بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردیدانشگاه های بدون آزمون

ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا یکی از چالش هایی است که اکثر دانشجویان علمی کاربردی در طول تحصیل خود با آن مواجه خواهند شد. دانشجویانی که پس از مشاهده نمرات خود از آن ناراضی هستند، می توانند در زمان تعیین شده اعتراض خود را ثبت کنند تا توسط اساتید مورد بررسی قرار گیرد. در این مطلب به بررسی کامل جزییات مربوط به ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای مشاهده نتایج امتحانات و نمرات خود باید به سامانه هم آوا مراجعه کنند. پس از مشاهده نتایج ممکن است دانشجویان به نمرات خود اعتراض داشته باشند و خواهان تغییر نمره خود باشند. 

در این شرایط می توانند در زمان تعیین شده برای ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا اقدام کنند. برای این منظور لازم است دانشجویان از جزییات ثبت اعتراض اطلاع داشته باشند تا مشکلی در این زمینه برای شان به وجود نیاید. در این مطلب به توضیح راهنمای ثبت اعتراض در سایت هم آوا خواهیم پرداخت. 

 

راهنمای اعتراض به نمرات در سایت هم آوا

همواره این امکان وجود دارد که دانشجویان پس از مشاهده نمرات خود، به دلیل انتظار بالاتر از نمرات، اعتراض داشته و قصد تغییر نمره خود را داشته باشند. سامانه هم اوا شرایطی را مهیا کرده تا دانشجویان بتوانند اعتراض خود را ثبت نمایند. اعتراض پس از ثبت در سامانه به اساتید نشان داده شده و مورد بررسی قرار خواهند گرفت. نحوه ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس edu.uast.ac.ir وارد سامانه هم آوا شوید. 

2️⃣ اطلاعات خود را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید. 

ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا

 

3️⃣ بر روی گزینه دسترسی کلیک کرده و سپس گزینه مشاهده کارنامه را انتخاب کنید. 

4️⃣ در کنار کارنامه گزینه اعتراض را مشاهده خواهید کرد که می توانید با کلیک بر روی آن اعتراض خود را نوشته و ثبت نمایید. 

 

مهلت ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا

به طور معمول پس از اعلام نمرات از سوی اساتید مهلت ثبت اعتراض نیز آغاز می شود. زمان دقیق ثبت اعتراض در سامانه هم اوا با توجه به زمانبندی دانشگاه اعلام می شود و دانشجویان باید با پیگیری این اطلاعیه ها در زمان تعیین شده اعتراض خود را ثبت کنند.

در صورت اطلاع رسانی دانشگاه علمی کاربردی در مورد مهلت ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا، زمان دقیق اعتراض به نمرات در این صفحه اعلام خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

پیگیری اعتراض به نمرات در سایت هم آوا

تقریبا دو هفته پس از ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا، نتایج آن نیز اعلام می شود. چنانچه قصد پیگیری نتیجه اعتراض خود را از طریق سامانه هم آوا دارید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید. 

1️⃣ با جستجو آدرس edu.uast.ac.ir وارد سامانه هم آوا شوید. 

2️⃣ اطلاعات خود را وارد کنید. 

3️⃣ بر روی گزینه پیگیری اعتراض به نمرات کلیک کنید. 

4️⃣ درس و ترم تحصیلی خود را مشخص کنید. 

5️⃣ نتیجه اعتراض خود را مشاهده نمایید. 

 

مشاوره ثبت اعتراض

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در صورت داشتن اعتراض به نمرات امتحانات خود، می توانید از طریق سامانه هم آوا، اعتراض خود را ثبت کنند. اعتراض دانشجویان پس از بررسی توسط اساتید در صورت درست بودن مورد قبول واقع خواهد شد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا برای تان وجود دارد و یا در مراجل ثبت اعتراض به مشکلی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت هم آوا می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم آوا چگونه انجام می شود؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد نحوه ثبت اعتراض توضیح داده شده است. 

  2. آیا برای ثبت اعتراض به نمرات در سامانه هم‌آوا باید هزینه ای پرداخت کرد؟

    خیر ثبت اعتراض به صورت کاملا رایگان در این سامانه انجام می شود. 

  3. آیا می توان به صورت حضوری به نتیحه اعتراض کرد؟

    خیر اعتراض حضوری بررسی نخواهد شد و تنها راه برای ثبت اعتراض از طریق سایت هم آوا می باشد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره