشاره شده است.

  2. کدام دسته از داوطلبان می‌توانند در انتخاب رشته، کد رشته محل های مربوط به رشته شنوایی شناسی را در دوره پردیس خودگردان انتخاب کنند؟

    داوطلبانی که طبق کارنامه اولیه دریافتی از سایت سازمان سنجش، مجاز به انتخاب رشته در دوره پردیس خودگردان باشند.

  3. آیا قبولی در رشته شنوایی شناسی در دوره پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری نسبت به دوره روزانه همان دانشگاه راحت تر است؟

    بله، به دلیل اینکه دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند، برخی از انتخاب کد رشته محل های مربوط به آن صرف نظر می‌کنند

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره