دکتریثبت نام آزمون دکتری

دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در قالب یک دفترچه برای تمامی دوره های روزانه و شهریه پرداز دانشگاه‌های سراسری و آزاد از سوی سایت sanjeshp.ir منتشر می گردد. مسئولیت برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت بر عهده مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می باشد که همزمان با شروع مهلت نام نویسی در این آزمون لینک دانلود دفترچه را نیز در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا برای اطلاع از جزییات برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت نسبت به مطالعه آن اقدام کنند. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 ارائه کرده ایم.

 

دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام آزمون دکتري وزارت بهداشت 1403 به صورت همزمان و یا چند روز قبل از شروع مهلت نام نویسی در این آزمون از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر خواهد شد. تاکنون مرکز سنجش پزشکی زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ و همینطور انتشار دفترچه راهنما را مشخص نکرده است اما پیش بینی می شود که این دفترچه طبق روال سال های گذشته در  اردیبهشت ماه منتشر شود.

تا کنون دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ منتشر نشده است.

چنانچه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 منتشر شود، متقاضیان یک هفته مهلت دارند تا ضمن مطالعه کامل دفترچه و اطلاع از شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ جهت پرداخت هزینه و تکمیل مراحل نام نویسی اقدام کنند. هر داوطلب مجاز است مطابق عنوان رشته کارشناسی ارشد خود، حداکثر در دو مجموعه رشته ای که تاریخ برگزاری آن ها باهم متفاوت می باشد، شرکت نماید.

دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام آزمون دکترا وزارت بهداشت سال ۱۴۰۲ در ۳۱ شهریور ماه منتشر شد اما فاصله بین ثبت نام تا انتشار دفترچه نسبتا طولانی شد و لینک ثبت نام در ۹ مرداد فعال شد. با توجه به فاصله بسیار زیاد بین انتشار دفترچه و شروع ثبت نام ممکن است در سال ۱۴۰۳ تغییراتی در زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت داده شود. 

تاکنون هیچ اطلاعیه ای در مورد زمان انتشار دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت منتشر نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع از جدول زمان بندی آزمون دکتری می‌توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403

همانطور که گفتیم تمامی علاقه مندان به تحصیل در دوره های روزانه و شهریه پرداز دانشگاه های سراسری و آزاد بایستی دفترچه ای که از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود را دریافت و مطالعه کنند. تاکنون که در مهلت ثبت نام این آزمون قرار نداریم، لینک دریافت آن در سایت sanjeshp.ir فعال نیست و اطلاعیه ای هم پیرامون آن منتشر نشده است.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

 به محض انتشار لینک دانلود دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 مطلب را بروزرسانی کرده و لینک دانلود آن را در این صفحه قرار خواهیم داد.

 

جزئیات دفترچه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

یکی از مواردی که ما مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل بر آن تاکید داریم این است که حتما دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتري وزارت بهداشت 1403 مطالعه شود و دلیل آن نیز اهمیت اطلاع از مندرجات مهم این دفترچه می باشد. مهم ترین مواردی که در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت نامبرده درج شده است، به شرح موارد زیر می‌باشد. 

✅ شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام

✅ سهمیه های موثر در آزمون دکتری 

✅ مدارک مورد نیاز 

✅ زمان بندی مربوط به ثبت نام و برگزاری مراحل مختلف این آزمون

✅ شرایط خاص پذیرش در برخی رشته ها و دانشگاه ها

✅ اطلاعات مربوط به گواهی مدارک زبان انگلیسی

✅ منابع آزمون

✅ فرم پیش نویس ثبت نام

 

دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت | شرایط اختصاصی ثبت نام 

❌ داوطلبان باید دارای دانشنامه كارشناسی ارشد در رشته های مرتبط و یا دکتری حرفه ای در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی باشند.

❌ دسته ای از داوطلبان که جزو دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد هستند، بایستی گواهی فارغ التحصیلی خود را حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1403 دریافت کنند، در غیر اینصورت در صورت قبولی نیز قبولی آن ها لغو خواهد شد.

❌ ارائه پایان نامه کارشناسی ارشد در زمان شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت الزامی است.

❌ داوطلبان آزمون دکتری پروهشی بایستی دو مقاله تحقیق اصیل که در مجلات علمی و پژوهشی معتبر منتشر و نمایه شده باشد را ارائه دهند.

❌ داوطلبان نباید در حال تحصیل در دوره های دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری تخصصی در کلیه مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور باشند.

❌ داشتن مدارک زبان انگلیسی برای شرکت در و ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ نیاز نیست اما دارای امتیاز مثبت در مرحله مصاحبه خواهد بود.

 

مقرارت وظیفه عمومی 

✅داوطلبان بایستی مطابق با شرایط دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، دارای کارت پایان خدمت هوشمند و یا كارت معافیت دائم هوشمند (كفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص) باشند.

✅دسته ای از داوطلبان که دانشجوی سال آخر مقطع دکتري عمومی می باشند بایستی كه تا تاریخ 31 شهریور 1403 مطابق سنوات مجاز فارغ التحصیل شوند.

✅داوطلبانی که دارای برگه معافیت موقت بدون غیبت (پزشکی، كفالت و …) هستند، تا اتمام مدت اعتبار آن مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند.

✅کارکنان وظیفه که جزو سربازان حین خدمت می باشند، در صورتی که دارای مدرک دکتری عمومی بوده و فاقد غیبت اولیه نیز باشند، مجاز به شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت خواهند بود.

بهتر است اگر دارای شرایط خاصی هستید برای اطلاع از مقررات نظام وظیفه عمومی مربوط به آن به دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ مراجعه نمایید و یا با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید.

 

شرایط مشمولین طرح نیروی انسانی 

آن دسته از داوطلبان که در زمان انجام طرح نیروی انسانی، در آزمون دکتري وزارت بهداشت شرکت کرده و موفق به کسب قبولی می شوند، می توانند برای توقف طرح اقدام کنند و وارد دانشگاه شده و ادامه تحصیل دهند.

توجه داشته باشید که بر اساس دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، داوطلبان تنها مجاز به ثبت نام در رشته هایی هستند که مرتبط با مدرک تحصیلی آن ها باشد. در این صورت داوطلبان می‌توانند با آگاهی از سرفصل های آزمون و تنظیم برنامه ریزی صحیح شروع به مطالعه و آمادگی برای آزمون نمایند. 

 

مشاوره ثبت نام دکتري رشته های علوم پزشکی 1403

بخش شرایط ثبت نام آزمون دکتري وزارت بهداشت در دفترچه از مهم ترین مندرجات آن می باشد که مطالعه آن ها نیازمند صرف وقت و دقت است. علاقه مندان در قدم اول بایستی با بررسی شرایط متوجه شوند که آیا واجدالشرایط می باشد یا خیر و سپس اقدام نماید. بنابراین مطالعه بند های مختلف دفترچه از اهیمت بالایی برخوردار است.

شما عزیزان اگر دارای شرایط خاصی هستید و پیرامون ثبت نام در آزمون دکتری و یا دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت سوالی دارید، می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصلیی دانتل تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی این مرکز استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 چه زمانی منتشر می گردد؟

    تاکنون زمان انتشار دفترچه‌ی ثبت نام دکتري وزارت بهداشت ۱۴۰۳ مشخص نمی باشد و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

  2. دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 از طریق کدام سایت منتشر می شود؟

    دفترچه‌ی ثبت نام دکتري وزارت بهداشت ۱۴۰۳ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با آدرس الکترونیکی “sanjeshp.ir ” منتشر می گردد.

  3. جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون دکتري وزارت بهداشت 1403 شامل چه مواردی است؟

    از مهم ترین جزئیات دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتري وزارت بهداشت ۱۴۰۳ می توان به شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به نظام وظیفه، سهمیه ها، شرایط خاص برخی رشته ها و دانشگاه های مختلف، شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد، زمان برگزاری آزمون و … اشاره کرد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره