دکتریثبت نام آزمون دکتری

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ طبق اطلاعیه سازمان سنجش از 30 مهر تا 6 آبان ماه 1402 می باشد. داوطلبان در این بازه زمانی با مراجعه به سایت سنجش می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری بسیاری از آزمون‌های ورودی دانشگاه ها از جمله آزمون دوره دکترا تخصصی می‌باشد. بسیاری از داوطلبان، علاقه مند به تحصیل در مقطع دکتری تخصصی هستند که برای این امر بایستی در زمان‌های مقرر و تعیین شده، از طریق سایت سنجش نسبت به نام نویسی آزمون دکتری اقدام کنند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام دکتری 1403 می‌پردازیم.

ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ آغاز شد. داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش می توانند نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

ورود مستقیم به سایت سنجش

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکترا ۱۴۰۳ را دارند بایستی از زمان ثبت نام آزمون دکتری مطلع باشند تا در مهلت نام نویسی آزمون دکتری ، نام نویسی خود را نهایی کنند و جزو جاماندگان از آزمون دکترا 1403 نباشند. 

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ از 17 تا 23 آبان ماه 1402 می باشد.

شرکت در آزمون دکترا ۱۴۰۳ نیازمند داشتن آمادگی کامل می‌باشد، به همین دلیل سازمان سنجش چند ماه پیش از شروع نام نویسی و برگزاری آزمون، تقویم آموزشی برگزاری آزمون دکترا را منتشر می‌کند تا داوطلبان با داشتن یک برنامه ریزی، خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنند.

 

تمدید زمان ثبت نام دکتری 1403

سازمان سنجش بلافاصله پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ یک بازه زمانی دو تا سه روزه دیگر را به عنوان فرصت مجدد برای جاماندگان از فرآیند نام نویسی و دسته ای از داوطلبان که قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند، اعلام می کند.

تاکنون اطلاعیه ای پیرامون تمدید مهلت نام نویسی آزمون دکترا 1403 نیز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام نشده است، اما همانطور که اشاره کردیم این بازه زمانی بلافاصله پس از اتمام ثبت‌نام و در آذر ماه خواهد بود. به محض اعلام تمدید مهلت نام نویسی، زمان دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

چگونگی نام نویسی در آزمون دکترا ۱۴۰۳

نام نویسی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می گیرد. متقاضیان در زمان ثبت نام آزمون دکتری 1403 با مراجعه به این سایت و خریداری سربال ثبت‌نام کارت آزمون می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. در ادامه مراحل کلی نام نویسی را شرح خواهیم داد.

✅مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org

✅دانلود دفرتچه راهنما ثبت‌نام و مطالعه کامل آن

✅آگاهی از شرایط ثبت‌نام و آماده کردن مدارک لازم نام نویسی

✅خریداری کارت در زمان ثبت نام دکتری و دریافت شماره سریال ۱۲ رقمی 

✅تکمیل فرم ثبت‌نام و بارگزاری مدارک

✅ردیافت شماره پرونده 7 رقمی و کد رهیگیری 16 رقمی که به منزله پایان فرآیند نام نویسی می باشد.

داوطلبان گرامی با کلیک بر روی مقاله زیر می توانید راهنما گام به گام در زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ می توانید مقاله را مطالعه کنید.

 

مشاوره آزمون دکتری ۱۴۰۳

داوطلبان برای ورود به مقطع دکتری بایستی در آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، شرکت کنند. تمامی داوطلبان مایل به تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های سراسری و در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد، هستند بایستی در همین آزمون شرکت کنند. داوطلبان با پرداخت هزینه در زمان ثبت نام آزمون دکتری می توانند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

با توجه به اینکه این آزمون، توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، تمامی اخبار مربوط به آزمون دکترا نیز از طریق این سایت منتشر می‌شود. داوطلبان می توانند برای دریافت تمامی اطلاعیه ها، مدارک لازم و دریافت نتایج می توانند به سایت مجموعه تحصیلی دانتل مراجعه نمایند.

داوطلبان باید پیش از نام نویسی آزمون دکترا، دفترچه نام نویسی آزمون دکتری نیمه متمرکز ورودی مقطع دکتری را به دقت مطالعه کنند و سپس نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری خود اقدام کنند. . 

چنانچه پیرامون آزمون دکتری سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت‌نام آزمون دکترا از طریق کدام سایت انجام می شود؟

    از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” انجام می شود.

  2. آیا مهلت نام نویسی کنکور دکتری تمدید می شود؟

    بله، سازمان سنجش پس از اتمام زمان قانونی ثبت نام، یک بازه زمانی چند روزه نیز به عنوان فرصت مجدد ثبت نام در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

  3. زمان ثبت نام آزمون دکتری در چه تاریخی می باشد؟

    زمان ثبت نام دکتری در تاریخ 22 تا 29 آبان ماه 1401 می باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره