دکتریدکتری وزارت بهداشت

مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ‍۱۴۰۳ توسط مرکز سنجش پزشکی به منظور ثبت نام دسته‌ای از داوطلبان که از نام نویسی در مهلت مقرر جامانده‌اند، در دو بازه زمانی مجزا انجام می شود. همچنین داوطلبانی که مراحل ثبت نام خود را در زمان های مشخص انجام داده‌اند، می توانند درصورتی که فرم تقاضانامه آن ها نیاز به ویرایش دارد، در این بازه زمانی اقدام کنند. در ادامه اطلاعات کاملی از تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 ارائه کرده ایم.

 

مهلت ثبت نام دکتري وزارت بهداشت ۱۴۰۳

تاکنون مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت ثبت نام آزمون دکتري وزارت بهداشت ۱۴۰۳ را اعلام نکرده است، اما پیش بینی می شود که این فرآیند مطابق سال های گذشته در شهریور ماه انجام شود. تمامی متقاضیان بایستی در این بازه زمانی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را در این سامانه انجام دهند. به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتري، این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد. 

زمان ثبت نام آزمون دکتری 1403 اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ و دریافت اخبار لحظه ای با مشاوران مرکز مشاوره تحصلیی دانتل کو نیز تماس حاصل بفرمایید.

 

تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ‍1403

 پس از اتمام زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ هستند داوطلبانی که دیرتر از زمان ثبت‌نام مطلع شده و نتوانسته اند مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. مرکز سنجش آموزش پزشکی به منظور رفاه حال این دسته از داوطلبان بلافاصله پس از اتمام فرصت نام نویسی، یک بازه زمانی دو تا سه روزه را نیز جهت نام نویسی جاماندگان در نظر می گیرد.

متقاضیان مقطع دکتری رشته های علوم پزشکی مجاز هستند که در زمان تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام کنند. به محض مشخص شدن زمان دقیق آن در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

فرصت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ‍۱۴۰۳

علاوه بر مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت و تمدید مهلت آن در شهریور ماه، یک فرصت دیگر به عنوان فرصت آخر در اختیار علاقه مندان به تحصیل در رشته‌های پزشکی قرار می گیرد. چنانچه داوطلبی در این مرحله نیز جا بماند، فرصت دیگری جهت نام نویسی در این آزمون نخواهد داشت.

فرصت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در اواخر اردیبهشت ماه می باشد. در این بازه زمانی مجدد لینک ثبت نام این آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور ” sanjeshp.ir ” فعال می گردد.

تاکنون تاریخ دقیق فرصت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر نشده است. اما به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

نکات مهم مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

✅داوطلبان برای ثبت نام آزمون بایستی هزینه آن را پرداخت کنند و در غیر این صورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود. 

✅در هر بازه زمانی که اقدام به ثبت نام کردید، دفترچه را ابتدا مطالعه کنید تا به طور کامل از تمامی شرایط و ضوابط مطلع شوید. 

✅در صورتی که قصد ثبت نام در دو رشته را دارید، باید برای هر یک از آن ها به صورت جداگانه هزینه پرداخت کنید. 

✅سعی کنید که ثبت نام خود را در ساعات پایانی انجام ندهید چراکه در صورت اتمام تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت دیگر به هیچ عنوان امکام نام نویسی در این آزمون را نخواهید داشت. 

مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

مشاوره قبولی در آزمون دکترا

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که تاریخ‌هایی که به عنوان زمان ثبت نام دکتري اعلام می شود، فرصتی را در اختیار دو دسته از داوطلبان به شرح موارد زیر قرار می دهد.

دسته اول: داوطلبانی که در زمان مقرر اعلام شده جهت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت موفق به تکمیل مراحل نام نویسی نشده‌اند، می توانند از طریق لینک ثبت نام فعال شده جهت نام نویسی اقدام کنند.

دسته دوم: داوطلبانی که در مهلت‌های اعلام شده نام نویسی خود را انجام داده‌اند، اما برخی اطلاعات خود را به درستی وارد نکرده اند. این دسته از داوطلبان می توانند در زمان تمدید ثبت نام و یا فرصت مجدد نام نویسی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مطالب ارائه شده مطالب کاملی از تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ بود، چنانچه پیرامون آن سوالی دارید یا ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ‍1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟

    تاریخ ثبت نام مشخص نیست، اما احتمالا همانند سال های گذشته در نیمه های شهریور باشد.

  2. آیا تاریخ ثبت نام آزمون تمدید نیز می شود؟

    بله بلافاصله پس از اتمام زمان ثبت نام، لینک نام نویسی در یک بازه زمانی دو تا سه روزه دیگر نیز فعال می باشد.

  3. فرصت مجدد ثبت نام دکتري وزارت بهداشت 1403 چه زمانی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد؟

    فرصت مجدد ثبت نام طبق روال سال های گذشته در اواخر شهریور ماه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. از من ۳۰۰ تومن کسر شد و مراحل ثبت نام ناتمام ماند الان پولم رفته ثبت نام هم نشدم!! این یعتی چی؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره