کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰ چند است؟ اگر یکی از داوطلبان کنکور سراسری تجربی هستید، حتما نام رشته شنوایی شناسی برایتان نامی آشنا است. رشته شنوایی شناسی از رشته های مقطع کارشناسی زیرگروه یک کنکور سراسری تجربی می‌باشد که هرساله تعداد محدودی صندلی در دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری به خود اختصاص داده است. اگر قصد انتخاب این رشته را در دوره روزانه دانشگاه های سراسری دارید، می‌توانید در این مقاله با آخرین رتبه پذیرفته شدگان رشته شنوایی شناسی در کنکور سال های گذشته آشنا شوید تا دید بهتری نسبت به انتخاب رشته داشته باشید. 

 

رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰

رشته شنوایی شناسی هرساله دارای ظرفیت محدودی در دانشگاه های سراسری است. اگر شما نیز قصد دارید کد رشته محل های رشته شنوایی شناسی را در کنکور سراسری انتخاب کنید، می‌توانید برای افزایش آگاهی خود در این زمینه از آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰ استفاده نمایید.

خوب است بدانید ملاک قبولی در رشته شنوایی شناسی رتبه‌ای است که در سهمیه کسب کرده اید، بنابراین برای بدست آوردن یک دید کلی از شانس قبولی‌تان در رشته شنوایی شناسی می‌توانید رتبه‌ای که در سهمیه و زیرگروه یک کسب کرده اید را با آخرین رتبه‌ی پذیرفته شدگان شنوایی شناسی کنکور ۱۴۰۰ مقایسه کنید و انتخاب های خود را در سه دسته خوش بینانه، نرمال و بدبینانه دسته بندی کنید.

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 2497
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3243
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران 1293
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 5228

 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 3139
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 4529
دانشگاه علوم پزشکی ایران 3408
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3872

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 2173
دانشگاه علوم پزشکی ایران 2742
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 1905
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 3039
دانشگاه علوم پزشکی اراک 4192
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته

با اینکه سازمان سنجش آموزش کشور هرسال پس از انتشار نتایج اولیه و با شروع فرآیند انتخاب رشته، دفترچه ای را با عنوان دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی که علاوه بر کد رشته محل های ارائه شده شامل توضیحاتی پیرامون نحوه انتخاب رشته است، منتشر می‌کند اما باز برخی داوطلبان به خوبی از پس انتخاب رشته برنمی‌آیند. البته بدیهی است چراکه انجام انتخاب رشته نیازمند آگاهی و شناخت کافی است. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

بهتر است برای اینکه هر داوطلب بتواند با توجه به رتبه‌ای که کسب کرده، بهترین انتخاب رشته را انجام دهد، علاوه بر استفاده از آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی 1400 و مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته از یک مشاور نیز مشورت بگیرد تا بهترین را برای خود رقم بزند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو هر ساله در فرآیند انتخاب رشته در کنار داوطلبان بوده اند. شما نیز می‌توانید برای دریافت مشاوره با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. داوطلبان کنکور تجربی و علاقه‌مند به رشته شنوایی سنجی از چه طریقی به ‌رتبه پذیرفته شدگان شنوایی شناسی 1400 دسترسی داشته باشند؟

    در این مقاله رتبه‌ی پذیرفته شدگان رشته شنوایی شناسی سال 1400 را برای داوطلبان ذکر کرده ایم.

  2. آیا رشته شنوایی شناسی در دانشگاه آزاد نیز ارائه می شود؟

    خیر، این رشته در دانشگاه آزاد ارائه نمی شود و فقط در دانشگاه سراسری روزانه و پردیس دانشجو می پذیرد.

  3. آیا تمامی داوطلبان کنکور تجربی مجاز به انتخاب رشته شنوایی شناسی هستند؟

    داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، در صورت علاقه مندی می توانند شانس خود را در پذیرفته شدن در رشته شنوایی شناسی امتحان کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره