مدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir

کانال تلگرام تحصیلی     

میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir یکی از سامانه های آموزش و پرورش است که به منظور ارائه خدمات غیر حضوری به افراد راه اندازی شده است. دانش آموزان، کارکنان و عموم مردم می توانند به این سامانه مراجعه کرده و از خدمات مختلف آن استفاده نمایند. با توجه به اهمیت استفاده از خدمات غیرحضوری آموزش و پرورش، در این مطلب به بررسی کامل میز خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir

در سال های گذشته تمامی خدمات آموزش و پرورش تنها به صورت حضوری ارائه می شد اما در سال های اخیر وزارت آموزش پرورش ارائه خدمات غیر حضوری و اینترنتی را نیز در دستور کار قرار داد. یکی از بستر های ارائخ خدمات غیر حضوری میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir می باشد. 

در این سایت دانش آموزان، والدین و کارمندان می توانند از خدمت غیر حضوری استفاده نمایند. با استفاده از سامانه خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای استفاده از خدمات مختلف نیست و می توانید به راحتی و در کمترین زمان خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایید. 

 

ورود به میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir

افرادی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir را دارند در سه دسته عموم مردم، دانش آموزان و کارکنان قرار می گیرند. برای ورود به میز خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش باید طبق مراحل زیر پیش بروید. 

1️⃣آدرس eservice.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سامانه شوید. 

2️⃣برای ورود به پرتال شخصی خود باید از بالای صفحه گزینه ورود را انتخاب کنید. 

میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش

 

3️⃣کد ملی و رمز عبور خود را وارد نمایید و گزینه ورود را انتخاب کنید. 

 

خدمات میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir برای عموم

همانطور که در بالا گفته شد بخشی از خدمات میز خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش به عموم مرد اختصاص دارد. تمامی افراد می توانند وارد سایت شده و به صورت عمومی از این خدمت استفاده نمایند. این خدمات به شرح موارد زیر می باشند. 

استعلام شهریه مدارس: تمامی افراد می توانند با ورود به سایت شهریه مدارس مختلف را استعلام بگیرند. 

ثبت درخواست: افرادی که قصد ثبت درخواست های مختلف در آموزش و پرورش را دارند، باید از این سامانه درخواست خود را ثبت نمایند. 

شکایت: در صورتی که قصد شکایت از مدرسه، کارکنان و یا هر موردی که مربوط به آموزش و پرورش می باشد را دارید، می توانید از میز خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش اعتراض خود را ثبت نمایید. 

پیگیری درخواست: در صورتی که درخواست خود را در آموزش و پرورش ثبت کرده باشید، باید از سامانه میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش نیز درخواست خود را ثبت نمایید. 

مجوز تاسیس مراکز آموزشی: در صورتی که قصد تاسیس یک مرکز آموزشی را دارید، برای دریافت مجوز باید از طریق سامانه میز خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش درخواست خود برای دریافت مجوز را ثبت نمایید. 

 

خدمات میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش برای دانش آموزان

بخش دیگر میز خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش به دانش آموزان اختصاص دارد. دانش آموزان برای استفاده از امکانات و خدمات مختلف می توانند به این سامانه مراجعه کرده و از خدمات زیر استفاده نمایند. 

دانلود کتاب درسی: در این سامانه فایل pdf تمامی کتاب های درسی وجود دارد و دانش آموزان می توانند هر یک از آن ها را دانلود نمایند. 

برنامه شاد: تمامی دانش آموزان باید برنامه شاد را داشته باشند و در مواقع نیز برای ورود به کلاس مجازی از آن استفاده نمایند. در میز خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش می توانید برنامه شاد را دانلود کنید. 

ثبت نام مدارس شاهد: دانش آموزانی که داوطلب ورود به مدارس شاهد هستند، برای ثبت نام غیرحضوری در مدرسه می توانند از این سامانه وارد شوند. 

ثبت نام المپیاد: برای ثبت نام در المپیاد دانش آموزان می توانند به میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش مراجعه نمایند. 

کتاب های درسی: دانش آموزان در هر سال تحصیلی باید برای دریافت کتاب های درسی به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند که نام نویسی از طریق این سامانه انجام می شود. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

خدمات میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش برای کارمندان

تمامی کارمندان آموزش و پرورش برای دریافت خدمات غیر حضوری می توانند به میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir و خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند. این خدمات برای کارمندان به شرح موارد زیر می باشد. 

✅دریافت فیش حقوق

✅دسترسی به اسکان های فرهنگیان

✅ثبت نام در طرح اعزام به خارج کشور

✅ثبت نام وام

 

امکانات میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir

در بالا به خدمات مختلف میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir برای عموم مردم، دانش آموزان و کارکنان اشاره شد. همچنین در این سامانه امکانات دیگری نیز وجود دارد که افراد با توجه به نیاز و دسترسی خود می توانند از آن ها استفاده نمایند. این امکانات به شرح موارد زیر می باشد. 

✅ورود به سایت های خدمت استانی

✅مشاهده مدارس امتیاز بندی شده

✅اطلاع از اخبار و فراخوان ها

 

مشاوره خدمات آموزش و پرورش

افرادی که قصد استفاده از خدمات غیرحضوری آموزش و پرورش را دارند، برای دریافت خدمات باید به میز خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir مراجعه نمایند. در این سامانه خدمات برای تمامی افراد با نقش های مختلف ارائه می شود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir به چه منظور راه اندازی شده است؟

    هدف از راه اندازی این سامانه ارائه خدمات غیرحضوری به افراد می باشد. 

  2. آیا کارمندان نیز می توانند از خدمات میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش استفاده کنند؟

    بله خدمت مختلفی مثل دریافت فیش حقوقی و ثبت نام وام برای کارکنان در این سامانه قرار گرفته است. 

  3. برای ورود به سایت eservice.medu.ir چه باید کرد؟

    در متن مقاله نحوه ورود به سامانه توضیح داده شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره