دکتریدکتری وزارت بهداشت

مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ اطلاعاتی می باشد که هر داوطلب بایستی به منظور وارد کردن اطلاعات درست در سامانه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت با آدرس الکترونیکی (sanjeshp.ir ) وارد نماید. شما متقاضیان گرامی می توانید قبل از ورود به سایت مدارکی از جمله کارت ملی، شناسنامه، عکس و … آماده کنید تا پس از ورود به سایت مراحل ثبت نام خود را با سرعت بیشتری انجام دهید. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 را ارائه کرده ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

سوالی که اغلب متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت دارند، این است که مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ شامل چه مدارکی می باشد. مهم ترین مدارکی که متقاضیان در زمان ثبت نام آزمون 1403 نامبرده بدان احتیاج دارند و بایستی در سامانه بارگذاری کنند، به شرح موارد زیر می باشد. 

✅ رسید پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 (پرداخت این هزینه به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی امکان پذیر می باشد.)

✅ عکس 4 * 3 (عکس اسکن شده داوطلب بایستی که بدون مهر باشد)

✅ اسکن کارت ملی و شناسنامه از مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

✅ ارائه كد رهگیری 12 رقمی ویژه ی متقاضیان استفاده از سهمیه ی رزمندگان (داوطلبان دارای سهمیه شاهد و ایثارگر نیازی به ارائه ندارند)

✅ فارغ التحصیلان بایستی که اصل دانشنامه دوره كارشناسی ارشد و یا دكتری عمومی و یا گواهی موقت فراغت از تحصیل ارائه دهند. 

✅ فارغ التحصیلان بایستی اصل گواهی معدل دوره تحصیلی و دانشجویان ترم آخر گواهی معدل ترم های گذرانده شده را ارائه دهند. (توجه داشته باشید که چنانچه در مدرک تحصیلی داوطلب، معدل قید شده باشد نیازی نیست گواهی معدل خود را ارائه دهد و همینطور اگر داوطلب معدل خود را ارائه ندهد، امتیاز مربوط به آن صفر در نظر گرفته خواهد شد)

✅ دانشجویان ترم آخر بایستی فرم شماره یک را تکمیل کرده و به صورت امضا شده و مهر خورده ارائه دهند.

✅ داوطلبان آقا بایستی مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه عمومی آن ها می باشد را ارائه دهند.

✅ داوطلبانی که دارای معلولیت هستند، بایستی گواهی معلولیت خود را بارگذاری نمایند.

✅ فرم ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری وزارت بهداشت نیز بایستی تکمیل گردد.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ 

 

مدارک مورد پذیرش دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانید داوطلبان آزمون دکتری برای ثبت نام و پذیرش در این مقطع بایستی مدرک تحصیلی مرتبط داشته باشند و رشته انتخابی دکتری با مقطع قبلی با یکدیگر متجانس باشند. سازمان سنجش پزشکی هر ساله قبل از شروع ثبت نام آزمون، لیست مدارک تحصیلی مورد پذیرش دکتری وزارت بهداشت را ارائه می‌دهد. داوطلبان باید با کسب اطلاع از این مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، اقدامات لازم برای ثبت نام آزمون را انجام دهند.

مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

لیست مدارک در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود. در حال حاضر سازمان سنجش اطلاعیه ای در این مورد برای ثبت نام دکتری 1403 منتشر نکرده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و می‌توانید لیست مدارک مورد پذیرش را به صورت مستقیم از این صفحه دانلود نمایید. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

مشاوره ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

نکته ای که متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند این است که اطلاعات خود را به درستی در سامانه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت وارد کنند. به همین دلیل می توانند قبل از مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 را آماده کنند تا پس از ورود به سایت، اطلاعات خواسته شده را مطابق با مدارکی که در اختیار دارند وارد نمایند.

توجه داشته باشید که مدرک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ جهت انجام درست نام نویسی بسیار حائز اهمیت است و داوطلبانی که اطلاعات خود را به درستی در سامانه بارگذاری نکنند، نمی توانند کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزات بهداشت را دریافت کنند. برای اطلاع از شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ کلیک کنید.

در صورتی که هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ چیست؟

    به منظور ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 مدارکی از جمله اسکن کارت ملی و شناسنامه و… نیاز است که داوطلبان بایستی مطابق متن مقاله فوق اشاره شده است.

  2. متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت بایستی مدرک خود را در کدام سامانه بارگذاری کنند؟

    متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت بایستی جهت ثبت نام مدارک‌لازم را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی “sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.

  3. آیا دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی ارشد مدرک دیگری را علاوه بر مدارک‌ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳، بایستی آماده کنند؟

    دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی ارشد بایستی علاوه بر مدرک لازم جهت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، گواهی معدل ترم های گذرانده شده و فرم شماره یک که مربوط به دانشجویان ترم آخر می باشد را با امضا و مهر برای ثبت نام آماده کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره