مدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

سامانه نورینو دانش آموزی

کانال تلگرام تحصیلی     

سامانه نورینو دانش آموزی زیر مجموعه سایت مای مدیو قرار دارد و دانش آموزان با ورود به این سامانه می توانند از جزییات مربوط به جشنواره ها و مسابقات قرآنی مطلع شده و در آن ها ثبت نام نمایند. همچنین در این سامانه امکان یافتن پاسخ های مذهبی و دینی نیز وجود دارد. دانش آموزان برای ورود به سامانه باید کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را در اختیار داشته باشند. در این مطلب به بررسی کامل سامانه نورینو دانش آموزی می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

سامانه نورینو دانش آموزی

نورینو یکی از سامانه های آموزش و پرورش است که در واقع زیر مجموعه سایت مای مدیو قرار می گیرد. آموزش و پرورش این سامانه را راه اندازی کرده است تا دانش آموزان بتوانند از این طریق از از جزییات جشنواره ها و مسابقات مختلف مطلع شده و همچنین پاسخ سوالات دینی و مذهبی شان را نیز بیابند. 

این سامانه ابتدا در زیر مجموعه سایت پادا فعالیت می کرد و تقریبا چند ماه بعد به سایت مای مدیو منتقل شد. تمامی دانش آموزان برای استفاده از خدمات مختلف سامانه نورینو دانش آموزی باید به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

سامانه نورینو تنها به دانش آموزان اختصاص ندارد و تمامی معلمان و کارشناس های قرآنی نیز می توانند به این سایت مراجعه کرده و از خدمات و امکانات آن بهره مند شوند. توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات مربوط به جشنواره های مختلف و مسابقات در سایت آموزش و پرورش نیز قرار گرفته و در دسترس می باشد.  

 

ورود به سامانه نورینو دانش آموزی

سامانه نورینو سایت اختصاصی نیست و داوطلبان برای ورود به این سامانه باید به همان سایت مای مدیو مراجعه کنند. برای ورود به سامانه و استفاده از خدمات آن باید با جستجو آدرس my.medu.ir وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش شوید. نحوه ورود به سامانه نورینو دانش آموزی به صورت زیر می باشد. 

1️⃣وارد سایت مای مدیو شوید. 

2️⃣کد ملی و سریال شناسنامه خود را وارد نمایید. 

سامانه نورینو دانش آموزی

 

3️⃣کد امنیتی را وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب نمایید. 

4️⃣با ورود به سایت بر روی گزینه نورینو کلیک کنید.

5️⃣با ورود به صفحه جدید می توانید از تمامی خدمات سامانه نورینو دانش آموزی بهره مند شوید. 

 

دانلود برنامه نورینو

دانش آموزانی که از خدمات سامانه نورینو استفاده می کنند، به دنبال برنامه این سامانه هستند تا از این طریق بتوانند با سهولت بیشتری به خدمات دسترسی داشته باشند. اما در حال حاضر برنامه ای برای سایت نورینو دانش آموزی وجود ندارد و تنها راه استفاده از خدمات، ورود به سایت مای مدیو می باشد. 

تمامی دانش آموزان، معلمان و کارشناسان دارالقرآن می توانند با استفاده از اطلاعات خود و پس از احراز هویت وارد سایت نورینو دانش آموزی شده و از جشنواره ها و مسابقات قرآنی مطلع شده و ثبت نام نمایند. به محض ارائه برنامه نورینو دانش آموزی این مطلب بروزرسانی شده و لینک دانلود مستقیم آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرمی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

خدمات سایت نورینو دانش آموزی

در این سامانه امکانات و خدمات متعددی وجود دارد که داوطلبان می توانند از آن استفاده نمایند. از این خدمات می توان به نام نویسی در مسابقات پرسش مهر، دروس قرآن، پاسخ به سوالات دینی، تشکل های دانش آموزی و سایر فعالیت های پرورشی می باشد. 

در سامانه نورینو دانش آموزی پرونده تربیتی برای دانش آموزان تشکیل می شود که در آن ها اطلاعات مربوط به هر دانش آموز شامل علایق و مهارت ها درج می شود. دانش آموزانی که در سامانه نورینو پروفایل دارند، با توجه به امتیازشان برای شرکت در مسابقات و جشنواره های مختلف دعوت می شوند. 

همچنین در این سامانه مدیران و مدارس موفق نیز شناسایی شده و معرفی می گردند. از این مدارس فیلم و آرشیو تهیه شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. دانش آموزانی که علاقه مند به ایده پردازی و بهبود وضعیت مدارس دارند، می تواند از طریق سامانه نورینو و یا سامانه طرح ملی شهریاران اقدام نمایند. 

 

سامانه نورینو مای مدیو احکام

سامانه نورینو دانش آموزی به این منظور راه اندازی شده است تا داوطلبان بتوانند پاسخ سوالات دینی و مذهبی و احکام خود را در آن بیابند. برای ورود به سامانه نورینو مای مدیو احکام باید حتما کدملی و شماره سریال شناسنامه خود را در اختیار داشته باشید. 

با ورود به سایت مای مدیو نورینو می توانید در کلاس های دار القرآن شرکت نمایید و همچنین در مسابقات و جشنواره های قرآنی نیز ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که دانش آموزان شهر تهران امکان ورود به کلاس های آموزشی و تفریحی از طریق سایت مدرسه تهران را نیز خواهند داشت. 

 

مشاوره سامانه نورینو

معلمان و کارشناسان قرآنی می توانند به سامانه نورینو دانش آموزانی مراجعه کرده و سوالات دانش آموزی را پاسخ دهند. در این سامانه معلمان امکان ثبت نام دانش آموزان در جشنواره ها و مسابقات مختلف را نیز خواهند داشت. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه سامانه نورینو دانش آموزی برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سامانه نورینو دانش آموزی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. سامانه نورینو دانش آموزی به چه منظور راه اندازی شده است؟

    در این سامانه به سوالات مذهبی دانش آموزان پاسخ داده شده و امکان ثبت نام در مسابقات و جشنواره های قرآنی نیز وجود دارد. 

  2. آیا سامانه نورینو دانش آموزی سایت مجزایی دارد؟

    خیر این سامانه در سایت مای مدیو می‌باشد و دانش آموزان باید به همان آدرس my.medu.ir مراجعه کنند. 

  3. آیا برنامه نورینو نیز وجود دارد؟

    خیر آموزش و پرورش تاکنون برنامه اختصاصی برای سامانه نورینو منتشر نکرده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره