مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

دریافت کارت تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

کارت تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق سایت پادا دریافت می‌شود. متقاضیان باید چند روز پیش از برگزاری آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند تا بتوانند در جلسه آزمون حضور پیدا کنند. کارت آزمون هفتم شامل مشخصات فردی داوطلب است و از آن به عنوان مدرکی جهت تشخیص هویت و شناسایی شرکت کننده استفاده می شود. در ادامه ضمن پرداختن به زمان انتشار، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 را نیز ارائه کرده ایم.

دریافت کارت تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ورود به مدارس تیز هوشان از طریق شرکت در آزمون ورودی این مدرسه امکان پذیر می باشد. این آزمون در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می گردد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در قالب یک آزمون هوش می‌باشد. که به منظور سنجش استعداد و توانایی تحلیل مسائل و میزان خلاقیت دانش آموزان طراحی می‌شود.

بنابراین دانش آموزان ششمی برای ورود به مدارس تیزهوشان باید در یک آزمون سنجش هوش شرکت کنند در صورتی که موفق به کسب نمره لازم شوند می توانند از مقطع هفتم وارد مدارس تیزهوشان شوند.

آزمون تیزهوشان در پایه ششم به هفتم در تاریخ 26 خرداد ماه و در پایه نهم به دهم در تاریخ 27 خرداد ماه 1401 برگزار می شود.

متقاضیانی که در فصل بهار اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام آزمون ششم به هفتم در سایت مرکز ملی استعداد های درخشان کرده‌اند. در صورتی مجاز به شرکت در جلسه آزمون هستند که در تاریخ های اعلام شده مجدد به این سایت مراجعه کنند و اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نمایند.

البته لازم است اشاره کنیم که دریافت کارت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 برای دسته‌ای از دانش آموزان امکان پذیر است که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده باشند. 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

یکی از الزامات جهت ورود متقاضیان به جلسه آزمون، به همراه داشتن کارت آزمون می باشد، به صورتی که اگر داوطلبی کارت ورود به جلسه تیزهوشان را به همراه نداشته باشد؛ از ورود او به جلسه امتحان هوش جلوگیری می گردد.

بنابراین مهم است که متقاضیان از زمان انتشار کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مطلع باشند و نسبت به دریافت آن اقدام کنند. معمولا کارت ورود به جلسه 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم منتشر می گردد که تاریخ دقیق آن در دفترچه راهنمای ثبت‌نام درج می گردد.

پیش بینی می شود زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 در تاریخ 22 خرداد ماه منتشر شود و داوطلبان می توانند آن را دریافت کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی انجام می شود. در صورتی که در این زمینه نیازمند راهنمایی هستید، می توانید از راهنمای تصویری که به صورت مرحله به مرحله در ادامه ارائه کرده ایم، استفاده نمایید. 

1️⃣ به سامانه پادا به آدرس ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید. بر روی گزینه آموزشی کلیک کنید.

2️⃣ بر روی گزینه آزمون وردوی مدارس استعداد درخشان کلیک کنید.

3️⃣ در کادر نمایش داده شده در قسمت راست صفحه، ” کد ملی ” و ” رمز عبور ” خود را وارد نمایید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید جهت دریافت آن مجدد به قسمت بازیابی رمز عبور مراجعه کنید.

4️⃣ در این مرحله وارد پرتال دانش آموزی خود می شوید که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1402 ابتدا باید بر روی لینک ” ثبت نهایی ” کلیک کنید تا لینک دریافت فعال شود.

5️⃣  در مرحله آخر بر روی گزینه چاپ کارت کلیک نمایید تا بتوانید از کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ پرینت بگیرید.

پس از اینکه لینک دریافت کارت ورود به جلسه در خرداد ماه در سامانه استعدادهای درخشان فعال شود؛ راهنمای تصویری بروزرسانی خواهد شد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه

یکی از نکاتی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم مطرح می باشد، این است که متقاضی باید کارت آزمون خود را بررسی نمایند تا تمامی اطلاعات شخصی درج شده بر روی آن درست باشند. چراکه بسیار اهمیت دارد که تمامی اطلاعات مندرج درست درج شده باشند. 

به عنوان مثال ممکن است تصویر درج شده بر روی کارت با تصویر واقعی داوطلب متفاوت باشد و یا اشتباهاتی در کد ملی صورت گرفته باشد. در صورتی که متقاضی آزمون متوجه شود که در کارت ورود به جلسه او نواقصی وجود دارد؛ باید جهت رفع نقص به اداره آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه نماید.

داوطلب با کارت ورود به جلسه تیزهوشان که فاقد عکس است و یا دارای عکس اشتباه می باشد و همینطور دارای اطلاعات اشتباه است؛ مجاز به شرکت در جلسه آزمون نیست.

مشاوره برگزاری آزمون تیزهوشان

یکی از موارد مهمی که در کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ درج می گردد؛ محل برگزاری آزمون و شماره صندلی داوطلب است. بهتر است شرکت کنندگان سعی کنند یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی خود حاضر شوند. توصیه می شود یک بطری آب معدنی به همراه چند عدد خرما و یا شکلات نیز همراه خود به جلسه آزمون ببرند.

شما دانش آموزان ششمی عزیز که قصد شرکت در آزمون ششم به هفتم را دارید، در نظر داشته باشید که سوالات این آزمون در قالب سوالات هوش و خارج از کتاب های درسی است. بنابراین برای اینکه موفق به پاسخگویی به سوالات شوید باید درست و اصولی مطالعه کنید. در صورتی که در این زمینه نیازمند مشاوره می باشید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران مجرب این مرکز دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق کدام سایت امکان پذیر است؟

کارت ورود به جلسه از طریق سامانه پادا با آدرس الکترونیکی ” pada.medu.ir ” منتشر می شود.

زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان چه تاریخی می باشد؟

کارت ورود به جلسه از تاریخ ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ در سایت سمپاد قابل دریافت می باشد.

متقاضیان جهت دریافت کارت آزمون تیزهو شان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه اطلاعاتی نیاز دارند ؟

متقاضیان جهت ورود به پرتال دانش آموزی و دریافت کارت ورود به جلسه خود به اطلاعاتی شامل کد ملی و رمز عبور همگام خود نیاز دارند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

  1. اینهمه نوشتید از نخوه و زمان گرفتن کارت … متاسفام ازین وضع که؛
    یک جمله اطلاعات در مورد زمان ثبت نام ننوشتید و ******* که وارد سایت شما میشن نمی فهمند که الان یک هفته است زمان ثبت نام شروع شده

    1. سلام دوست عزیز
      چندین بار در متن مقاله زمان برگزاری آزمون که در تاریخ های 26 و 27 خرداد ماه برگزار می شود ذکر شده است.
      تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به حلسه آزمون تیزهوشان 1401 اعلام نشده است اما با توجه به زمان برگزاری آزمون پیش بینی می شود در تاریخ 22 خرداد ماه منتشر شود.
      در مورد ثبت نام آزمون طبق بخشنامه صادر شده از سایت استعداد های درخشان زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان از تاریخ 16 فروردین ماه آغاز و تا 25 فروردین 1401 ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره