وبلاگ دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پسرانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پسرانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم پسرانه قزوین 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم پسرانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن قزوین هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه قزوین یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه قزوین را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه شهید بابایی قزوین 59725

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در قزوین همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان نتایج آزمون تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قزوین 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم پسرانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قزوین نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه قزوین را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند. 

نام مدرسه نام شهر آدرس  شماره تماس
مدرسه شهید بابایی ناحیه 1 قزوین میدان جانبازان، انتهای خیابان ایران 33344822(28)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم پسرانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم پسرانه قزوین 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان قزوین ششم به هفتم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان قزوین می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قزوین 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره