دکتریدکتری وزارت بهداشت

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در واقع سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با آدرس sanjeshp.ir می باشد. داوطلبانی که مطابق با مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد خود مایل به شرکت در این آزمون هستند، بایستی مطابق زمانبندی اعلام شده از سوی سایت نامبرده که معمولا در بهمن ماه می باشد، نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام کنند. لازم به ذکر است متقاضیان علاوه بر ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، بایستی جهت پیگیری و تکمیل دیگر مراحل نیز به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند. در ادامه سعی کرده ایم اطلاعات کاملی از سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 ارائه کنیم.

 

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر ساله آزمونی را تحت عنوان آزمون دکتری وزارت بهداشت برگزار می نماید که مختص فارغ التحصیلان و دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد رشته های گروه های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی می باشد.

متقاضیانی که علاقه مند به شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند، ابتدا بایستی با اطلاع از زمان ثبت نام، به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور (sanjeshp.ir ) مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

نکته ای که متقاضیان بایستی بدان توجه داشته باشند، این است که این آزمون به صورت یکپارچه برای ورود به دوره‌های روزانه و شهریه پرداز دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برگزار می گردد. لازم به ذکر است سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت یعنی سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی مجری آزمون دکتری وزارت بهداشت است و تمامی اطلاعیه های مربوط به دیگر مراحل این آزمون نیز از طریق سایت sanjeshp.ir منتشر می شود.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در سایت سنجش پزشکی به شرح موارد زیر است.

1️⃣ وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی “ sanjeshp.ir ” شوید.

2️⃣ از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه ” دکتری تخصصی ph.D ” کلیک کنید.

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

3️⃣ در این مرحله بر روی گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” کلیک کنید.

4️⃣ مجدد گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” را انتخاب نمایید. 

5️⃣ درصفحه جدید سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب گزینه ” ادامه ” بر روی لینک ” پرداخت الکترونیکی ” کلیک نمایید.

6️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر، ایمیل، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار ” کلیک کنید.

7️⃣ پس از رویت هزینه قابل پرداخت، گزینه ” تایید و پرداخت ” را انتخاب کنید تا وارد سامانه پرداخت الکترونیکی شوید.

8️⃣ در این مرحله به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک موردنظر انتقال داده می شوید که باید اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه ” پرداخت ” کلیک کنید.

 

تکمیل فرم ثبت نام

9️⃣ پس از پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مجدد به صفحه اصلی بازگردید و بر روی  گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” کلیک کنید. سپس کد ملی خود را برای ورود به سامانه ثبت نام، در کادر مربوطه درج نمایید.

🔟 این مرحله از سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، مرحله بارگذاری مدارک لازم می باشد. برای بارگذاری مدارک، لازم است که نوع سند ارسالی خود را از طریق منوی کشویی مربوطه انتخاب کنید و سپس فایل اسکن شده تمام مدارک مورد نیاز را آپلود کنید. در نهایت بر روی گزینه “ صفحه بعد ” کلیک کنید.

1️⃣1️⃣ فرم تقاضانامه اینترنتی آزمون دکتری وزارت بهداشت شامل سه فرم مجزا  ” مشخصات فردی ” ، “ مشخصات تحصیلی ” و ” مشخصات سهمیه‌ای ” است که بایستی با اطلاعات فردی، تحصیلی و سهمیه ای که با آن در این آزمون شرکت کرده اید، تکمیل شود. 

 

مشخصات فردی

در این فرم باید اطلاعات فردی شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، محل صدور، جنس، تاهل، تابعیت، دین، داوطلب چپ دست، کد ملی، تاریخ تولد، استان محل تولد، شهر/شهرستان محل تولد، آدرس محل سکونت، کدپستی 10 رقمی، شماره تلفن همراه، تلفن ثابت، پست الکترونیک، وضعیت نظام وظیفه و نوع معلولیت و… . مطابق تصویر زیر درج شود.

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت | مشخصات تحصیلی

در این فرم بایستی اطلاعات تحصیلی شامل وضعیت تحصیل در زمان ثبت نام، مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی كارشناسی ارشد یا دكتری حرفه ای، رشته تحصیلی کارشناسی، تاریخ شروع به تحصیل كارشناسی ارشد یا دكتری حرفه ای، تاریخ فراعت از تحصیل كارشناسی ارشد یا دكتری حرفه ای، معدل مقطع دوره كارشناسی ارشد یا دكتری حرفه ای، دانشگاه محل تحصیل دوره كارشناسی ارشد یا دكتری حرفه ای، شهر محل امتحان، نوع دوره شامل دکتری تخصصی یا دکتری پژوهشی ، نام رشته امتحانی اول، نام رشته امتحانی دوم، نوع مدرک زبان، نمره زبان، تاریخ آزمون زبان و … مطابق تصویر زیر درج شود.

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

مشخصات سهمیه‌ای

در این فرم در سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت باید اطلاعات مربوط به سهمیه شامل  سهمیه رزمندگان، ایثارگری و مربیان و … درج شود.

مشخصات-سهمیه

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، در نهایت می توانید  ” کد پیگیری ثبت نام ” و ” کد پرداخت ” را از سامانه دریافت کنید. لازم است تا انتهای فرآیند ثبت نام این کد ها را نزد خود نگه دارید.

 

نکات مهم سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

✅ثبت نام آزمون دکتری به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید مدارک و اطلاعات خود را در سایت سنجش پزشکی بارگزاری کنند. 

✅تمامی داوطلبان ملزم به پرداخت شهریه در سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت هستند و در غیر این صورت امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت. 

✅داوطلبانی که قصد ثبت نام در دو رشته امتحانی را دارند، بایستی برای هر یک به صورت جداگانه هزینه پرداخت نمایند. 

✅در زمان تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، داوطلبان می‌توانند وارد سامانه شده و اطلاعات خود را ویرایش کنند. 

✅کارت ورود به جلسه آزمون نیز در سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت یعنی سامانه سنجش پزشکی منتشر می‌شود. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

متقاضیان می توانند پس از تکمیل مراحل نام نویسی خود در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، در مهلت مقرر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و برای شرکت در جلسه آماده شوند. 

پذیرش در رشته های ارائه شده در مقطع دکتری وزارت بهداشت به صورت نیمه متمرکز می باشد و داوطلبانی که پس از انتخاب رشته، موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی شده باشند، می توانند در جلسه مصاحبه شرکت کنند. برای پیگیری تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به آزمون دکتری بایستی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کنید.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی برایتان به وجود آمد و یا در هنگام ثبت نام با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره  02191005066  تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ کدام است؟

    سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjeshp.ir ” می باشد.

  2. نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به چه صورت است؟

    به نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در متن مقاله فوق اشاره کرده‌ایم.

  3. متقاضیان چه زمانی می توانند به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ مراجعه کرده و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند؟

    زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 تاکنون مشخص نیست، اما پیش بینی می شود همانند سال‌های گذشته در بهمن ماه باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره